Gelukkig zit je hier nog maar net en heb je nog maar 3 posts. Je leert het wel beste jongen.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:36 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Overal om zeuren en zaniken.
Want lange tijd lurken en dan aanmelden om actief mee te gaan doen is niet mogelijk in jouw wereld?quote:Op zondag 25 juli 2010 19:46 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Gelukkig zit je hier nog maar net en heb je nog maar 3 posts. Je leert het wel beste jongen.![]()
Dit moet wel een kloon zijn. Hoe kan zo'n newfag al zo ingelezen zijn? Of hij moet gelurkt hebben. Volgens mij is het een kloon.
Thnx voor 't melden.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:11 schreef Penisbaard het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/311814
Wat is de afspraak met al deze koeien man, wat is de afspraak.
Begin eens met TR's te plaatsen. Hoe minder ik jou hoef te zien posten hoe beter.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:51 schreef AdvancedPower het volgende:
Dit doet mij pijn...
Hij heeft zichzelf niet meer in de hand...
Die Boemmetje of zo dus.
Oke.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Begin eens met TR's te plaatsen. Hoe minder ik jou hoef te zien posten hoe beter.
Als ik er een betrap krijgtie straf. Don't worry.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:29 schreef CantFazeMe het volgende:
Kunnen jullie eens wat aan die kansloze topic-kickers doen?
Geen idee, heb 't bij een FA gevraagd of er überhaupt iets op staat. Lijkt mij van niet.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:51 schreef Nikmans het volgende:
Kunnen al die mongoloïden die Penisbaards UI gebruiken geen virtuele pets op de vingers krijgen? Vreselijk verwarrend dit
Kom op man, jwzquote:
quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:51 schreef o.us het volgende:
Als het topic echt open moet stuur je maar een PM met uitleg. Na je discriminerende spoiler zie ik er geen brood meer in.
Ik zie niet in wat het daar te zoeken heeft. Je spreekt de hoop uit dat iedereen zijn contract daar opzegt, staat daarom op zijn plaats in KLB mijns inziens.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:22 schreef postmortum het volgende:
Intimidatie bij Vodafone schopje wgr bitte
Wir sind bezig.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:53 schreef nattermann het volgende:
Kan hier even naar gekeken worden? User smurft er lekker op los.
http://forum.fok.nl/user/history/311990
ik voel me enigszins beroofd van mijn vrijheid sporadisch eenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:49 schreef o.us het volgende:
[..]
Als ik er een betrap krijgtie straf. Don't worry.
[..]
Geen idee, heb 't bij een FA gevraagd of er überhaupt iets op staat. Lijkt mij van niet.
[..]
Kom op man, jwz
Link naar post gaarne.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:10 schreef Jahr00n het volgende:
Laura Dekker mag vertrekken
Doorverwensing richting Laura Dekker? Mag niet he denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |