quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:08 schreef Otis2.0 het volgende:
Hey SF, vind je het wel geloofwaardig dat iemand zit te voetjevrijen in de trein met een meisje dat hij niet kent?
Nou nou nou, mag het ietsje minder tegen een mod. Als ik SF was zou ik dit soort gedrag niet pikken.quote:
Spuwen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:39 schreef damsco het volgende:
Heren, bekijken we even mijn topic. Mijn eerste serieuze klacht sinds mijn registratie ofzo. Boiler kapot?
Via deze weg wil ik even FOK! bedanken welke het mogelijk maakt mijn gal te spugen.
Niet echt een lekkere opmerking voor een mod, vind je niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
In Nijmegen is nog nooit wat fatsoenlijks gevallen, behalve rond 1944.
Sarcasme. Jaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:27 schreef Adelante het volgende:
Over sarcasme moet je heen kunnen lezen vind ik. Of heb je het nog bewust meegemaakt? Dan mijn excuses voor het oprakelen van nare herinneringen
Niet echt een fatsoenlijke opmerking voor een modquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
In Nijmegen is nog nooit wat fatsoenlijks gevallen, behalve rond 1944.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:29 schreef Lonker het volgende:
[..]
Niet echt een fatsoenlijke opmerking voor een modJij hebt gelijk, Lonker. Ik zal het niet meer doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jij hebt gelijk, Lonker. Ik zal het niet meer doen
Sarcasme of niet, ik denk dat je als mod toch een soort van voorbeeld functie hebt. Er zullen zat users zijn die nu denken dat zulke opmerking gewoon toegestaan zijn. Volgens mij is dat ook niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:27 schreef Adelante het volgende:
Over sarcasme moet je heen kunnen lezen vind ik. Of heb je het nog bewust meegemaakt? Dan mijn excuses voor het oprakelen van nare herinneringen
Ach, de subtiliteit (quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:31 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Sarcasme of niet, ik denk dat je als mod toch een soort van voorbeeld functie hebt. Er zullen zat users zijn die nu denken dat zulke opmerking gewoon toegestaan zijn. Volgens mij is dat ook niet de bedoeling.
Goed ingedekt, heel goed. Knap van je. Het was inderdaad een heel moeilijke opmerking. Immers, wie weet nou wat er gebeurde rond 1944? Dat snapt 80% van de users toch niet inderdaad. Heb je gelijk in. Ja. Alleen jij snapt dat soort diepe opmerkingen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ach, de subtiliteit () van die opmerking gaat langs 80% van de users heen, die zijn beledigingen alleen als er kanker voor staat.
Namens Adelante : bedanktquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Goed ingedekt, heel goed. Knap van je.
Niet om het een of ander, maar ik reageer vandaag niet meer op otis, ik moet hem niet, dus ga er geen tijd en energie aan verspillen. Dus als je vaker namens mij spreekt, doe dat dan niet tegen hem!quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar ik reageer vandaag niet meer op otis, ik moet hem niet, dus ga er geen tijd en energie aan verspillen. Dus als je vaker namens mij spreekt, doe dat dan niet tegen hem!
Ik denk dat Adelante bedoelt dat het 80% van de users niet kan boeien. Maar door dit soort opmerkingen leg je de grens van het toelaatbare wel steeds hoger, dat zal nooit de intentie van Adelante geweest. Maar ongevraagd gebeurt dat toch door opmerkingen als deze.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]![]()
.
Jij bent hier degene die een opmerking over Nijmegen in 1944 ziet als iets enorm intelligents dat 80% van de users niet begrijpt hoor. Vind je het vreemd dat ik daar vraagtekens bij zet ofzo?
Nah, zoals hij het schreef leek het alsof hij wilde zeggen dat hij het wel een hele subtiele opmerking vond die 80% van de users niet begrijpt.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:51 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik denk dat Adelante bedoelt dat het 80% van de users niet kan boeien. Maar door dit soort opmerkingen leg je de grens van het toelaatbare wel steeds hoger, dat zal nooit de intentie van Adelante geweest. Maar ongevraagd gebeurt dat toch door opmerkingen als deze.
Oke...begrepenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar ik reageer vandaag niet meer op otis, ik moet hem niet, dus ga er geen tijd en energie aan verspillen. Dus als je vaker namens mij spreekt, doe dat dan niet tegen hem!
Dan maak jij een denkfout.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:31 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Sarcasme of niet, ik denk dat je als mod toch een soort van voorbeeld functie hebt.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:03 schreef zovty het volgende:
[..]
Zo zie je maar; in KLB wordt zelfs geen enkel topic voorgetrokken.
Rustig Bio.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:26 schreef Biogarde het volgende:
Zijn we klaar? Want we stoppen met het geven van FB als we steeds moeten graven en opschonen. Niet echt werkbaar vinden we niet? Dit topic is nu al meer dan 5 keer opgeschoond, en ik ben er klaar mee.
Dus wil je FB in de toekomst, kap dan met dat slowchatten/baggeren en richt een theekrans op.
spam, weg, bedankt voor t meldenquote:Op zondag 10 januari 2010 11:59 schreef Banzaiaap het volgende:
Keihard genaaid door seksbedrijf
Wat is dit nu weer voor kutkick
Mja, ik snap niet waarom het dicht is.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:47 schreef amvrosios het volgende:
SwarmaHoer,Bedankt voor t locken van:
Kneus noemt mij gay omdat...
dat topic deed echt pijn aan mn ogen zo slecht
overleg het maar in onz fb, t is niet meer een klacht, maar meer een jachtquote:Op zondag 10 januari 2010 13:53 schreef Ensaf het volgende:
Mensen met meer dan 1000 vrienden op Hyves
Mag daar een deel 2 op komen?
Kan ik niet worden voorgetrokken?quote:Op zondag 10 januari 2010 13:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
overleg het maar in onz fb, t is niet meer een klacht, maar meer een jacht
de klachten zijn wel besproken, t is nu alleen nog de jachtquote:Op zondag 10 januari 2010 13:56 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Kan ik niet worden voorgetrokken?
Het is een jacht op mensen waarom geklaagd kan worden. En dat zijn er nogal wat.
Enkele subklachten die in het topic voorbij kwamen:
*Oerlelijke hyvesplaatjes
*Oppervlakkige vriendschappen
*Trieste nepgangsters
*Mensen die alle uitnodigen die ze krijgen maar accepteren
mocht je dr weer een zien plaats hier ff een linkje, dat beoordeelt wat makkelijkerquote:Op zondag 10 januari 2010 14:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben ook een beetje nep volkzanger/kneusjes rappers moe.
Gister zag ik weer een of ander topic voorbij komen.
In de tijd van Zangerbob was het nog wel grapig maar nu wordt er gewoon voor elke zangende debiel een topic gemaakt.
We hebben het nu wel gezien.
En ja er wordt vaak een oprechte klacht gebruikt in de op van die topics.
Maar we hebben nu allemaal wel door dat het er om gaat om zoveel mogelijk kneuzen filmpjes te posten![]()
Ben er dus wel klaar mee.
Kunnen die zanger bob rinus henk Martha Jannes Jordy van Loon Mc Martin etc topics.
Niet gewoon worden gesloten of naar onzin ?
De lol is er wel vanaf
Als voorbeeldjequote:Op zondag 10 januari 2010 14:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
mocht je dr weer een zien plaats hier ff een linkje, dat beoordeelt wat makkelijker
hmm die loopt vanzelf wel dood, de volgende gaat direct door naar muz of onzquote:Op zondag 10 januari 2010 14:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als voorbeeldje
Mensen die zeggen dat Jeroen Stevens niet met gevoel zingt
geen idee wat je ermee wil bereiken, t gaat nergens over behalve wat elitair gelul waar niemand iets mee kanquote:Op zondag 10 januari 2010 14:26 schreef Sachertorte het volgende:
Waarom is mijn topic dicht? Een keurig verwoorde klacht toch?
Verheffing, door een prikkelend geschreven OP. Het stemt tot denken. Tevens is het een klacht over de linkse mentaliteit. Voldoet dus volledig aan de eisen die aan een KLB topcc worden gesteld.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
geen idee wat je ermee wil bereiken, t gaat nergens over behalve wat elitair gelul waar niemand iets mee kan
kan je beter in POL doen, of wfl, die richtingquote:Op zondag 10 januari 2010 14:30 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Verheffing, door een prikkelend geschreven OP. Het stemt tot denken. Tevens is het een klacht over de linkse mentaliteit. Voldoet dus volledig aan de eisen die aan een KLB topcc worden gesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |