Dit topic zal zeer herkenbaar zijn voor de harde kern onder de cannabis gebruikers.
Het is een onchristelijke zondag, op onchristelijke tijden, zit je op een onchristelijke plaats, onchristelijke dingen te kopen. Het gaat over de Cannabis Sativa Hollandica, ofteweeeeeeeeeel Nederwiet.
Met een grammetje van dit heerlijke spul op zak, rijd je met je Golf IV naar je compadre die een chillende tuin heeft met hangmatten enzo. Dan maak je dus een jointje met de groene hoesjes van de zaadjes en/of de bloemetjes. Daar krijg je geen hoofdpijn van, daarvan krijg je geen betonnen hoofd. daarvan word je niet draaierig. Maar daarvan word je zo hiiiiiiiiiiiiigh, als een vlaamse pa-pa-gaai! Dat is onze eigen wiede wiede wiet!
Maar dan is het opeens laat. Dan is de tijd rijp om met de auto richting huis te gaan. Eenmaal zittende, merk je al dat het een spannende rit gaat worden..
Je rijdt de straat uit en dan is er nog niet zoveel aan de hand. Maar naar mate de snelheid vordert, gaat het chaotische gevoel omhoog. En dat, terwijl er niemand op de weg is.

Wat het gevoel misschien nog versterkt, is dat je linker koplamp kapot is. Een beetje zeurende pisnicht van een wout geeft je daar namelijk al een boete voor. Wat als gevolg heeft dat hij je gaat aanhouden. Nu is het dus zo dat DuTank echt kanker stoned is. Dat is natuurlijk te zien en zijn de rapen gaar.
Eenmaal in mijn hood aangekomen, zo'n 1 minuut rijden., komt er plots een auto tegemoet! "Zijn dat nou zwaailichten? JA, DAT ZIJN ZWAAILICHTEN!"
Je hart begint te kloppen en niet veel later bonkt ie in je keel. "Zouden ze gaan bitchen..?"
Ze passeren. Gewoon vooruit blijven kijken. Ze rijden verder. "Ooh kut, als ze maar niet gaan omkeren..."
Niet veel later verdwenen ze in de bocht, waar ik zojuist uitgekomen was.
Klacht: stoned rijden is eng.
quote:
Op maandag 19 juli 2010 03:03 schreef DuTank het volgende:Het zou heel vriendelijk zijn als de modjes dit topic open laten, want de OP heeft me veel moeite gekost om te typen...
[ Bericht 6% gewijzigd door DuTank op 19-07-2010 03:04:03 ]