Voor een keer geef ik je gelijk, er komt niet veel uit hem.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:22 schreef AdvancedPower het volgende:
Amoeba doet niks anders dan korte berichtjes posten:
[..]
[..]
Kijk zelf maar verder. Daarom zijn jullie immers blauw.![]()
Maar de reden dat ik dus klaag hier is dat 'ie baggert; 1 woord neerzetten, een paar emoticons neerzetten of iemand anders quoten met verder niks erbij.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Terechte klacht, hij voegt niks toe op KLBquote:Op zondag 18 juli 2010 15:42 schreef Rectum het volgende:
Valt er ook iets aan die BaasD te doen. Plaats in elk topic wat hij tegenkomt enkel eenof hij klaagt dat de OP te lang is.
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:55 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Snel op de BBQ er mee
quote:Op maandag 19 juli 2010 00:59 schreef Ben_op_FOK het volgende:
Waarom word mijn topic gesloten als ik het over homo's heb?
okquote:Op maandag 19 juli 2010 18:16 schreef banaantjeEE het volgende:
Doe eens iets aan die BaasD, het enige wat ie toevoegt tot een topic is () of ( ok
)
Waarom? Ik maakte alleen kwaliteitstopics.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:39 schreef remlof het volgende:
Als jullie topics missen in KLB komt dat doordat ze zijn geopend door kloons van gebanden en ze zijn verwijderd.
Zie pm.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:18 schreef Voeckler het volgende:
[..]
Waarom? Ik maakte alleen kwaliteitstopics.
Dit dus!quote:Op zondag 18 juli 2010 15:42 schreef Rectum het volgende:
Valt er ook iets aan die BaasD te doen. Plaats in elk topic wat hij tegenkomt enkel eenof hij klaagt dat de OP te lang is.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat kan ik niet bevestigen.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:52 schreef Penisbaard het volgende:
Kan een FA even bevestigen dat die nicolesoufi geen kloon is? Dit wil ik even weten voordat ik als een sneue internetheld in haar PM ga hangen.
quote:
Ik weet dat het ous is, want ze komt uit Barendrecht en doet alles in Rotterdam, dat doe ous ook!quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 23:36 schreef Fapperdefap het volgende:
Ik ben doodsverwenst, mag ik nu een ijsje!
[..]
Oneens. Ik maak hoogstens 2 topics in de week. Dan maak ik er eens toevallig twee dezelfde avond, zijn het er teveel?quote:Op maandag 19 juli 2010 23:39 schreef Biogarde het volgende:
Je hebt ff topics zat. Koop een dagboek.
quote:Op maandag 19 juli 2010 23:44 schreef Fapperdefap het volgende:
[..]
Oneens. Ik maak hoogstens 2 topics in de week. Dan maak ik er eens toevallig twee dezelfde avond, zijn het er teveel?
Doe je dat weleens?quote:Op maandag 19 juli 2010 23:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Yes. En ze hebben allemaal het kaliber; ik heb nog smaak op de raam van het busje dat je me iedere dag ophaalt, lik je mee?
quote:
quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:53 schreef Sapstengel het volgende:
Dit vind ik wel een turn-off:
[ afbeelding ]
quote:
Nee.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:44 schreef Nikmans het volgende:
Ben ik nou de enige die moe wordt van Ritmo met zijn eeuwige gezanik over mensen die niet normaal zijn volgens hem? Het is elke dag hetzelfde topic maar dan een beetje anders verwoord.
Nee. Je hebt helemaal gelijk. Hoop dat FOK! hier iets aan gaat doen!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:44 schreef Nikmans het volgende:
Ben ik nou de enige die moe wordt van Ritmo met zijn eeuwige gezanik over mensen die niet normaal zijn volgens hem? Het is elke dag hetzelfde topic maar dan een beetje anders verwoord.
neequote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:44 schreef Nikmans het volgende:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:30 schreef AdvancedPovver het volgende:
Wanneer wordt er eens iets gedaan aan al die negatieve berichten over mij?
quote:
HUUUH ik zie niks.quote:
Moet dat nou weerquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:17 schreef TheDocter het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is goed voor werklozen zoals jij. Lekker op mijn kosten vreten en daarna op je gemak die kut treienen vanje bekijken. vieze kankermongool
quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:20 schreef Nikmans het volgende:
Niet eens aan mij gericht maar
[..]
Moet dat nou weerHij zei alleen 'Paars+ ftw'
Omdat jij het bent.. Wacht tot de KLB-mods er zijn en kijken er wel naarquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:56 schreef Juicyhil het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1498893
Waarom is mijn topic gesloten?
bedankt voor de/het begripquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:01 schreef Juicyhil het volgende:
Hmmm, vage reden. Maar ik hoop dat ze hem weer openen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |