Failquote:Update: 12.29
Volgens een verslaggever van 3FM zijn er zeker doden gevallen. Die is ter plaatse meldt dat er zeker vijf doden gevallen zijn. Volgens hem worden er op dit moment nog meerdere doden in bodybags uit het vliegtuig gehaald.
Henk Westbroek zou eigenlijk in dit vliegtuig moeten zitten, maar hij had de vlucht op het laatste moment gecanceld. Hij heeft een vlucht later geboekt, zodat hij kon uitslapen. Twee meiden van Halal waren aan boord van het toestel, zij hebben het ongeluk overleefd.
vind het behoorlijk verstandigquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:19 schreef LastRequest het volgende:
Wat een nerd, een vlucht cancelen om te kunnen uitslapen?
waarom niet?quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:19 schreef LastRequest het volgende:
Henk Westbroek is slimmer dan ik dacht.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:19 schreef LastRequest het volgende:
Hij had voorkennis zeg ik je!!!1! Peter R de Vries doe je werk!quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:19 schreef LastRequest het volgende:
Nee man, die gast is natuurlijk helderziendquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:21 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
vind het behoorlijk verstandig
Turkish Airlines... Decadentie ten top inderdaadquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:22 schreef LastRequest het volgende:
[..]
maar ik vind het wel erg decadent om een vliegtuigje later te nemen zodat je kunt uitslapen.
Daar zit ook weer wat inquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:24 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Turkish Airlines... Decadentie ten top inderdaad
Ongelofelijk, dat dit zomaar kan, van geen van de passagiers is het paspoort gecontroleerd.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:19 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Jammer dat die Stegemans niet net op de plek waar die kist neerkwam, de beveiliging aan het checken was.
En dit.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:28 schreef Noorseviking het volgende:
Niks tegen Henkie![]()
Liever die meiden van Halal dan hij.
Ik ookquote:Op zondag 18 juli 2010 15:18 schreef Hyundai het volgende:
Ik ging op alle nieuwssites zoeken naar een vliegtuigongeluk
Ja dat vond ik ook al zo kut toenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |