Via een groot fok user hoorde dagdag 3 maanden geleden van een legende van de piramidestrijder adelante.
Vol spanning hoorde ik de legende aan over een groot man die woonde tussen de piramides van egypte, een vaste plaats had hij niet, hij zwierf om het fok moderatorschap te verdedigen
Ik reisde af naar egypte om meer te weten te komen over de man die luisterde naar de naam adelante, om daar meer informatie te zoeken waar de legende ontstaan was
Ik sprak met een man, nogal mysterieus die mij vertelde dat wie de legendarische adelante versloeg de troon over klb overnam.
Aangezien ik altijd al mod wilde zijn, begon mijn zoektocht naar hem.
Weken gingen er voorbij totdat ik vanwege geldgebrek moest kamperen midden in de woestijn.
Dag 27
Het werd nacht en koud, de wind waaide langs mijn tent terwijl ik las in het boek van 'the prins of egypte'
hierin werd beschreven dat ik de piramide 500 meter van mijn kamp moest bezoeken.
Ik ging slapen, met de troost dat ik ooit mod op fok zou worden.
.
![]()
dag 28
Ik begon te lopen en kwam aan, toen werd alles donker, in mijn ooghoek verscheen een schim
het was het was , ja al het slechte wat er maar voorkomt mijn planeet.
verstokt bleef ik staan, ik voelde koude rillingen en het schreeuwde
WIE STOORT ADELANTEEE
ik ben stefano, ik ben hier om mijn droom fok moderator waar te maken.
adelante HAHAHA EN WIE BRENG JE DAARVOOR MEE
dagdag ik zal strijden tot ik letterlijk neerval
klacht de kans op fok moderator schap verloren
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]