Het is een hoer ja, daarom ben ik bang dat als ik haar mee uit vraag zij alleen denkt dat ik haar gratis wil neukenquote:Op zondag 18 juli 2010 02:40 schreef Wing het volgende:
Ehm... weet je zeker dat het niet een prostituee is?
Gewoon doen, Schenkstroop.quote:Op zondag 18 juli 2010 02:42 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Het is een hoer ja, daarom ben ik bang dat als ik haar mee uit vraag zij alleen denkt dat ik haar gratis wil neuken
Nee, als ik een vrouw mee uit eten neem ga ik haar echt niet laten betalenquote:
Wacht eens even meneer. Je hebt dus net een vriendin en het gaat goed met jullie relatie. En nu wil je even daten met een hoer?quote:Op zondag 18 juli 2010 02:37 schreef D.D.W. het volgende:
Niet zo lang heb ik een vriendin (mijn eerste), tot zover gaat het best goed.
Ik werk nog niet zo lang in 't centrum van Utrecht, en loop elke dag langs/dichtbij de hardebollenstraat. Ik was de eerste keer erg verbaast toen ik zag dat het een wandelstraatje is. De afgelopen weken loop ik er voor de grap doorheen als ik naar huis ga, alleen zie ik afgelopen week een erg leuk meisje achter de raam zitten.
Het meisje lacht altijd erg lief naar me en maakt allerlei gebaren. Ik lach terug en loop door. Ik krijg geloof ik vlinders in mijn buik als ik het meisje zie en zou haar graag mee uit willen vragen, het probleem is alleen dat zij zou denken dat ik wellicht gratis sex wil hebben.
Klacht: Ben smoorverliefd geworden op een meisje, ik wil haar graag beter leren kennen en wellicht meer, maar hoe pak je dat nou aan in deze situatie?
Dat zou het beste zijn, alleen haar lieve lach.. ik blijf maar aan haar denkenquote:Op zondag 18 juli 2010 02:46 schreef Wing het volgende:
[..]
Wacht eens even meneer. Je hebt dus net een vriendin en het gaat goed met jullie relatie. En nu wil je even daten met een hoer?![]()
Gewoon die hoer negeren en voortaan een omweg maken, zodat je niet meer bij haar in de buurt komt.
quote:
quote:
rare fetisj, brood op je plankquote:Op zondag 18 juli 2010 03:45 schreef willemwaus het volgende:
Gratis wil neukenDat meisje wil gewoon brood op de plank hebben!
dat dusquote:Op zondag 18 juli 2010 02:46 schreef Wing het volgende:
[..]
Wacht eens even meneer. Je hebt dus net een vriendin en het gaat goed met jullie relatie. En nu wil je even daten met een hoer?![]()
Gewoon die hoer negeren en voortaan een omweg maken, zodat je niet meer bij haar in de buurt komt.
Waar is dat verhaal met die shemale en 'haar lul'?quote:Op zondag 18 juli 2010 12:35 schreef Pharkus het volgende:
zoek op hookers.nl even op hoe de referenties zijn, een goede glimlach betekent niet goede seks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |