Heb dit staan:
Bericht van Studielink Ontvangen: 19-07-2010 12:07:27
Beste Student, Je verzoek tot inschrijven voor onderstaande opleiding is op 19-07-2010 ontvangen door de onderwijsinstelling. De onderwijsinstelling neemt je verzoek in behandeling en zal je informeren over de vervolgstappen. Dit bericht heeft betrekking op de volgende opleiding: Opleidingsnaam (instelling): B Rechtsgeleerdheid Opleidingsnaam (landelijk): B Rechtsgeleerdheid Instelling: Erasmus Universiteit Rotterdam Plaats: ROTTERDAM Soort opleiding: bachelor Inschrijvingsvorm: student Opleidingsvorm: voltijd Periode: 01-09-2010 t/m 31-08-2011 Met vriendelijke groet, Studielink
ALLEEN:
Bericht van Studielink Ontvangen: 19-07-2010 12:07:27
Beste Student,
De onderwijsinstelling heeft de hoogte van je collegegeld bepaald. Kijk bij mijn inschrijvingen / bekijken betalingsgegevens om de betaalwijze van de onderwijsinstelling te zien en volg de aanwijzingen op die je hogeschool of universiteit hieronder geeft. Regel je betaling op tijd om vertraging in je inschrijving te voorkomen. Informatie over de procedure van Erasmus Universiteit Rotterdam:
Zodra de universiteit voor jou de hoogte van het collegegeld heeft bepaald kun je vanuit Studielink de machtiging, afdrukken, verder invullen en betalen. Wijzig nooit het bedrag. Als het bedrag onjuist is neem je contact op met het ESSC 010-4082323. Kijk op
http://www.eur.nl/essc/in(...)dtarieven_2010_2011/ voor de hoogte van het collegegeld 2010-2011 Dit bericht heeft betrekking op de volgende opleiding: Opleidingsnaam (instelling): B Rechtsgeleerdheid Opleidingsnaam (landelijk): B Rechtsgeleerdheid Instelling: Erasmus Universiteit Rotterdam Plaats: ROTTERDAM Soort opleiding: bachelor Inschrijvingsvorm: student Opleidingsvorm: voltijd Periode: 01-09-2010 t/m 31-08-2011 Met vriendelijke groet, Studielink
Tja toch best tegenstrijdig het zwartgedrukte. En ik zie ook geen optie voor machtiging wel staat er groen vinkje bij collegegeld bedrag bepaalt...
IK GA DOOD

De BSA aanhouding zal nu snel volgen.