Sowieso als je op een kermis draait dan zegt dat wel genoeg over je carrièrequote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:42 schreef Dubby het volgende:
Michel de Hey draait 13 in een dozijn 'techno'.
Benny Rodrigues kwam ook draaien. Net als Jordy Lishious, Bassjackers, Hardwell en Joris Voornquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:43 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Sowieso als je op een kermis draait dan zegt dat wel genoeg over je carrière
Dat lekker gezoend slaat op die vrijpartij van jou met een homo zeker?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:40 schreef pr0tege het volgende:
Tijdens het feesten door nog een meisje op haar bek gepakt terwijl Michel de Hey de plaatjes feiloos aan elkaar draaide. helaas heb ik niet meer geneukt.
Klacht: Niet geneukt
Antiklacht: 4 naakte meiden
Antiklacht 2: Onder water mocht ik voelen![]()
Anticklacht 3: Lekker gezoend
Antiklacht 4: Michel de Hey
Allemaal faalhazen, alleen Joris Voorn is wel okquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:45 schreef pr0tege het volgende:
[..]
Benny Rodrigues kwam ook draaien. Net als Jordy Lishious, Bassjackers, Hardwell en Joris Voorn
post hier stoere foto's (met wapens ofzo zie maar...)quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:47 schreef Kentoet het volgende:
Pr0tege, wat was daar ook alweer mee....?
Wat klopt er niet aan het dik gedrukte deel.....quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:40 schreef pr0tege het volgende:
Jullie kennen het verhaal waarschijnlijk al maar voor degene die niet hip zijn leg ik het nog 1 keer uit: Gisterenochtend werd ik gebeld door een chickie met de mededeling dat we naar de Roze maandag zouden gaan met nog 3 andere babes. Ik stemde ja maar nog geen anderhalf uur later belde die zelfde dame op om te zeggen dat we niet s'middags maar s'avonds naar de roze maandag gaan. Om mij tegemoet te komen vroeg ze of ik mee wilde gaan (naakt)zwemmen. Weer stemde ik ja.
Bij het afgelegen strand aangekomen bleek verder niemand van de hele bevolking in de omgeving geinteresseerd te zijn in water ondanks de warmte. Dit stemde ons hoopvol en vrolijk want dit betekende dat we het strand voor ons zelf hadden en ja, de kleding bij de dames ging uit. Ze hadden zich mooi geschoren, de een een lijntje, de ander kaal. Meer details houd ik voor mezelf.
S' avonds gingen we nog naar de roze maandag. Na wat gegeten te hebben pakte we de auto en vertrokken we richting tilburg. Eenmaal in de binnenstad aangekomen zochten we een parkeerplaats maar die was al snel gevonden toen we zagen dat er in de garage van het Pietervreede plein nog plek was. Snel auto geparkeerd en lekker geparty'd. Tijdens het feesten door nog een meisje op haar bek gepakt terwijl Michel de Hey de plaatjes feiloos aan elkaar draaide. helaas heb ik niet meer geneukt.
Klacht: Niet geneukt
Antiklacht: 4 naakte meiden
Antiklacht 2: Onder water mocht ik voelen![]()
Anticklacht 3: Lekker gezoend
Antiklacht 4: Michel de Hey
Die kk lleijke kop van ts.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:49 schreef DeBassist het volgende:
[..]
post hier stoere foto's (met wapens ofzo zie maar...)
Ojaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:49 schreef DeBassist het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:49 schreef Skylark. het volgende:
TS = remsjo
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:49 schreef DeBassist het volgende:
[..]
Amen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:53 schreef DuTank het volgende:
Ik begin TS een dikke nerd te vinden met zijn verzonnen topics, die zogenaamd als een soort Michielos-reeks/bekendheid moeten gaan fungeren. Nee. Opkankeren gewoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |