Niet als het als 'verkapt' bashmateriaal gebruikt wordt.quote:
Er staan ook KPD-quotes, en dat is niet toegestaan.quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:20 schreef DuTank het volgende:
Nieuwe UI Rectum
Echt een bazentopic, dat tenminste inhoud had. Ik ben zodoende in aanraking gekomen met Ursprung Buam.
Een geniaal topic, al zeg ik het zelf, dat onterecht gesloten is. Kwaliteit-KLB-mods, zoals o.us, zouden deze open laten. Echter is Biogarde een FA en door deze algemene taak, is het soms moeilijk om échte KLB-kwaliteit te onderscheiden van de bagger. Bij deze vraag ik om mijn topic te heropenen.
Disclaimer: Bio is ook een mens en die maken wel eens fouten. Dit is geen crewbash. (Voordat ik weer 3 maanden iets anders moet gaan doen, FOK is mijn leven jweet.)
quote:
Die laatste 25 posts konden niet meer?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:12 schreef Biogarde het volgende:
En dit kap ik af.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die laatste 25 posts konden niet meer?
Hoe verschilt mijn topic van de duizenden andere Apple KLB topics die nooit worden gesloten?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oh jawel, maar TS wist al waar hij aan toe was en richting het einde was het oneliner galore.
Ik ben over het algemeen niet iemand die afkapt, maar hier word ik moe van. Sterft van de topics met dezelfde insteek lately.
Da's heul niet waar.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:24 schreef Adelante het volgende:
Apple
En nu weg Dagonet uit deze FB, jij post alleen in het subforum FB
Jouw postgeschiedenis degradeert je tot een ordinaire troll die niet voor rede vatbaar is. Super insteek voor een topic hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:27 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Hoe verschilt mijn topic van de duizenden andere Apple KLB topics die nooit worden gesloten?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:04 schreef leeell het volgende:
kanker op AP
niemand mag je hier ; iedereen wil je weghebben
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:05 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Kan iemand deze ontiegelijke stumper van FOK! sturen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |