Bij jou kan ik et toch ook zienquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:57 schreef karr-1 het volgende:
Yep want je uiterlijk zegt ook meteen dat je pot bent......
Was dat maar zoquote:
Ach de eerste homo-huilie komt ook meteen weer om de hoek kijkenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:57 schreef karr-1 het volgende:
Yep want je uiterlijk zegt ook meteen dat je pot bent......
Inderdaadquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ach de eerste homo-huilie komt ook meteen weer om de hoek kijken.
in een ander topic moest je nog afrijden..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Zoals elke dag ging ook ik vandaag weer met de trein naar school. Ik opende de coupedeuren en zag al gauw priscilla zitten. Priscilla is een exklasgenoot van mij en zoals duidelijk te zien is aan haar ( ze is een pitje) is ze pot. Tegenover haar zat een typisch wow'ertje die wat in zichzelf zat te gniffelen terwijl er wat kwijl uit zn linkermondhoek kwam maar dat had ie niet door
Maargoed ik ga dus zo naast haar en zitten en begin gewoon een gezellig gesprekje met haar want ze is wel lief enzo tegen mij altijd zit die nerd echt te hele tijd oogcontact te zoeken met priscilla
We hebben samen in ieder geval nog wel even om hem kunnen lachen
Helemaal toen op et laatst hij daar met een lichtelijk opgezwollen pieleschwansch in zn broek zat (of hij was op volle kracht maar dan is et een kleine opgezwollen pieleschwansch, wat me overigens wel et meest logies lijkt)
Klacht nerd in de trein die geilt op mn ex klasgenootje die en pitje en pot is![]()
Antiklacht (eckt eckte doen aan anti's ) : heb wel met haar kunnen lachen om die tjap!!
Dit is een lemming boi.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:03 schreef garriej het volgende:
[..]
in een ander topic moest je nog afrijden..
Dit dusquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:03 schreef DonHenley het volgende:
Meestal zie je wel een iemand of die homo of pot is, die stralen dat gewoon uit.
Een pittig vlot kapselquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:02 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik ben niet zo "down" met die "street slang". Wat is een pit?
Dit is eigenlijk een vertraagde klacht van gisterquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:03 schreef garriej het volgende:
[..]
in een ander topic moest je nog afrijden..
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ach de eerste homo-huilie komt ook meteen weer om de hoek kijken.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:03 schreef DonHenley het volgende:
Meestal zie je wel een iemand of die homo of pot is, die stralen dat gewoon uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |