quote:Op maandag 19 juli 2010 03:03 schreef DuTank het volgende:
Het zou heel vriendelijk zijn als de modjes dit topic open laten, want de OP heeft me veel moeite gekost om te typen...
Niet als je te stoned bentquote:Op maandag 19 juli 2010 02:50 schreef Handdoekje het volgende:
Mooie OP en terechte klacht. Maar over het algemeen is stoned rijden gewoon kankerchill.
Denk je dat ik achterlijk ben?quote:Op maandag 19 juli 2010 02:58 schreef Righteous het volgende:
Je mag niet eens stoned rijden mongool
Stel dat je een hond dood rijdt ? En dan ? Bloed aan je Golf IV ? ()
Tot je moeder doodgereden wordt door zo'n mongool die denkt dat alles kan .quote:Op maandag 19 juli 2010 02:58 schreef captainkid het volgende:
haha leuk verhaal.
Eens kijken hoe veel moraalridders dit topic zal aantrekken.
Om kwart over 2 in de nacht op een zondag, in Rosmalenquote:Op maandag 19 juli 2010 03:00 schreef Righteous het volgende:
[..]
Tot je moeder doodgereden wordt door zo'n mongool die denkt dat alles kan .
Ik ben pro drugs, pro drank en pro sex met zestienjarigen .
Maar stap gewoon nuchter in je auto joh .
Tsja, zijn moeder werkt s' nachtsquote:Op maandag 19 juli 2010 03:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Om kwart over 2 in de nacht op een zondag, in Rosmalen
Nou ja, als je stoned achter het stuur gaat zitten kunnen mensen dat wel denken, ja.quote:
Haha ga maar snel slapen junkiequote:Op maandag 19 juli 2010 03:03 schreef DuTank het volgende:
Maar ik heb wel wat beters te doen dan met moraalridders discussiëren.. Zoals slapen.
Het zou heel vriendelijk zijn als de modjes dit topic open laten, want de OP heeft me veel moeite gekost om te typen...
Oh kut ja, inderdaadquote:Op maandag 19 juli 2010 03:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou ja, als je stoned achter het stuur gaat zitten kunnen mensen dat wel denken, ja.
ga slapen manquote:Op maandag 19 juli 2010 03:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oh kut ja, inderdaadpwn ik mezelf even
Begin je weer?quote:Op maandag 19 juli 2010 03:04 schreef Righteous het volgende:
[..]
Haha ga maar snel slapen junkie![]()
![]()
Kijken of je morgen nog weet wat je allemaal voor bullshit getypt hebt
Haha ik denk dat je zelf wel beter weetquote:Op maandag 19 juli 2010 03:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Begin je weer?Ik zorg zo dat je jezelf weer een ban bezorgd he
D'r zitten twee moralen aan dit verhaal.quote:Op maandag 19 juli 2010 02:58 schreef captainkid het volgende:
haha leuk verhaal.
Eens kijken hoe veel moraalridders dit topic zal aantrekken.
Ja flikker maar op met je goedpraten. Het is al lang bewezen dat het je reactievermogen negatief beïnvloed, net als alcohol.quote:Op maandag 19 juli 2010 08:53 schreef Boomvorm het volgende:
Haha, erg herkenbaar. Stoned rijden gaat op zich prima, alleen je wordt er zo paranoia van dat je bij elke auto denkt dat het politie is![]()
@mensen die vinden dat stoned rijden niet kan. Doordat je zo paranoia van alles wordt, ga je juist veel meer opletten dan wanneer je nuchter bent - uiteindelijk zal het dus wel meevallen hoe gevaarlijk het is.
quote:Op maandag 19 juli 2010 09:46 schreef DuTank het volgende:
Het kan absoluut geen kwaad om om 2.15 in de nacht in de auto te stappen, op een zondagnacht in een dorpje
Heb je zelf wel eens stoned gereden? Dan weet je dat dit om 2 uur 's nachts op zondag, zonder dat er iemand op de weg is, makkelijk kan.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:54 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
![]()
Je bent gewoon een mongool met 0 verantwoordelijkheidsgevoel.
Als ik stoned ben reageer ik echter nogal sloooooom en dat is nu net wat het gevaarlijk maakt voor anderen.quote:Op maandag 19 juli 2010 08:53 schreef Boomvorm het volgende:
Haha, erg herkenbaar. Stoned rijden gaat op zich prima, alleen je wordt er zo paranoia van dat je bij elke auto denkt dat het politie is![]()
@mensen die vinden dat stoned rijden niet kan. Doordat je zo paranoia van alles wordt, ga je juist veel meer opletten dan wanneer je nuchter bent - uiteindelijk zal het dus wel meevallen hoe gevaarlijk het is.
... totdat je die ene fietser tegenkomt die dat ook dacht.quote:Op maandag 19 juli 2010 10:29 schreef DuTank het volgende:
Heb je zelf wel eens stoned gereden? Dan weet je dat dit om 2 uur 's nachts op zondag, zonder dat er iemand op de weg is, makkelijk kan.
Dus speciaal voor jou zetten ze de weg af?quote:Op maandag 19 juli 2010 10:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Heb je zelf wel eens stoned gereden? Dan weet je dat dit om 2 uur 's nachts op zondag, zonder dat er iemand op de weg is, makkelijk kan.
Gewoon doorrijden.quote:Op maandag 19 juli 2010 10:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
... totdat je die ene fietser tegenkomt die dat ook dacht.
"Ik ben 12 en drugs zijn slecht en je moet de cel in, omdat je een boef bent". Kneusquote:Op maandag 19 juli 2010 11:42 schreef Hyundai het volgende:
Onterechte klacht. Ik hoopte dat ze je zouden aanhouden en dat je in de cel moest.
Sowieso drugs
Ja, en ik sla je in elkaar als je dat in het echt tegen me zegt.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:52 schreef fathank het volgende:
Blowen is trouwens sowieso voor kansloze uitkeringstrekkers, 15 jarige jochies en straatrovers.
oprotten trollquote:Op maandag 19 juli 2010 11:52 schreef fathank het volgende:
Blowen is trouwens sowieso voor kansloze uitkeringstrekkers, 15 jarige jochies en straatrovers.
En ik maar denken dat het ook voor vredelievende "Peace man" types was..... NOT dus.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:56 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ja, en ik sla je in elkaar als je dat in het echt tegen me zegt.
Ja, tot op een bepaald niveauquote:Op maandag 19 juli 2010 11:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het ook voor vredelievende "Peace man" types was..... NOT dus.
Daarom stoned rijdenquote:Op maandag 19 juli 2010 11:59 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik en stoned rijden is ook geen goeie combi. 1 keer gedaan, nooit meer. Wat me nog het meest bijgebleven is is die blik van die bejaarde die me op zijn scootmobiel inhaalde. En ik maar denken dat ik gewoon 50 reed
Iemand die het snapt.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:52 schreef fathank het volgende:
Stoere boi. Niet fokken met Skonk.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:56 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ja, en ik sla je in elkaar als je dat in het echt tegen me zegt.
Klinkt leuk uit jou toetsenbord.quote:
Je hebt de keuze uit kansloze uitkeringstrekker, 15-jarige of straatrover. Mongool stond hier niet tussen hoor.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:05 schreef Xblister het volgende:
[..]
Iemand die het snapt.![]()
Ts is een mongool. duidelijk...
Mooiste quote in dit topicquote:Op maandag 19 juli 2010 12:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Stoere boi. Niet fokken met Skonk.
[..]
Ik ben m'n vieze pijp aan het schoonmaken want ik heb geen floequote:Op maandag 19 juli 2010 12:14 schreef SmokeSome het volgende:
geoie morge boyz net weer jonko geklapt zometeen ff rijlesje he nndan gaan we veder
ligtquote:Op maandag 19 juli 2010 12:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Super OP.
Zelfs op de fiets maak je de spannendste dingen mee,
zoals tracing by police omdat je ligt het niet doet ()
Eey pijp is vies man beter ga je nu gewoon ff bij tankstation vloeitjes halenquote:Op maandag 19 juli 2010 12:15 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ik ben m'n vieze pijp aan het schoonmaken want ik heb geen floe
ja of gewoon shoppa... en ekte smokers hebben altijd rizla blauw bij..quote:Op maandag 19 juli 2010 12:17 schreef SmokeSome het volgende:
[..]
Eey pijp is vies man beter ga je nu gewoon ff bij tankstation vloeitjes halen
boo-fucking-hooquote:Op maandag 19 juli 2010 12:19 schreef MarkyB het volgende:
Ik weet je te wonen, als ik je ooit tegen kom rij ik gewoon tegen je aan, kansloos gedoe allemaal. En maar denken dat je stoer bent.
Voor jou jammergenoeg niet nee.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:22 schreef DuTank het volgende:
Wat zitten jullie allemaal te zeuren? Er is toch niks gebeurd?
Ik ga even melding doen van ene DuTank uit omgeving van Eindhoven die rijd onder invloed.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
"Ik ben 12 en drugs zijn slecht en je moet de cel in, omdat je een boef bent". Kneus
Ze haten dat jij wel gewoon lekker skaffa kan rijden.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:22 schreef DuTank het volgende:
Wat zitten jullie allemaal te zeuren? Er is toch niks gebeurd?
En sukkeltjes zoals jullie nog nooit een ongelukquote:Op maandag 19 juli 2010 12:24 schreef SmokeSome het volgende:
[..]
Ze haten dat jij wel gewoon lekker skaffa kan rijden.
Ze hebben nog nooit wiet gezien waarschijnlijk
Hoe weet jij dat vriend? Kanker internetheldjequote:Op maandag 19 juli 2010 12:25 schreef MarkyB het volgende:
[..]
En sukkeltjes zoals jullie nog nooit een ongeluk
Omdat je anders wel verantwoordelijksgevoel zou hebben.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:26 schreef SmokeSome het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat vriend? Kanker internetheldje
Stoer man, heb je al schaamhaar?quote:Op maandag 19 juli 2010 12:26 schreef SmokeSome het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat vriend? Kanker internetheldje
Als je ff langskomt laat ik het je zienquote:
Wil je een date? En waarom zou ik me schoenen slijten voor jouquote:Op maandag 19 juli 2010 12:30 schreef SmokeSome het volgende:
[..]
Als je ff langskomt laat ik het je zien
nice smoke zequote:
Kloptquote:Op maandag 19 juli 2010 12:24 schreef SmokeSome het volgende:
[..]
Ze haten dat jij wel gewoon lekker skaffa kan rijden.
Ze hebben nog nooit wiet gezien waarschijnlijk
Op naar de shopquote:Op maandag 19 juli 2010 12:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Klopt
"Een tevreden wieriesmoker is geen onruststoker"
In dat kutrosmalen bij die klote Borchen.quote:
hehe ik woon niet in dat doolhofquote:Op maandag 19 juli 2010 13:01 schreef MarkyB het volgende:
[..]
In dat kutrosmalen bij die klote Borchen.
Dat komt omdat je er dom en apatisch van wordt.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Klopt
"Een tevreden wieriesmoker is geen onruststoker"
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat komt omdat je er dom en apatisch van wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |