?quote:Op maandag 19 juli 2010 09:42 schreef pr0tege het volgende:
Gelikt als TS is is hij afgelopen weekend mee uit gevragen door een stel meiden. Het gaat om 4 meiden in de leeftijd 18 tot 21 jaar, alle 4 blond en niet groter dan 1.70. Ze dragen korte rokjes, naaldhakken en sexy topjes. Nu is het zo dat ik met 1 van deze meiden om ga, zo ook gisteren. Toen we nader tot elkaar kwamen vroeg ze me of ik morgen mee wil naar de Roze maandag in Tilburg. Ik zei in eerste instantie ja met de veronderstelling alleen met haar te gaan maar tot mijn grote verbazing belde ze direct na mijn jawoord haar 3 vriendinnen op om te zeggen dat ik ja gezegd heb(blijkbaar zat ik al in het complot) en nu zit ik dus met de gebakken peren.
Klacht: Straks naar de Roze maandag vieze mensen bekijken
Antiklacht: Met 4 mooie meisjes mee gaan
Antiklacht 2: Lekker weer dus tijd om mijn muscles te showen
Antiklacht 3: Kans op een kwartet in bed vanavond
wordquote:Op maandag 19 juli 2010 09:44 schreef Stink-ui het volgende:
die 4 mooie meisjes zijn ook gay dus jij word zowiezo in je kont gepakt..
en ze hebben ook een penis, maar dat weet jij nog niet TSquote:Op maandag 19 juli 2010 09:42 schreef pr0tege het volgende:
Gelikt als TS is is hij afgelopen weekend mee uit gevragen door een stel meiden. Het gaat om 4 meiden in de leeftijd 18 tot 21 jaar, alle 4 blond en niet groter dan 1.70. Ze dragen korte rokjes, naaldhakken en sexy topjes.
HSG...quote:Op maandag 19 juli 2010 09:44 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
word
zowiezo
Stop gewoon met FOK! als je er niet klaar voor bent.
Ik heb 2 van deze dames al eens genomen dus ze weten wat ik in huis hebquote:Op maandag 19 juli 2010 09:44 schreef Garisson72 het volgende:
Omdat ze je meevragen naar roze maandag vermoed ik dat ze TS voor homo aanzien, waardoor ik Antiklacht 3 zou willen schrappen.
quote:Op maandag 19 juli 2010 09:42 schreef pr0tege het volgende:
Ga anders eerst een paar maanden alleen lezen voordat je reageert. Bespaart je de teleurstelling.quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 09:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ga anders eerst een paar maanden alleen lezen voordat je reageert. Bespaart je de teleurstelling.
Dat ik een echte streetboi van het hoogste kaliber benquote:Op maandag 19 juli 2010 09:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Maar wat bedoel je nou met de 1e zin TS?
Wat is een streetboi?quote:Op maandag 19 juli 2010 09:47 schreef pr0tege het volgende:
[..]
Dat ik een echte streetboi van het hoogste kaliber ben
waarom hebben ze jou weer un-ban gegeven freselijk...quote:Op maandag 19 juli 2010 09:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Maar wat bedoel je nou met de 1e zin TS?
quote:Op maandag 19 juli 2010 09:42 schreef pr0tege het volgende:
Gelikt als TS is is hij afgelopen weekend mee uit gevragen door een stel meiden. Het gaat om 4 meiden in de leeftijd 18 tot 21 jaar, alle 4 blond en niet groter dan 1.70. Ze dragen korte rokjes, naaldhakken en sexy topjes. Nu is het zo dat ik met 1 van deze meiden om ga, zo ook gisteren. Toen we nader tot elkaar kwamen vroeg ze me of ik morgen mee wil naar de Roze maandag in Tilburg. Ik zei in eerste instantie ja met de veronderstelling alleen met haar te gaan maar tot mijn grote verbazing belde ze direct na mijn jawoord haar 3 vriendinnen op om te zeggen dat ik ja gezegd heb(blijkbaar zat ik al in het complot) en nu zit ik dus met de gebakken peren.
Klacht: Straks naar de Roze maandag vieze mensen bekijken
Antiklacht: Met 4 mooie meisjes mee gaan
Antiklacht 3: Kans op een kwartet in bed vanavond
freselijkquote:Op maandag 19 juli 2010 09:48 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
waarom hebben ze jou weer un-ban gegeven freselijk...
Hij maakt dan ook een topic over een klacht waar hij zelf ja tegen zegtquote:Op maandag 19 juli 2010 09:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof TS nooit eens iets een keer goed kan doen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |