quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Kan je dan in de lapo zetten dat we hier verder gaan?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:54 schreef Nikmans het volgende:
Nicolesoufi is wel een heel belabberde troll hoor
Weet je dat wel zeker? Ze heeft echt alle kenmerken van een troll, en dan vooral het negeren van berichten die het tegendeel beweren om vervolgens wel verder te janken.quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 02:00 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Weet je dat wel zeker? Ze heeft echt alle kenmerken van een troll, en dan vooral het negeren van berichten die het tegendeel beweren om vervolgens wel verder te janken.
PM wat?quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:19 schreef Robere_Renaissance het volgende:
[..]
PM wat?
Ik weet wel dat ik vuige PM van dat mens kreeg, met twijfelachtige links waar ik zeker niet op wil klikken.
Op aanvraag kan deze doorgestuurd worden, want dit lijkt me gewoon een troll van het ernstigste soort: net doen alsof het echt is, en geinfecteerde links doorsturen.
Dat zijn gewoon Google Cache links, man. Niks twijfelachtig aan,quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:19 schreef Robere_Renaissance het volgende:
[..]
PM wat?
Ik weet wel dat ik vuige PM van dat mens kreeg, met twijfelachtige links waar ik zeker niet op wil klikken.
Op aanvraag kan deze doorgestuurd worden, want dit lijkt me gewoon een troll van het ernstigste soort: net doen alsof het echt is, en geinfecteerde links doorsturen.
Lees de OP. Zo hoort het.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:48 schreef zovty het volgende:
. Wat is er dan zo geweldig aan? Mis ik iets?
Jij weet niet waar ik het over heb, vrees ik.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:50 schreef zovty het volgende:
[..]
Je weet niet waar je het over hebt man.
Reeksen in KLB.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:28 schreef Ritmo het volgende:
Mensen die nooit op vakantie gaan. #2
Waarom moet deze dicht? Censuur omdat hier veel sociaal zwak ingestelde mensen zitten die zich aangesproken voelen? Juist daarom zou het toch een levensvatbaar topic zijn?
Maar dan moet je wel een beetje de 'Ritmo' reacties wegmodden.
Hoop dat die weer open mag.
Maar deze klacht blijft nog wel heel de zomer gelden.. Blijf me kapot ergeren aan o.a. een aantal FOK'ers en collega's.quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:29 schreef Ritmo het volgende:
Bio, kun je eens ophouden hier de nerds te beschermen? Die klacht over buiten komen was toch volledig terecht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |