ik ga altijd dagjes weg met mensen aan wie ik een schijthekel heb.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:28 schreef xyzyx het volgende:
Ik ga ook niet op vakantie omdat we in de voorjaars vakantie al zijn weg geweest..
Gewoon dagjes weg met vrienden
quote:Soms maken autisten vreemde, herhalende bewegingen, bijvoorbeeld fladderen met de armen of wiegen met het lichaam. Dit kan zijn om zichzelf zintuigelijk te prikkelen, maar kan ook een uiting zijn van blijdschap, opwinding of stress. Ikzelf heb de ene na de andere "tic". Op het moment zijn mijn belangrijkste het frunniken aan mijn haar en in mijn handen wrijven.
Faaltrollquote:Op zondag 25 juli 2010 19:17 schreef CaptainCookie het volgende:
Alle mensen die zo erg tegen Ritmo ingaan hebben een kutleven met alleen 'internetvrienden'
Als ik iemand gedisst heb zit ik ook wiegend voor m'n beeldscherm te kwijlen. Ben ik nu ook een autist?quote:
En nu is het geen zomer? Werkloze baardaap.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Over een kleine 3 weekjes ben ik op vakantie dus nee.
He. Schiet jezelf eens door je hoofd.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:00 schreef AdvancedPower het volgende:
Ga je druk maken over jezelf. Stumper. Ik zit me zo aan jou ergeren.![]()
Leuk, heel erg leuk!quote:Op zondag 25 juli 2010 19:26 schreef einschtein het volgende:
[..]
He. Schiet jezelf eens door je hoofd.
Haha pedo pedo pedo pedo pedo pedoquote:Op zondag 25 juli 2010 19:00 schreef AdvancedPower het volgende:
Ga je druk maken over jezelf. Stumper. Ik zit me zo aan jou ergeren.![]()
Mensen die je via WoW kent zijn geen vrienden.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:31 schreef BlackLining het volgende:
42.9% is meer dan de helft? Misschien moet jij ook maar thuis blijven en naar school gaan
Verder opbokken, ik blijf ook thuis voor het 2e jaar en heb daar totaal geen spijt van. Vrienden denken er gelukkig hetzelfde over.
Wat een groepje saaie nerds zal dat zijn.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:31 schreef BlackLining het volgende:
42.9% is meer dan de helft? Misschien moet jij ook maar thuis blijven en naar school gaan
Verder opbokken, ik blijf ook thuis voor het 2e jaar en heb daar totaal geen spijt van. Vrienden denken er gelukkig hetzelfde over.
Denken dat jij het niveau van een 7-jarige ontstijgt.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Haha pedo pedo pedo pedo pedo pedoHad je wat? Ga jongetjes van 7 pakken.
Reageer eens op mijn posts op de vorige pagina knul.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat een groepje saaie nerds zal dat zijn.
Die post dat je een pedo was?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:23 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Reageer eens op mijn posts op de vorige pagina knul.
Ok, even een reactie maar:quote:Op zondag 25 juli 2010 19:02 schreef AdvancedPower het volgende:
Iedereen moet toch zelf weten wat 'ie doet? Dat jij in een bijstandsflatje woont betekent niet dat iedereen daar woont. Er zijn ook zat mensen die in een ruime omgeving wonen en daar al het 'vakantiegevoel' hebben. En die niet perse weg hoeven. Dus zeur niet.
Als je dat niet aanstaat rot je toch lekker op?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ok, even een reactie maar:
Natuurlijk moet iedereen dat weten, maar het percentage extreem saaie mensen hier op FOK! ligt ongeloofelijk hoog.
En toch verhalen genoeg om KLB mee te vullenquote:Op zondag 25 juli 2010 20:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Natuurlijk moet iedereen dat weten, maar het percentage extreem saaie mensen hier op FOK! ligt ongeloofelijk hoog.
Valt best mee, laatst kwam er nog zo'n lekker chick in de straat langs lopen!quote:Op zondag 25 juli 2010 20:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |