Logisch jaquote:Echt laf, met die pauzes ertussen. ZO moeilijk is het dan toch niet? Je moet gewoon wakker blijven, that's all.
quote:Op zondag 18 juli 2010 11:28 schreef xyzyx het volgende:
Pauzes?
Wat een kut nerds zeg..
Gewoon luier aan en gaan met die banaan..
Make love not warcraftquote:
Deden ze dat hier ook maar wat meer.quote:Op zondag 18 juli 2010 11:30 schreef Supersoep het volgende:
De Koreanen weten pas hoe het moet.
48 uur écht non-stop en dan doodgaan aan een hartstilstand.
Ongeveer ja.quote:Op zondag 18 juli 2010 12:58 schreef Penisbaard het volgende:
Heb niet echt zin om alles daar door te lezen, maar ze zijn dus op aan het scheppen over hoelang ze zelf zitten te gamen?
quote:lol - ja... bleef in mijn puberjaren vaker thuis als mijn ouders weer eens naar de camping gingen... Heb toen heel wat uurtjes achter de pc doorgebracht met BG2... soms zo erg dat ik vergat te eten en dacht: "wtf al ZO laat?:P
quote:Door TheBorg, zondag 18 juli 2010 11:01
Score: 0
Leonardo Da Vinci sliep maar 3 tot 4 uur per dag door een keer of 6 per dag een half uur te slapen. Er zijn ook nu mensen die dat doen. Je kan het dan zo lang vol houden als je zelf wil.
[reply] Door darkpluisje, zondag 18 juli 2010 11:06
hij sliep elke 4 uur 20 minuten. Dat moet je ook echt volhouden, als je minder slaapt, of zelfs meer, of waneer je het niet om de 4 uur doet dan ben je in 1x bekaf en helemaal gaar. Gezien ze maar 10 minuten pauze hebben zal ze het nooit lukken, en werk je jezelf met die strategie alleen maar tegen
[reply] Door flanderssoft, zondag 18 juli 2010 11:28
Ik ben de marge (30 minuten of 60 minuten) vergeten, maar als je één keer te laat bent, ben je paar dagen kapot. Je hebt er echt keiharde discipline voor nodig en een saai leven, waar alles altijd hetzelfde patroon in heeft. Want iets onvoorspelbaar kun je je niet permitteren.
Vooralquote:
quote:Je hebt er echt keiharde discipline voor nodig en een saai leven, waar alles altijd hetzelfde patroon in heeft. Want iets onvoorspelbaar kun je je niet permitteren.
quote:Op zondag 18 juli 2010 11:26 schreef Rectum het volgende:
Terechte klacht na het lezen van die reacties.
quote:Op zondag 18 juli 2010 12:58 schreef Penisbaard het volgende:
Heb niet echt zin om alles daar door te lezen, maar ze zijn dus op aan het scheppen over hoelang ze zelf zitten te gamen?
Ik kan alleen maar hopen dat de moderatoren en administratoren hard optreden tegen dit soort rare streken.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:34 schreef Rectum het volgende:
[..]
[..]
Vertel eens Maskerade, waar is het fout gegaan in je leven?
Laten we het hopen.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:36 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar hopen dat de moderatoren en administratoren hard optreden tegen dit soort rare streken.Het is best vervelend en zal de sfeer op dit mooie forumpje zeker niet ten goede komen.
dat gaat niet over het gamen, maar over het slapen:quote:
Waar is de optie zonder naps en gewoon 7 / 8 uur slapen.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:36 schreef t0sti het volgende:
[..]
dat gaat niet over het gamen, maar over het slapen:
[ afbeelding ]
Slapen is chill waarom zou je 2 uur per dag slapen om in de overige tijd te gaan gamen.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:07 schreef t0sti het volgende:
die is er niet. dit ging over een gast met een biologische klok van 23uur, waardoor hij niet gewoon 's nachts kon slapen, en daardoor verspreid over de hele dag moest slapen.
ofzo.
google die shit maar eens als je tijd hebt
quote:Op zondag 18 juli 2010 @ 17:30 schreef JeOma het volgende:
Dikke vette nep, dit record. Dit gasten hadden elk uur 10 minuten pauze. En om de vijf uur 50 minuten pauze.
Sorry hoor. Maar dat vind ik echt geen prestatie. Dat kan de gemiddelde LAN-gamer ook. Tuurlijk, je moet een tijd lang wakker blijven. Maar besides that is er echt NIETS moeilijk aan.
Geen petje af dus.
Die WoW zooi kun je goed verpatsen op marktplaats ja.quote:Op zondag 18 juli 2010 18:24 schreef GurbeDouwstra het volgende:
Ik vind het een beetje flauw dat jullie deze mensen een beetje uitlachen. Kijk eens wat ze gepresteerd hebben in hun leven!
Ik weet het ook niet :"Squote:Op zondag 18 juli 2010 19:00 schreef LethalNinja het volgende:
Wie heeft de 1000 euro gewonnen? ze waren allemaal nog wakker???????????????????????????????????
??????????????????????????????????????????
?????????????????
Is het bedrag verdeeld?
Ja jonge ik loop al warmquote:Op zondag 18 juli 2010 19:02 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet :"S
Hopelijk komt iemand gauw met het antwoord >.<; Wil het namelijk graag weten!!!!!!
stop maar. NUquote:ja ik zie ook niet echt de moeite, in lan partys doen ze toch ook heel lang gamen zonder pauzes enzo. Het is beetje als sporten, je moet er conditie voor opbouwen:P
Wat een autistquote:Als jij 10 minuten lang op de WC zit, heb je duidelijk het verkeerde voedsel meegenomen naar je LAN party. Drinken en eten kan je onder het gamen doen, en praten? Waarom dat? Daar kom ik niet voor. Zeker niet als het een wedstrijd betreft waar uithoudingsvermogen bij het gamen gevraagd word.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |