quote:Op zondag 18 juli 2010 15:14 schreef Rectum het volgende:
Volgens mij strookt je TT niet helemaal met je OP. Maar dan kan ook aan mij liggen hoor.
waarvoor is dat?quote:Op zondag 18 juli 2010 15:18 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb de CSS even voor je geüpload:
http://pastebin.com/8SuDyasN
klopt en ib-group is ook altijd zo lekker overzichtelijkquote:Op zondag 18 juli 2010 15:19 schreef ach het volgende:
Zelfde geldt voor http://www.ov-chipkaart.nl/ die werkte ook nooit goed en werd gewoon geupdate zonder hem down te halen. Die overheidssites worden voor teveel geld gemaakt door IT bedrijfjes die goed zijn in geld binnenharken.
Niets eigenlijk, dan verloopt je inschrijving per september.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:34 schreef ukga het volgende:
wat gebeurt er eigenlijk als je je neit inschrijft bij studielink (zit nu in de laatste maanden van mijn opleiding btw)
Dat is om je alvast te laten wennen dat je later bij de overheid van het kastje naar de muur wordt gestuurdquote:Op zondag 18 juli 2010 15:34 schreef Hyundai het volgende:
De sites van het OCW, DUO en de IB-groep zijn pas kut.
Dan download je eerst op de site van DUO een brochure, waarin een link staat. Klik je op die link, kom je op exact dezelfde pagina waar het bestand wat ik moest hebben er niet stond.
Na een paar uur gegoogle kwam ik dan bij het OCW, weer een link, en toen naar de IB-groep. Daar weer op een link geklikt en toen kwam ik bij exact dezelfde brochure alleen dan van de IB Groep en niet van DUO. Paar uur later had ik het uiteindelijk gevonden, en niet dankzij die gebruiksvriendelijke site
Ja. Je kunt bijvoorbeeld ook je studiefinanciering van 2010-2011 aanvragen tot augstus 2011. DAN HEB JE TOCH AL MOETEN BETALENquote:Op zondag 18 juli 2010 15:38 schreef CaptainCookie het volgende:
Zeer terechte klacht. Ik was al gefrustreerd dat ik me nergens meer kon inschrijven voor mijn studie. Tot ik erachter kwam dat ik schooljaar 2009/2010 gekozen had. Wat de neuk, waarom zou je dat nog als optie openhouden
!
Daarbij word je na het kiezen van een vooropleiding weer helemaal uit de inschrijvingsprocedure geknald, kan je weer helemaal opnieuw beginnen.
Ze kunnen ook met terugwerkende kracht geld van je rekening trekken dus misschien dat andersom ook gaat?quote:Op zondag 18 juli 2010 15:40 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ja. Je kunt bijvoorbeeld ook je studiefinanciering van 2010-2011 aanvragen tot augstus 2011. DAN HEB JE TOCH AL MOETEN BETALEN![]()
en als je in het buitenland woont mag je dat allemaal niet aanvragen. Néé, eerst jezelf in Nederland (her)inschrijven, en dan een maandje wachten.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:50 schreef poo het volgende:
DigiD is ook al zo'n fantastische uitvinding. Inloggen op studielink via DigiD met DigiD sms authenticatie. Fantastisch
Ik zie het probleem van DigiD niet zoquote:Op zondag 18 juli 2010 15:50 schreef poo het volgende:
DigiD is ook al zo'n fantastische uitvinding. Inloggen op studielink via DigiD met DigiD sms authenticatie. Fantastisch
Het werkt allemaal wel, maar het is zo dubbel op.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:54 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik zie het probleem van DigiD niet zo
Ik vind het wel fijn dat ik gewoon met een gebruikersnaam en wachtwoord kan inloggen, en dan niet nog een keer alle andere gegevens in hoef te vullen, zoals je burgerservicenummer.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:57 schreef poo het volgende:
[..]
Het werkt allemaal wel, maar het is zo dubbel op.
Voor een herinschrijving is je BSN al bekend bij studielink. Sinds dit jaar moet je echter via DigiD inloggen waarbij je een SMS authenticatie voor nodig hebt en wat dus ook weer apart aangevraagd moest wordenquote:Op zondag 18 juli 2010 16:18 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn dat ik gewoon met een gebruikersnaam en wachtwoord kan inloggen, en dan niet nog een keer alle andere gegevens in hoef te vullen, zoals je burgerservicenummer.
Als je gewoon 'DigiD-wachtwoord' kiest bij het inloggen, hoef je dat niet met sms te doen hoor. Halfuur geleden nog ingeschreven.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:23 schreef poo het volgende:
[..]
Voor een herinschrijving is je BSN al bekend bij studielink. Sinds dit jaar moet je echter via DigiD inloggen waarbij je een SMS authenticatie voor nodig hebt en wat dus ook weer apart aangevraagd moest worden
Wie gaat er dan ook uren op zoek naar een bestandje?quote:Op zondag 18 juli 2010 15:34 schreef Hyundai het volgende:
De sites van het OCW, DUO en de IB-groep zijn pas kut.
Dan download je eerst op de site van DUO een brochure, waarin een link staat. Klik je op die link, kom je op exact dezelfde pagina waar het bestand wat ik moest hebben er niet stond.
Na een paar uur gegoogle kwam ik dan bij het OCW, weer een link, en toen naar de IB-groep. Daar weer op een link geklikt en toen kwam ik bij exact dezelfde brochure alleen dan van de IB Groep en niet van DUO. Paar uur later had ik het uiteindelijk gevonden, en niet dankzij die gebruiksvriendelijke site
Oh ja je hebt gelijk, ik ben in de war met DUO waar je dus dat sms gedoe nodig hadquote:Op zondag 18 juli 2010 16:25 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als je gewoon 'DigiD-wachtwoord' kiest bij het inloggen, hoef je dat niet met sms te doen hoor. Halfuur geleden nog ingeschreven.
Ook een lekkere timing van jou, een dag van te voren je herinschrijvenquote:Op zondag 18 juli 2010 21:21 schreef Fortitudo het volgende:
godverdekanker die hele tyfusteringsite ligt eruit.
en morgen vertrek ik naar amerika. lekkere timing weer. kut gvd tering.
klopt, dit is 2e studie.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:30 schreef MWP het volgende:
[..]
Ook een lekkere timing van jou, een dag van te voren je herinschrijvenAnyway, je kunt toch ook gewoon vanuit de US naar studielink.nl surfen? Zelfs je digid werkt vanuit het buitenland
Fok het, ik ga het gewoon maar zeggen:quote:Op zondag 18 juli 2010 15:57 schreef poo het volgende:
[..]
Het werkt allemaal wel, maar het is zo dubbel op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |