Alleen ben ik zoveeeeeel cooler dan MM.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:50 schreef Penisbaard het volgende:
Ondertussen post feeder MikeyMo weer iemand uit zijn collectie dikkertjes en hangt Lamon. weer de wijze oude forumoudste uit.

ik ben ook trots, maar krijg vaak hierdoor de foutste kerels op me afquote:Op zondag 18 juli 2010 22:54 schreef sensodyne het volgende:
[..]
moet je juist blij mee zijn.. lekkere dikke jetsers.. heb je iets om trots op te zijn..

ik ben niet fout!quote:Op zondag 18 juli 2010 22:55 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik ben ook trots, maar krijg vaak hierdoor de foutste kerels op me af

quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:48 schreef MikeyMo het volgende:
ik kom enkel mijn bed nog maar uit voor pure nature K's
[ afbeelding ]

Ik heb hier een snelle samenvatting gemaakt maar er staat niet alles in want het publiek was het niet waard. [KLB SC #3067] The red white fok army new york Maar gewoon 10 dagen hoorquote:Op zondag 18 juli 2010 22:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe was de vakantie? Jij bent snel weer terug trouwens. Of de tijd is gewoon snel gegaan
.
 .
 .

Ongetwijfeld, maar niet hierquote:Op zondag 18 juli 2010 22:55 schreef aight1 het volgende:
Zijn er al fotografische afbeeldingen van het betreffende onderwerp geplaatst?

je kan in de toekomst kijkenquote:Op zondag 18 juli 2010 22:55 schreef Penisbaard het volgende:
Ik denk dat iemand straks een afbeelding van een lelijke negerin gaat posten waarna aychelle met een afbeelding komt van een mooie negerin. Waarschijnlijk zal iemand dan tegen haar zeggen dat die negerin een westers gezicht heeft en het dus niet telt waarna aychelle helemaal van "Meisje joe na wang blessi sma mi denki dat mi kang jepi joe. Bai wang stokbrood dag joe e go na Studio foe Stanfaste na Porfotto dai aksi fo a bigi missi Hellen Mijnals dang joe e langa a brede gi ing dag joe goe doeng .Ei zorgoe dati a kasi foe joe e verdwijn leki teh song e skijn a tapoe sneeuw wan sani joe o firi switie ma no spang na boeng soso" gaat.

ijsje op je eikelquote:

Ik las "Tegenwoordig worden de larven speciaal in de kaas geïnjecteerd om casu marzu te maken."quote:Op zondag 18 juli 2010 22:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Alleen ben ik zoveeeeeel cooler dan MM.
Omdat ik LABIEL ben!

quote:Op zondag 18 juli 2010 22:55 schreef Penisbaard het volgende:
Ik denk dat iemand straks een afbeelding van een lelijke negerin gaat posten waarna aychelle met een afbeelding komt van een mooie negerin. Waarschijnlijk zal iemand dan tegen haar zeggen dat die negerin een westers gezicht heeft en het dus niet telt waarna aychelle helemaal van "Meisje joe na wang blessi sma mi denki dat mi kang jepi joe. Bai wang stokbrood dag joe e go na Studio foe Stanfaste na Porfotto dai aksi fo a bigi missi Hellen Mijnals dang joe e langa a brede gi ing dag joe goe doeng .Ei zorgoe dati a kasi foe joe e verdwijn leki teh song e skijn a tapoe sneeuw wan sani joe o firi switie ma no spang na boeng soso" gaat.
 .
 . 

Je zult nooit afvallen, er komen zelfs kilo's bij.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:57 schreef aychelle het volgende:
[..]
je kan in de toekomst kijken
kun je mijn toekomst voorspellen

jawel, vooral vanbinnen .. een akelig rotjongquote:

Stuur me foto's van je gebruinde lichaamquote:Op zondag 18 juli 2010 22:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb hier een snelle samenvatting gemaakt maar er staat niet alles in want het publiek was het niet waard. [KLB SC #3067] The red white fok army new york Maar gewoon 10 dagen hoor.
 . Die hossels van je interesseren me niet zo veel
. Die hossels van je interesseren me niet zo veel  . En ik heb ook gehuild.
. En ik heb ook gehuild.

rond de 58 kilogramquote:

lolquote:Op zondag 18 juli 2010 22:55 schreef Penisbaard het volgende:

quote:Op zondag 18 juli 2010 22:55 schreef Penisbaard het volgende:

Kijkoperatie gedaan?quote:Op zondag 18 juli 2010 22:58 schreef aychelle het volgende:
[..]
jawel, vooral vanbinnen .. een akelig rotjong

quote:Op zondag 18 juli 2010 22:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
In je fotoboek, de laatste 2 reacties.
Ja.

dat is een neger, en nee niet grappigquote:

Ik las "Blijf van mijn penis af, ik weet pas sinds gisteren dat hij kan groeien als ik er mee speel!"quote:Op zondag 18 juli 2010 22:57 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik las "Tegenwoordig worden de larven speciaal in de kaas geïnjecteerd om casu marzu te maken."

Ons kennende worden de foto's ergens in januari geüpload.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Stuur me foto's van je gebruinde lichaam. Die hossels van je interesseren me niet zo veel
. En ik heb ook gehuild.

ik HAAT piemels, ik vreet nog liever een kadaver opquote:

Volgens mij mag je die reactie best TR'en. ja.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:00 schreef aychelle het volgende:
[..]
dat is een neger, en nee niet grappig
vuile racist

Ik vond het anders wel grappig.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:00 schreef aychelle het volgende:
[..]
dat is een neger, en nee niet grappig
vuile racist

quote:Op zondag 18 juli 2010 23:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik las "Blijf van mijn penis af, ik weet pas sinds gisteren dat hij kan groeien als ik er mee speel!"

ik heb ze nooit gewogenquote:Op zondag 18 juli 2010 23:00 schreef sensodyne het volgende:
[..]
gewicht van je tietuh?
en heb je aankijk tepels? of droevige tepels
 , wat zijn aankijk/droevige tepels
  , wat zijn aankijk/droevige tepels

BEGIN DAN WEL BIJ JE TENENquote:Op zondag 18 juli 2010 23:01 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik HAAT piemels, ik vreet nog liever een kadaver op

Het is een bruine jonge God, die meisjes klaarvingert in de disco.quote:

Door die foto's te sturen kun je het beeld wat ik van je heb weer positief bijstellenquote:Op zondag 18 juli 2010 23:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ons kennende worden de foto's ergens in januari geüpload.
 .
 .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Apart, dat las ik dus niet. Ik merk al wel dat jij je mannetje wel staat, jij trekt je van niets of niemand iets aan. Volgens mij ben jij het beste te omschrijven als "lekker gek", heb ik gelijk? Ik bedoel, je durft je eigen gang te gaan. Voor jou geen taboes, alles moet maar kunnen.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik las "Blijf van mijn penis af, ik weet pas sinds gisteren dat hij kan groeien als ik er mee speel!"

aankijk.. dat tepels die je aankijkenquote:Op zondag 18 juli 2010 23:02 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik heb ze nooit gewogen, wat zijn aankijk/droevige tepels

Wil je de naam van de Heer niet ijdel gebruikenquote:Op zondag 18 juli 2010 23:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het is een bruine jonge God, die meisjes klaarvingert in de disco.
Daar moet je respect voor hebben.
 ?
?

nee, waarschijnlijk had ik gabrielle union gepost, of stacy dash. Of wat onbekende modellen.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
.
Beyoncé of Jennifer Lopez waarschijnlijk. Zelfs Adriana Lima is voor Aychelle een negerin.

quote:Op zondag 18 juli 2010 23:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Door die foto's te sturen kun je het beeld wat ik van je heb weer positief bijstellen.
Niet zo eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |