quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:21 schreef nattermann het volgende:
Flikker toch op met je gehypte troep. Wow, kijk mij. Ik heb een iPad. Ik ben echt een knappe man, ik kan de hele wereld aan met mijn grote iPod.
Apple
TS
Iedereen moet voor zichzelf weten waar hij zijn geld aan uitgeeft, ik zeg alleen dat ik het veel te veel geld vind (let op: ik zeg niet dat het te duur is! dat is wat anders).quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook jij, wat wil je nou precies zeggen?
Er is toch ook helemaal niemand die je dwingt om er 1 te kopen ofzo?
Ga je nu ook in topics over Ferrari hetzelfde posten?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:21 schreef nattermann het volgende:
Flikker toch op met je gehypte troep. Wow, kijk mij. Ik heb een iPad. Ik ben echt een knappe man, ik kan de hele wereld aan met mijn grote iPod.
Apple
TS
Jouw postgeschiedenis laat je nou niet echt neutraal lijken dus je hele topic slaat al bij voorbaat op pis.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:50 schreef retorbrapi het volgende:
Dank jullie wel jongens. Het is nu nog leuker om een iPad te hebben, als ik zo zie hoe sommigen erop reageren. Wat een frustraties, ongelofelijk. Ik weet wel wat het probleem is: hij is te duur voor jullie. Daarom hoor je voornamelijk dat gezeik van "hij is te duur" of "overpriced". Jullie wíllen hem wel, maar hij is gewoon te duur voor jullie! JAMMER!
Sent from my iPad
Ik vind hem ook te duur hoor.. 500 euro om een 2e iPhone te hebben die niet kan bellen maar wel een groter scherm heeft.. T apparaat is zeker niets mis mee maar van mij hoeft t niet.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:50 schreef retorbrapi het volgende:
Dank jullie wel jongens. Het is nu nog leuker om een iPad te hebben, als ik zo zie hoe sommigen erop reageren. Wat een frustraties, ongelofelijk. Ik weet wel wat het probleem is: hij is te duur voor jullie. Daarom hoor je voornamelijk dat gezeik van "hij is te duur" of "overpriced". Jullie wíllen hem wel, maar hij is gewoon te duur voor jullie! JAMMER!
Sent from my iPad
Neutraal? Waarom zou ik neutraal moeten zijn? Ik heb een iPad en ben er heel blij mee. Ben dus zeker niet neutraal, ben ronduit positief.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:53 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Jouw postgeschiedenis laat je nou niet echt neutraal lijken dus je hele topic slaat al bij voorbaat op pis.
Ik ben bloedserieus. Vraag me af waarom jij mij "ontzettend dom" vindt.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:53 schreef feelsgoodman het volgende:
Hah, Retorbrapi is leuk. Ik ben benieuwd of hij gewoon een troll is, of dat hij echt zo ontzettend dom is. Ik gok erop dat ik dat nooit te weten zal komen.
Het verschil is dat jij hem oprecht niet wilt. De andere boys willen stiekem wel, maar kunnen niet. En dat levert frustraties op.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:53 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik vind hem ook te duur hoor.. 500 euro om een 2e iPhone te hebben die niet kan bellen maar wel een groter scherm heeft.. T apparaat is zeker niets mis mee maar van mij hoeft t niet.
Ik hoop dat je iPad zorgt dat je goudvis verdrinkt en je MBO opleiding je uitschrijft.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:56 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Het verschil is dat jij hem oprecht niet wilt. De andere boys willen stiekem wel, maar kunnen niet. En dat levert frustraties op.
Ah de logica van een apple fanboy, of hij is te duur en/of jij bent jaloersquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:50 schreef retorbrapi het volgende:
Sent from my iPad
Ja dat is waar.. Naja ik wil hem op zich wel maar niet voor 500 euro.. Misschien volgend jaar als de iPad 2 uit komt..quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:56 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Het verschil is dat jij hem oprecht niet wilt. De andere boys willen stiekem wel, maar kunnen niet. En dat levert frustraties op.
Het gaat maar doorquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:59 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Ah de logica van een apple fanboy, of hij is te duur en/of jij bent jaloers
en dan nog niet doorhebben dat je een gigantische faler bent, owh wacht...nu ben ik zeker jaloers of te arm voor je ipad? owh ik hap zeker te erg?godse faal.
Sent from my <hoi ik ben dom en betaal voor reclame>.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:04 schreef 16meter het volgende:
Kneuzen die er hun levenswerk van maken alles van Apple af te kraken en af te zeiken op internet.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:04 schreef 16meter het volgende:
Kneuzen die er hun levenswerk van maken alles van Apple aan te prijzen en te verdedigen op internet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |