boo-fucking-hooquote:Op maandag 19 juli 2010 12:19 schreef MarkyB het volgende:
Ik weet je te wonen, als ik je ooit tegen kom rij ik gewoon tegen je aan, kansloos gedoe allemaal. En maar denken dat je stoer bent.
Voor jou jammergenoeg niet nee.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:22 schreef DuTank het volgende:
Wat zitten jullie allemaal te zeuren? Er is toch niks gebeurd?
Ik ga even melding doen van ene DuTank uit omgeving van Eindhoven die rijd onder invloed.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
"Ik ben 12 en drugs zijn slecht en je moet de cel in, omdat je een boef bent". Kneus
Ze haten dat jij wel gewoon lekker skaffa kan rijden.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:22 schreef DuTank het volgende:
Wat zitten jullie allemaal te zeuren? Er is toch niks gebeurd?
En sukkeltjes zoals jullie nog nooit een ongelukquote:Op maandag 19 juli 2010 12:24 schreef SmokeSome het volgende:
[..]
Ze haten dat jij wel gewoon lekker skaffa kan rijden.
Ze hebben nog nooit wiet gezien waarschijnlijk
Hoe weet jij dat vriend? Kanker internetheldjequote:Op maandag 19 juli 2010 12:25 schreef MarkyB het volgende:
[..]
En sukkeltjes zoals jullie nog nooit een ongeluk
Omdat je anders wel verantwoordelijksgevoel zou hebben.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:26 schreef SmokeSome het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat vriend? Kanker internetheldje
Stoer man, heb je al schaamhaar?quote:Op maandag 19 juli 2010 12:26 schreef SmokeSome het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat vriend? Kanker internetheldje
Als je ff langskomt laat ik het je zienquote:
Wil je een date? En waarom zou ik me schoenen slijten voor jouquote:Op maandag 19 juli 2010 12:30 schreef SmokeSome het volgende:
[..]
Als je ff langskomt laat ik het je zien
nice smoke zequote:
Kloptquote:Op maandag 19 juli 2010 12:24 schreef SmokeSome het volgende:
[..]
Ze haten dat jij wel gewoon lekker skaffa kan rijden.
Ze hebben nog nooit wiet gezien waarschijnlijk
Op naar de shopquote:Op maandag 19 juli 2010 12:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Klopt
"Een tevreden wieriesmoker is geen onruststoker"
In dat kutrosmalen bij die klote Borchen.quote:
hehe ik woon niet in dat doolhofquote:Op maandag 19 juli 2010 13:01 schreef MarkyB het volgende:
[..]
In dat kutrosmalen bij die klote Borchen.
Dat komt omdat je er dom en apatisch van wordt.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Klopt
"Een tevreden wieriesmoker is geen onruststoker"
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat komt omdat je er dom en apatisch van wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |