Zal niet lukken.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Tegen ze aan blijven schoppen tot ze zich aan gaan passen.
Van wie moet dat?quote:Op zondag 25 juli 2010 18:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, FOK! is een forum waar 40 % autistisch is. Dat moet omlaag naar 1 % ofzo.
Waarom praat je over jezelf als autist?quote:Op zondag 25 juli 2010 18:43 schreef Biever het volgende:
[..]
Zal niet lukken.
Overigens hebben autisten wereldwijd topposities, vrijwel alle politici zijn in zekere mate autistisch, dus wij, autisten hebben toch de macht in de wereld.![]()
Better get used to it, Ritmo!
Niet voor Ritmo helaas hij schrikt al die chickies af door tegen ze te schreeuwen dat ze autisten zijnquote:
25 Juli, retard. Raad eens wie nog meer op FOK! zit tijdens de zomer? TS.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Juicyhill is een kut-autist en zit op FOK! tijdens de zomer.
Ja, maar dat is niet op vakantie, dus dan stem je op nee in de poll.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:44 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik snap dat ook echt niet.
Ik zou zelfmoord plegen als ik zo lang thuis moest blijven. Komop, je gaat in ieder geval toch wel op vakantie, of tenminste dagjes weg/naar feesten?
Afgelopen week naar de vierdaagsefeesten geweest, en kan nu al niet wachten op de UIT. Contactgestoorde mensen die alleen maar thuisblijven.
En jij bent het type dat z'n hele vakantie op FOK! zit?quote:Op zondag 25 juli 2010 18:44 schreef Ontlastingreguleerder het volgende:![]()
![]()
![]()
Ritmo is wel zo'n type wat met z'n guidovrienden gaat fistpumpen ergens op een of andere goedkope strandvakantie.
Die optie staat ertussen.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet op vakantie, dus dan stem je op nee in de poll.
Over een kleine 3 weekjes ben ik op vakantie dus nee.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:44 schreef Raqualad het volgende:
[..]
25 Juli, retard. Raad eens wie nog meer op FOK! zit tijdens de zomer? TS.
Dat klinkt nogal fascistisch.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Tegen ze aan blijven schoppen tot ze zich aan gaan passen.
Niet aan mij, aan de maatschappij.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:46 schreef solyaris het volgende:
[..]
Dat klinkt nogal fascistisch.![]()
Aanpassen aan jou.Je vindt jezelf heel wat hè.
![]()
![]()
Aanpassen aan Ritmo natuurlijk , tja hij kan zich niet inleven in andere mensen (huh wat, autisten ook nietquote:Op zondag 25 juli 2010 18:46 schreef solyaris het volgende:
[..]
Dat klinkt nogal fascistisch.![]()
Aanpassen aan jou.Je vindt jezelf heel wat hè.
![]()
![]()
Het heeft natuurlijk nadelen, zoals nooit een vriendin en nooit uitgaan.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waarom praat je over jezelf als autist?Je bent toch ook niet trots op een hersentumor of HIV?
CampZone is gewoon echt gezellig, lekkere sma'tjes ook. Veel leuke spellen en daarna lekker een sma'tje regelen, echt een ideale vakantie.quote:
Waar ga jij eigenlijk heen op vakantie? Campzone?quote:Op zondag 25 juli 2010 18:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En jij bent het type dat z'n hele vakantie op FOK! zit?
quote:Op zondag 25 juli 2010 18:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Niet voor Ritmo helaas hij schrikt al die chickies af door tegen ze te schreeuwen dat ze autisten zijn
quote:Op zondag 25 juli 2010 18:47 schreef Biever het volgende:
[..]
Het heeft natuurlijk nadelen, zoals nooit een vriendin en nooit uitgaan.![]()
Maar het heeft ook voordelen, zoals carrière-mogelijkheden als bijvoorbeeld advocaat of inderdaad politicus.Nu is het leven een beetje kut, alle politici zijn op vakantie, dus dodelijk saai deze periode.
Maar in september wordt het weer feest met elke dag uitzendingen op http://www.tweedekamer.nl
Inderdaad. Ritmo wil ook dat autisten uitgaan enzo, echt wtf. Nouja die hangen dan ook alleen maar aan de kant met een biertje en staan alleen maar in de weg. Beter blijven dat soort mensen dan thuis.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:48 schreef Farenji het volgende:
Alleen de echte autisten maken zich druk om een freaking internetpoll op de frontpage.
Daar heb je ook wel weer een punt.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad. Ritmo wil ook dat autisten uitgaan enzo, echt wtf. Nouja die hangen dan ook alleen maar aan de kant met een biertje en staan alleen maar in de weg. Beter blijven dat soort mensen dan thuis.
Check die reactie boven je, dat kun je toch niet negeren?quote:Op zondag 25 juli 2010 18:51 schreef Fenomeno het volgende:
Ritmo geef het toch op man, laat die bloedhonden lekker, is ook beter voor je hart
Dat zijn gewoon trolls, toch?quote:Op zondag 25 juli 2010 18:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Check die reactie boven je, dat kun je toch niet negeren?
Combinatie mattie, je moet allebei doenquote:Op zondag 25 juli 2010 18:54 schreef Alib99 het volgende:
Wat the fuck is er mis met werken in de vakantie.Beter werken en geld verdienen i.p.v. geld verspillen aan 'vakantie'.
Ik ben vorig jaar al gegaan. Je hoeft niet elk jaar te gaan. Of ben je dan autistisch?quote:Op zondag 25 juli 2010 18:55 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Combinatie mattie, je moet allebei doen![]()
Alleen ongeneesbare mongolen vinden dat.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:57 schreef Alib99 het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar al gegaan. Je hoeft niet elk jaar te gaan. Of ben je dan autistisch?
Via een injectienaald in zijn been, omdat hij voor 350 euro in een oostblokgehucht tussen de 16-jarigen de bink wil uithangen.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:54 schreef Maserati1 het volgende:
Ritmo is een mallen jongen die mijsjenst neuckt en eeds kreight.
Ik zie hier geen spiegel voor je hoor.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:00 schreef AdvancedPower het volgende:
Ga je druk maken over jezelf. Stumper. Ik zit me zo aan jou ergeren.![]()
Als je je daarbij goed voelt kan dat toch gewoon?quote:Op zondag 25 juli 2010 19:07 schreef Fortitude het volgende:
Ik blijf thuis en werk de hele zomer door.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |