Hij zal het er wel naar gemaakt hebben.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:23 schreef AdvancedPower het volgende:
Gister hoorde ik een verhaal van een jongetje van 9 die in elkaar was geslagen en nu zwaar maar dan ook zwaar gehandicapt was geworden.. Hij was in elkaar geslagen door een paar jongens van 13 en 14.
Daarin heb je helemaal gelijk TS.
Hij zal het wel uitgelokt hebben.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:23 schreef AdvancedPower het volgende:
Gister hoorde ik een verhaal van een jongetje van 9 die in elkaar was geslagen en nu zwaar maar dan ook zwaar gehandicapt was geworden.. Hij was in elkaar geslagen door een paar jongens van 13 en 14.
Dat stond een tijd terug in de Telegraaf.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:23 schreef AdvancedPower het volgende:
Dat is idd echt triestquote:Op zondag 18 juli 2010 15:23 schreef AdvancedPower het volgende:
Dat verklaart een hoop.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:23 schreef AdvancedPower het volgende:
Inderdaad, bij dit soort verhalen valt mijn anecdote in het niets. Het is toch verschrikkelijk dat er debielen zijn die dit soort 'streken' uithalenquote:Op zondag 18 juli 2010 15:23 schreef AdvancedPower het volgende:
quote:Op zondag 18 juli 2010 15:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Aangezien ik door het corps mariniers getraind ben, viel ik spontaan met mijn handen over mijn hoofd in foetushouding op de grond.
Bron: http://nos.nl/artikel/160(...)tuin-mishandeld.htmlquote:Elfjarige jongen in speeltuin mishandeld
In een speeltuin in de Bossche wijk De Rompert is gisterenmiddag een jongen van elf jaar mishandeld. Hij werd in het gezicht gespoten met brandende vloeistof uit een spuitbus.
De jongen had ongeveer vijf jongeren van een jaar of achttien aangesproken toen die een prullenbak in brand staken. Toen de jongen zei dat dat niet mocht, spoot een van de daders de vloeistof in zijn richting.
Brandwonden
Hij werd geraakt in zijn gezicht en liep brandwonden op. Omdat de jongen zijn ogen op tijd dicht deed, liep hij geen oogschade op.
Hij heeft na het incident hulp gevraagd aan een buurtbewoner. De daders zijn er op de fiets vandoor gegaan. De politie vraagt getuigen zich te melden.
Vroeger waren er, op een paar uitzonderingen na, anders geen mensen die het lef hadden zich "Penisbaard" durfden te noemen.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:28 schreef Penisbaard het volgende:
Asociaal gedrag is er altijd al geweest en is van alle tijden.
Wel messentrekkers, dieven, verkrachters, moordenaars, corruptie, noem maar op.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vroeger waren er, op een paar uitzonderingen na, anders geen mensen die het lef hadden zich "Penisbaard" durfden te noemen.
Het zit hem in de kleine dingen, mijn beste. Fatsoen, althans uiterlijk fatsoen, had men in die tijd tenminste nog!quote:Op zondag 18 juli 2010 15:32 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wel messentrekkers, dieven, verkrachters, moordenaars, corruptie, noem maar op.
5 gasten van een jaar of 18 die een 11-jarige aanvallen met brandende vloeistof.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:29 schreef AdvancedPower het volgende:
Nog zoiets:
[..]
Bron: http://nos.nl/artikel/160(...)tuin-mishandeld.html
quote:Op zondag 18 juli 2010 15:30 schreef Hyundai het volgende:
Wie is Teloorgang?
Zegt de grootste aso met zijn zgn steekjes onder water.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:28 schreef Penisbaard het volgende:
Asociaal gedrag is er altijd al geweest en is van alle tijden.
quote:Op zondag 18 juli 2010 15:32 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wellicht dat de normale mensen vroeger wel netter waren ja, de proleten uit de volksbuurten waren juist alleen maar asocialer. Ganse wijken waren er in steden waar je als normale burger liever niet kwam.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het zit hem in de kleine dingen, mijn beste. Fatsoen, althans uiterlijk fatsoen, had men in die tijd tenminste nog!
Schijthond.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:32 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dit is ook een goed voorbeeld. Vroeger had ik waarschijnlijk allang een mes tussen mijn ribben gehad, dan heb ik toch liever een gefrustreerde anonieme internetheld als Maskerade die mij voor schijthond uitmaakt.quote:
Man je bent niet goede bij je hoofd kk aso, met je geschop, mafkees.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:42 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dit is ook een goed voorbeeld. Vroeger had ik waarschijnlijk allang een mes tussen mijn ribben gehad, dan heb ik toch liever een gefrustreerde anonieme internetheld als Maskerade die mij voor schijthond uitmaakt.
Vroeger hADDEN ZE JOUW AF MOETEN SCHIETEN MET JE GORE BEK.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:42 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dit is ook een goed voorbeeld. Vroeger had ik waarschijnlijk allang een mes tussen mijn ribben gehad, dan heb ik toch liever een gefrustreerde anonieme internetheld als Maskerade die mij voor schijthond uitmaakt.
Grootste aSO is hier die Penisbaard met zij kk geschop tegen ts, vuile bloedhond.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:43 schreef wikwakka2 het volgende:
Maskerade is inderdaad een typisch voorbeeld van de teloorgang van de fatsoennormen.
58.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:50 schreef schommelstoel het volgende:
Ik zou wel is willen weten wat leeftijd is van de topic starter !
Beter een bloedhond dan een gast met een masker voor het gezicht..quote:Op zondag 18 juli 2010 15:46 schreef Maskerade het volgende:
[..]
Grootste aSO is hier die Penisbaard met zij kk geschop tegen ts, vuile bloedhond.
Als u echt 58 bent, verklaard dat ook deels je klacht.quote:
Vroeger konden wij tenminste nog fatsoenlijk spellenquote:Op zondag 18 juli 2010 15:56 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als u echt 58 bent, verklaard dat ook deels je klacht.
Tegenwoordig leren generaties zich te verharden en vallen niet meteen op de grond.
En juist van iemand die voor defensie heeft gewerkt verwacht ik niet zo'n reactie.
Ik wil hier niet mee zeggen dat die verharding goed is.
Mijn kinderen zullen later waarschijnlijk het zelfde zeggen als dat jij nu zegt.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vroeger konden wij tenminste nog fatsoenlijk spellen.
Er staan drie taalfouten in je OP.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vroeger konden wij tenminste nog fatsoenlijk spellen.
Jij leert mensen snel kennenquote:Op zondag 18 juli 2010 15:56 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Tegenwoordig leren generaties zich te verharden en vallen niet meteen op de grond.
En juist van iemand die voor defensie heeft gewerkt verwacht ik niet zo'n reactie.
quote:Op zondag 18 juli 2010 15:56 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Je bent er weer, hoor. (Je bent hartstikke welkom, daar niet van. Just sayin'.)quote:
(Nep)excuusallochtoon.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |