Opgelost.quote:
Dit is FB, geen willekeurig topic. Kappenquote:
Komt er een wijziging in de policy? Geen zin om dit hele topic door te lezenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:02 schreef Adelante het volgende:
[...]verder ben ik de terechte klacht mongolen zat.
meer daarover in klb fb!
Dit dus, waarom zou je niet mogen zeggen dat het een terechte klacht is?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:11 schreef e-wok het volgende:
[..]
Komt er een wijziging in de policy? Geen zin om dit hele topic door te lezen
Gaat 't misschien om de trochten klagd 'grap'?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:14 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Dit dus, waarom zou je niet mogen zeggen dat het een terechte klacht is?
Nee.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:11 schreef e-wok het volgende:
[..]
Komt er een wijziging in de policy? Geen zin om dit hele topic door te lezen
Dit, het is naar om het iedere keer te pas en te onpas te roepen. Verder niks boeiendsquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:17 schreef zovty het volgende:
[..]
Gaat 't misschien om de trochten klagd 'grap'?
Tragdum kluchtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dit, het is naar om het iedere keer te pas en te onpas te roepen. Verder niks boeiends
O wacht, ik zet voortaan de uitleg van mijn topiques wel in een TR neer, dan hoeven jullie het niet te sluiten omdat jullie iets niet begrijpenquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:25 schreef Maanvis het volgende:
o.us als je een topique niet begrijpt, betekent dat nog nie tdat het bagger is. ik leg nooit alles helemaal in de OP uit, laat de users het zelf invullen, zodat als ze me begrijpen het een beetje incrowd is zegmaar.
Ziet er meer uit als een mededeling dan een daadwerkelijk klachttopic. Trouwens ook een non-klacht. Discussiëren over mensen die na 30 seconden offline zijn gegaan.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:12 schreef Stefan het volgende:
Waarom moet deze dicht
Mensen die hallo zeggen op MSN en 30 sec later offline zijn
En waarom met alleen een nietszeggend 'oke'
Ik zal er naar uitkijken.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
O wacht, ik zet voortaan de uitleg van mijn topiques wel in een TR neer, dan hoeven jullie het niet te sluiten omdat jullie iets niet begrijpen
Het is geen nonklacht. Het gaat over mensen die jou aanspreken en dan als je in 30 sec niks terugzegt weer verdwijnen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Ziet er meer uit als een mededeling dan een daadwerkelijk klachttopic. Trouwens ook een non-klacht. Discussiëren over mensen die na 30 seconden offline zijn gegaan.
Het is niet bepaald een onderwerp dat het discussie waard is imo. Ik gooi 'm wel even open en kijk ik het verloopt. Deal?quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:04 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het is geen nonklacht. Het gaat over mensen die jou aanspreken en dan als je in 30 sec niks terugzegt weer verdwijnen.
Ik zie hier geen spiegel voor je neus hoor?quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:06 schreef Juicyhil het volgende:
kan die mosy een ban krijgen, hij loopt constant te klieren
huh?quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:07 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik zie hier geen spiegel voor je heus hoor?
in klb scquote:
Je gaat zelf ook niet echt vrijuit hè met de hoop uitspreken dat iemands trein ontspoort.quote:
Ja maar hij noemde mij etterquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je gaat zelf ook niet echt vrijuit hè met de hoop uitspreken dat iemands trein ontspoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |