quote:Op maandag 19 juli 2010 03:03 schreef DuTank het volgende:
Het zou heel vriendelijk zijn als de modjes dit topic open laten, want de OP heeft me veel moeite gekost om te typen...
Niet als je te stoned bentquote:Op maandag 19 juli 2010 02:50 schreef Handdoekje het volgende:
Mooie OP en terechte klacht. Maar over het algemeen is stoned rijden gewoon kankerchill.
Denk je dat ik achterlijk ben?quote:Op maandag 19 juli 2010 02:58 schreef Righteous het volgende:
Je mag niet eens stoned rijden mongool
Stel dat je een hond dood rijdt ? En dan ? Bloed aan je Golf IV ? ()
Tot je moeder doodgereden wordt door zo'n mongool die denkt dat alles kan .quote:Op maandag 19 juli 2010 02:58 schreef captainkid het volgende:
haha leuk verhaal.
Eens kijken hoe veel moraalridders dit topic zal aantrekken.
Om kwart over 2 in de nacht op een zondag, in Rosmalenquote:Op maandag 19 juli 2010 03:00 schreef Righteous het volgende:
[..]
Tot je moeder doodgereden wordt door zo'n mongool die denkt dat alles kan .
Ik ben pro drugs, pro drank en pro sex met zestienjarigen .
Maar stap gewoon nuchter in je auto joh .
Tsja, zijn moeder werkt s' nachtsquote:Op maandag 19 juli 2010 03:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Om kwart over 2 in de nacht op een zondag, in Rosmalen
Nou ja, als je stoned achter het stuur gaat zitten kunnen mensen dat wel denken, ja.quote:
Haha ga maar snel slapen junkiequote:Op maandag 19 juli 2010 03:03 schreef DuTank het volgende:
Maar ik heb wel wat beters te doen dan met moraalridders discussiëren.. Zoals slapen.
Het zou heel vriendelijk zijn als de modjes dit topic open laten, want de OP heeft me veel moeite gekost om te typen...
Oh kut ja, inderdaadquote:Op maandag 19 juli 2010 03:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou ja, als je stoned achter het stuur gaat zitten kunnen mensen dat wel denken, ja.
ga slapen manquote:Op maandag 19 juli 2010 03:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oh kut ja, inderdaadpwn ik mezelf even
Begin je weer?quote:Op maandag 19 juli 2010 03:04 schreef Righteous het volgende:
[..]
Haha ga maar snel slapen junkie![]()
![]()
Kijken of je morgen nog weet wat je allemaal voor bullshit getypt hebt
Haha ik denk dat je zelf wel beter weetquote:Op maandag 19 juli 2010 03:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Begin je weer?Ik zorg zo dat je jezelf weer een ban bezorgd he
D'r zitten twee moralen aan dit verhaal.quote:Op maandag 19 juli 2010 02:58 schreef captainkid het volgende:
haha leuk verhaal.
Eens kijken hoe veel moraalridders dit topic zal aantrekken.
Ja flikker maar op met je goedpraten. Het is al lang bewezen dat het je reactievermogen negatief beïnvloed, net als alcohol.quote:Op maandag 19 juli 2010 08:53 schreef Boomvorm het volgende:
Haha, erg herkenbaar. Stoned rijden gaat op zich prima, alleen je wordt er zo paranoia van dat je bij elke auto denkt dat het politie is![]()
@mensen die vinden dat stoned rijden niet kan. Doordat je zo paranoia van alles wordt, ga je juist veel meer opletten dan wanneer je nuchter bent - uiteindelijk zal het dus wel meevallen hoe gevaarlijk het is.
quote:Op maandag 19 juli 2010 09:46 schreef DuTank het volgende:
Het kan absoluut geen kwaad om om 2.15 in de nacht in de auto te stappen, op een zondagnacht in een dorpje
Heb je zelf wel eens stoned gereden? Dan weet je dat dit om 2 uur 's nachts op zondag, zonder dat er iemand op de weg is, makkelijk kan.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:54 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
![]()
Je bent gewoon een mongool met 0 verantwoordelijkheidsgevoel.
Als ik stoned ben reageer ik echter nogal sloooooom en dat is nu net wat het gevaarlijk maakt voor anderen.quote:Op maandag 19 juli 2010 08:53 schreef Boomvorm het volgende:
Haha, erg herkenbaar. Stoned rijden gaat op zich prima, alleen je wordt er zo paranoia van dat je bij elke auto denkt dat het politie is![]()
@mensen die vinden dat stoned rijden niet kan. Doordat je zo paranoia van alles wordt, ga je juist veel meer opletten dan wanneer je nuchter bent - uiteindelijk zal het dus wel meevallen hoe gevaarlijk het is.
... totdat je die ene fietser tegenkomt die dat ook dacht.quote:Op maandag 19 juli 2010 10:29 schreef DuTank het volgende:
Heb je zelf wel eens stoned gereden? Dan weet je dat dit om 2 uur 's nachts op zondag, zonder dat er iemand op de weg is, makkelijk kan.
Dus speciaal voor jou zetten ze de weg af?quote:Op maandag 19 juli 2010 10:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Heb je zelf wel eens stoned gereden? Dan weet je dat dit om 2 uur 's nachts op zondag, zonder dat er iemand op de weg is, makkelijk kan.
Gewoon doorrijden.quote:Op maandag 19 juli 2010 10:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
... totdat je die ene fietser tegenkomt die dat ook dacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |