Voor een keer geef ik je gelijk, er komt niet veel uit hem.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:22 schreef AdvancedPower het volgende:
Amoeba doet niks anders dan korte berichtjes posten:
[..]
[..]
Kijk zelf maar verder. Daarom zijn jullie immers blauw.![]()
Maar de reden dat ik dus klaag hier is dat 'ie baggert; 1 woord neerzetten, een paar emoticons neerzetten of iemand anders quoten met verder niks erbij.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Terechte klacht, hij voegt niks toe op KLBquote:Op zondag 18 juli 2010 15:42 schreef Rectum het volgende:
Valt er ook iets aan die BaasD te doen. Plaats in elk topic wat hij tegenkomt enkel eenof hij klaagt dat de OP te lang is.
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:55 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Snel op de BBQ er mee
quote:Op maandag 19 juli 2010 00:59 schreef Ben_op_FOK het volgende:
Waarom word mijn topic gesloten als ik het over homo's heb?
okquote:Op maandag 19 juli 2010 18:16 schreef banaantjeEE het volgende:
Doe eens iets aan die BaasD, het enige wat ie toevoegt tot een topic is () of ( ok
)
Waarom? Ik maakte alleen kwaliteitstopics.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:39 schreef remlof het volgende:
Als jullie topics missen in KLB komt dat doordat ze zijn geopend door kloons van gebanden en ze zijn verwijderd.
Zie pm.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:18 schreef Voeckler het volgende:
[..]
Waarom? Ik maakte alleen kwaliteitstopics.
Dit dus!quote:Op zondag 18 juli 2010 15:42 schreef Rectum het volgende:
Valt er ook iets aan die BaasD te doen. Plaats in elk topic wat hij tegenkomt enkel eenof hij klaagt dat de OP te lang is.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat kan ik niet bevestigen.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:52 schreef Penisbaard het volgende:
Kan een FA even bevestigen dat die nicolesoufi geen kloon is? Dit wil ik even weten voordat ik als een sneue internetheld in haar PM ga hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |