jaaaaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:09 schreef Linnie20v het volgende:
Vind die bikini van het vorige topic wel kekmaar het broekie vind ik te hoog...
Ik heb die bikini vorige week ook besteld, maar die valt best klein uit. Gaat dus weer terug bij mijquote:Op zaterdag 12 juni 2010 08:55 schreef saaw het volgende:
Dat hele vrege opstaan was niet nodig
[ afbeelding ]
besteld in de goeie matennu hopen dat het klopt.
en deze er maar bij gegooid
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij mij ook, zie vorig topicquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:26 schreef June. het volgende:
[..]
Ik heb die bikini vorige week ook besteld, maar die valt best klein uit. Gaat dus weer terug bij mij
Die zit bij mij juist geweldigquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:51 schreef Empathologica het volgende:
[ afbeelding ]
Had die gekocht in het turquoise en damn, wat een vormeloos ding! Bij m'n borsten slobberde die en bij m'n heupen spande die. En dan ook zo'n rare lengte. Flinke teleurstelling dus.
Had die ook gekocht zonder mouwtjes, perfecte lengte, overal zat ie even goed etc terwijl het de zelfde maat was als met mouwtjes
Ja idd, bij mij zat ie ook super!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Die zit bij mij juist geweldigHeb er zelfs 2 van (grijs/groenig)
Ik vind die broek echt leuk!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:54 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben verliefd op die broek.
Heb die top ook in 3 kleuren, ben er eigenlijk te stevig voor, maar lekker voor op vakantie om over mijn bikini aan te trekken.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:42 schreef Syytön het volgende:
[..]
Ik vind die broek echt leuk!Is die van Divided, de normale collectie of wat?
Alleen niets voor mij om zoiets helemaal gestyled te dragen, zou voor mij wel een vakantie-outfit zijn of voor een relax-dag.
Die gestreepte top vind ik trouwens niet erg charmant, lijkt wel een zwangerschapstop.
Wtf?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:16 schreef Puala het volgende:
Net gebeld, mijn bestelling was opengemaakt en er waren dingen uitgehaald. dus mijn kialapunt heeft 't retour gestuurd. Fuck zeg
Ben ik het wel mee eens eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:26 schreef MaLo het volgende:
Ik gruw van joggingbroeken, ik vind ze alleen kunnen als je ziek bent en de hele dag op de bank ligt.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:16 schreef Puala het volgende:
Net gebeld, mijn bestelling was opengemaakt en er waren dingen uitgehaald. dus mijn kialapunt heeft 't retour gestuurd. Fuck zeg
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:57 schreef don-diablo het volgende:
Kocht vorige week een gestreepte longsleeve, zat er een gat in de mouw.
Kocht ik afgelopen zaterdag een BlackBook shirt zat er een gat bij de linkerborst die in eerste instantie niet opviel..
Putverdikkeme ik wil die 2 shirts!(binnenkort maar ff bestellen)
altijd die gaatjes bij h&m kledingquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:57 schreef don-diablo het volgende:
Kocht vorige week een gestreepte longsleeve, zat er een gat in de mouw.
Kocht ik afgelopen zaterdag een BlackBook shirt zat er een gat bij de linkerborst die in eerste instantie niet opviel..
Putverdikkeme ik wil die 2 shirts!(binnenkort maar ff bestellen)
Ik ook.. Zitten hele leuke shirts bij en heb er eentje. Uitgerekend die ik er nog bij wou en nog in mijn maat lag was beschadigd.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind die BlackBook tshirts zooooo tof.
ja hij is al enigste niet in behandeling genomen....quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:53 schreef Tegan het volgende:
Je kunt daarboven je bestelling zetten op begin juli, dan wordt dat jurkje daarmee meegenomen.
Edit: Oh, dat jurkje is het enige dat niet in behandeling is genomen van alles? Dan wordt die idd geannuleerd of je moet iets toevoegen.
Staat je goed allemaal! Ik vind die bikini bij jou weer heel mooi, maar die metalen dingetjes erop zien er in het echt zo goedkoop uit vind ikquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:56 schreef Tassiepassie het volgende:
[ afbeelding ]
Had ook nog een nette zwarte pantalon
Mjah valt wel mee, ik was veel te blij dat ik eindelijk weer een bikini heb die goed zit bij mijn borsten dus op dat oud ijzer heb ik niet eens zo geletquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Staat je goed allemaal! Ik vind die bikini bij jou weer heel mooi, maar die metalen dingetjes erop zien er in het echt zo goedkoop uit vind ikbeetje jammer.
Ja ik zag dat jurkje ook al in de winkel, vond 'm wel gaaf! En je ziet er niet echt uit alsof je moeilijke boobies hebt?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:13 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Mjah valt wel mee, ik was veel te blij dat ik eindelijk weer een bikini heb die goed zit bij mijn borsten dus op dat oud ijzer heb ik niet eens zo gelet![]()
Dat jurkje linksboven is normaliter niet echt mijn stijl, maar dat heb ik puur voor een aantal feestjes gekocht
Nee niet echt maar op de 1 of andere manier drukken de meeste bikini's zo'n deuk erin langs de rand, echt heel vreemd.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik zag dat jurkje ook al in de winkel, vond 'm wel gaaf! En je ziet er niet echt uit alsof je moeilijke boobies hebt?
Bij welke rand? Ik snap 'm nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:18 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Nee niet echt maar op de 1 of andere manier drukken de meeste bikini's zo'n deuk erin langs de rand, echt heel vreemd.
Moeilijk uit te leggen ook
quote:
Ahaaaa, zodat je ineens vier tieten hebtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:21 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
![]()
ja zeg nu word ik melig muts
Nou uhm de rand van de bikini die over de bovenkant van je borsten loopt, die lijkt dan vaak strakker dan de rest van de bikini,waardoor t een deuk maakt in mijn tieten
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahaaaa, zodat je ineens vier tieten hebt?
In een broodrooster passen geen tietenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Had ik de broodrooster al gewonnen dan? Diepvries is wel meteen de hoofdprijs!
Hm, goed punt. Maar waarom zou je bevroren tieten willen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:56 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
In een broodrooster passen geen tieten
Harde tepelsquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm, goed punt. Maar waarom zou je bevroren tieten willen?
Ja maar die kende ik al, ik sta open voor nieuwe ervaringenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zijn betere manieren voor om dat te bereiken
Ohhh gelukkig maar, valt weer mee!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:18 schreef Puala het volgende:
Ik snap helemaal niets meer van de H&MIk kreeg vanmorgen te horen dat er gestolen was uit mijn bestelling en toen ik terug kwam in de auto van mijn sollicitatiegesprek kwam er een smsje binnen dat mijn bestelling aangekomen was bij het kialapunt. Afijn, nieuwschierig als ik ben toch de bestelling op gaan halen. Alles compleet en alles is goed
![]()
Althans, het shirtje dat ik niet wil wilt mijn zusje wel hebben
Jaaaa dat vind ik ook.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Staat je goed allemaal! Ik vind die bikini bij jou weer heel mooi, maar die metalen dingetjes erop zien er in het echt zo goedkoop uit vind ikbeetje jammer.
Hier ook echt super leuke dingen in de sale. Deze week ff flink inslaan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:29 schreef Breathtaking het volgende:
Sale in de H&M was leuk! Al best wel veel dingen in de Sale, o.a. schattige bloemenjurkjes en rokjes.
Vond je niet ChipsZak?
Hahaha, ja ik zag je in een flits maar ik dacht misschien herken je mij wel niet dus ik had niet zo'n zin in een 'hoi' en jij 'quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik was teleurgesteld, maar je hebt me dus gespot.
Wel voor een tientje een BH + bijbehorende hipster gekocht.
Ik heb je niet gezienquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, ja ik zag je in een flits maar ik dacht misschien herken je mij wel niet dus ik had niet zo'n zin in een 'hoi' en jij '.. oh, eh
hoi?' moment.
Ik dacht dat je zelfs achter me stond op de roltrap! Maar ik kan me vergist hebben uiteraard.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb je niet gezienmaar ik zou je wel herkend hebben hoor!
Omg,quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zelfs achter me stond op de roltrap! Maar ik kan me vergist hebben uiteraard.
Jaja, slecht excuusquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Omg,!
Nouja, ik zat een beetje in gedachten verzonken whuh,.
Helaas,quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaja, slecht excuusje zou me aan mijn lange (
!!!) bruine lokken en vrolijke bloemenrokje met zwarte hakjes toch wel herkend moeten hebben
maar vooruit, het is je vergeven.
Ze hebben veel in de aanbieding eh?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik was teleurgesteld, maar je hebt me dus gespot.
Wel voor een tientje een BH + bijbehorende hipster gekocht.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Ze hebben veel in de aanbieding eh?.
Jammer genoeg waren de sale-shit-dingen allemaal niet in mijn maat.
Ik heb wel dit gescoord(ook al niet in de sale):
[ afbeelding ]
Ik vond hem zo schattig.
Ik wil ook zo'n dingquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Ze hebben veel in de aanbieding eh?.
Jammer genoeg waren de sale-shit-dingen allemaal niet in mijn maat.
Ik heb wel dit gescoord(ook al niet in de sale):
[ afbeelding ]
Ik vond hem zo schattig.
Ik had straks ook ff online gekeken. Maar alles wat ik in de winkel heb gezien, staat helemaal niet online.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:48 schreef Tamashii het volgende:
De sale is zeker in de winkelswant op de site zag ik niks extra's.
Maar wel super leuk Anne!
Die roze lintjes, daar zit stiekem gewoon een clipje onder.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n dingmaar hoe maak je dat vast
?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Die roze lintjes, daar zit stiekem gewoon een clipje onder.
Ahaaaquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Die roze lintjes, daar zit stiekem gewoon een clipje onder.
Die clipjes zijn idd vrij lastigquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd kei moeilijk hoor. Ik heb er geloof ik 3 en bij allemaal gaat dat klipje of heel snel los of er heeeeeel moeilijk over heen en breek ik altijd een nagel.
Ik wil die schoenenquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:57 schreef pumpkinsoup het volgende:
ohhhh !!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
Moaaaarrrrrr !!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoezo niet?quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wil die schoenenmaar die pas ik toch nooit
.
Uhm ik geloof zomer, een paar dingen zijn al te koop in de winkel als ik het goed heb.quote:Op donderdag 17 juni 2010 03:35 schreef Shaz het volgende:
OooeeeWaarvan zijn die plaatjes..? Welke collectie ofzo?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:24 schreef Quirine het volgende:
[ afbeelding ]
Yes, you are screaming my name, I know.
Allebei een M.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:30 schreef Tegan het volgende:
In welke maat heb je die jurkjes? Anders zijn volgens mij veel mensen in dit topic bereid om die van je over te kopen. Om de lange levertijd en dat ze altijd uitverkocht zijn dus.
Heb ik vanmorgen eindelijk kunnen bemachtigen, ga jij me nu vertellen dattie als een vuilniszak zit?quote:[b]Op donderdag 17 juni 2010 11:24 schreef Quirine het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zit prima bij d'n tett'n en voor de rest een vuilniszak, gaat dus terug.
Hoe heb je die kunnen bemachtigen? Ikke wil ook!!!! maar hij is steeds uitverkochtquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:24 schreef Quirine het volgende:
[ afbeelding ]
Yes, you are screaming my name, I know.
Bij mij dan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:02 schreef Envoi het volgende:
[..]
Heb ik vanmorgen eindelijk kunnen bemachtigen, ga jij me nu vertellen dattie als een vuilniszak zit?![]()
Ben al een tijdje aan het proberen om een beige jas te scoren, maar ik ben steeds te laat of ze vullen niet bij. Vanmorgen om 6 uur gekeken, helemaal bijgevuld ... alleen de 36 was alweer uitverkocht. Ze vullen dus nog eerder bij blijkbaar? 5 uur? 5.30 uur?
Ik moet die jas hebben.
Ik weet t niet. Hij was er gewoon toen ik m MIND YOU bijna een maand geleden bestelde.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:09 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Hoe heb je die kunnen bemachtigen? Ikke wil ook!!!! maar hij is steeds uitverkocht![]()
en die jumpsuit van die nieuwe collectie....hij wil maar steeds niet naar mijn in bestelling lijstje...is hij dan nog niet op voorraad? of hoe werkt dat?
Heb m gezien in Eindhoven, maar de maat weet ik niet...hingen er nog wel een paar...quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:37 schreef keepwalking het volgende:
Vandaag even in Arnhem geweest, op zoek naar een RUN-D.M.C. top, maar ook hier was hij uitverkocht.In Amsterdam hadden ze hem ook al niet meer in mijn maat.
![]()
Iemand die hem gezien heeft in maat 34 of 36?![]()
Kan zo snel geen duidelijk plaatje vinden.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik zoek het gele Beatles-shirt, maar kan hem nergens vinden in mijn maat
Omdat:quote:
Lol.. What are you..? Like 6'5'quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Omdat:
a. De schoenen van de H&M zeer klein vallen
b. Ik ook nog eens een grote maat heb
c. Deze maar tot 40 gaan en niet 41. Welke ik overigens nooit pas van de H&M.
Hebben ze die gewoon in de winkels of ook online?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik zoek het gele Beatles-shirt, maar kan hem nergens vinden in mijn maat
Haha ongeveer... 5'11" ofzoquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:36 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Lol.. What are you..? Like 6'5'Ik weet dat het lastig kan zijn mbt schoenen.. Schoenen zitten mij gemiddeld snel te wijd en dan moet ik downsizen met als gevolg dat de schoen eig. net iets te klein is vooraan.
Hhmz valt mee dus.. Maar klote voor je maar ken het gevoel dat schoenen niet passen al te goedquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha ongeveer... 5'11" ofzo. Heb soms maat 41 en soms 42, maar H&M valt gewoon echt heel smal en klein. Gelukkig genoeg andere winkels waar ik kan slagen
.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Omdat:
a. De schoenen van de H&M zeer klein vallen
b. Ik ook nog eens een grote maat heb
c. Deze maar tot 40 gaan en niet 41. Welke ik overigens nooit pas van de H&M.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Marissaatje op 17-06-2010 21:28:36 ]
Online heb ik hem nog nooit gezien, hij is van Divided, hetzelfde shirt als die van Star Wars, Rolling Stones en Bruce Springsteen. Ik heb hem een paar keer in een winkel zien hangen (Amsterdam en Ede) maar alleen in hele kleine maatjes.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hebben ze die gewoon in de winkels of ook online?![]()
Ja, een lichtgele van Yellow Submarine. Vriendin van me heeft hem wel gekocht omdat zij zich in een maatje 36 kan proppenquote:
In Ede.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Online heb ik hem nog nooit gezien, hij is van Divided, hetzelfde shirt als die van Star Wars, Rolling Stones en Bruce Springsteen. Ik heb hem een paar keer in een winkel zien hangen (Amsterdam en Ede) maar alleen in hele kleine maatjes.
Hij zit heerlijk. De stof schijnt bij de blauwe versie niet door. Hij is bij mij wel wat lang (ben 169) en hij is aan de achterkant best veel langer als aan de voorkant. En dat was wel eventjes wennen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:28 schreef Marissaatje het volgende:
En weer ontopic:
Iemand die deze heeft? Hoe valt ie? En hoe is de stof? (doorschijnend?)
[ afbeelding ]
Ik moet maat 42 hebbenquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:35 schreef Tegan het volgende:
@CL: Dat shirt hangt ook in Eindhoven in grotere maten dan XS.
Ik weet zo niet welke er hangen, maar ik heb er een heel rek van gezien.quote:
Mja, ok. Maar ik moest het toch zeggenquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:47 schreef CherryLips het volgende:
Eindhoven was sowieso een tikje uit de route
Als je er langskomt, graagquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, ok. Maar ik moest het toch zeggen. Ik ben er volgende week wel in de buurt, dus misschien kan ik wel ff gaan kijken
.
Ik zie je hier heel vaak op gympen. Heb jij ook tig paar hakken staan maar schiet je toch stiekum in de gympies?quote:
Klopt. Ik kan normaal namelijk niet op H&M hakken lopen, dan krijg ik na 5 min zo'n pijn aan m'n voeten, maar ik vond ze zo leuk, dus ik ga het toch proberen, en anders stuur ik ze terug of verkoop ik ze wel ofzoquote:Op vrijdag 18 juni 2010 02:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zie je hier heel vaak op gympen. Heb jij ook tig paar hakken staan maar schiet je toch stiekum in de gympies?
Dat truitje vond ik ook al aantrekkelijk eruit zien op de site ja..quote:
Hier ook hoor, tig paar ongedragen hakken, doen te veel pijn, maar ze zijn zo leuk!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:00 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Klopt. Ik kan normaal namelijk niet op H&M hakken lopen, dan krijg ik na 5 min zo'n pijn aan m'n voeten, maar ik vond ze zo leuk, dus ik ga het toch proberen, en anders stuur ik ze terug of verkoop ik ze wel ofzo
Die vind ik echtquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:06 schreef heaven7 het volgende:
Bestelling is gearriveerd. het blauwe jurkje wat begin juli zou komen is nu helemaal geannuleerd![]()
En ik twijfel over deze: [ afbeelding ]
Ze zitten prima, ff wennen en mn voeten zullen wel stuk gaan in het begin maar dat hoort erbij. Maar zijn ze niet te oudbollig van print? Ze zijn maar 10 euro
Hehe, de aanhouder wintquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:00 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Klopt. Ik kan normaal namelijk niet op H&M hakken lopen, dan krijg ik na 5 min zo'n pijn aan m'n voeten, maar ik vond ze zo leuk, dus ik ga het toch proberen, en anders stuur ik ze terug of verkoop ik ze wel ofzo
Ohhw. Thanks iigquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Online heb ik hem nog nooit gezien, hij is van Divided, hetzelfde shirt als die van Star Wars, Rolling Stones en Bruce Springsteen. Ik heb hem een paar keer in een winkel zien hangen (Amsterdam en Ede) maar alleen in hele kleine maatjes.
Mooi dat ie past!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:05 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ]
binnen in de goeie maten en hij pastvind hem helemaal leuk
Die eerste 2 moet ik ook! Maar ik faal steeds met terug sturen (3 uit de 4 keer nu alquote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:04 schreef Shaz het volgende:
Ik MOEST gewoon weer spullen toevoegen aan m'n bestelling![]()
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Ja maar daar sta ik steeds niet bij stil, beetje dom wel.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
je kan het toch terug naar de winkel brengen indien je het niet leuk vind?
Ze zullen zeggen dat je dan maar niets moet bijbestellen elke keer en dat het je eigen schuld isquote:Op maandag 21 juni 2010 06:37 schreef samara het volgende:
Hallo ,
Is het normaal dat ik mijn bestelling nog niet heb. Op 14-06-2010 als laatst er wat bij gedaan en constant word de bestelling verschoven. Staat nu op begin juli! Heeft het zin om te bellen?
Ik heb wel kortingscodes gebruikt
Ik draag amper hakken. M'n winterlaarzen hebben wel hakken, maar die zijn lang niet zo hoogquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:34 schreef heaven7 het volgende:
Wat jammer!Draag je überhaupt wel hakken af en toe?
Ik ben ook echt geen held op hakken maar deze lopen verrassend stevig door de brede hakIk krijg altijd pijn aan mn voorvoeten omdat daar continue de druk op zit. Maarja voor een tientje kan ik toch af en toe mooi zijn
Oeh, bij welke H&M dat taillerokje? Pics?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:35 schreef ChipsZak. het volgende:
Gister in de H&M geslaagd voor leuk zwart taillerokje (14,95) en basic singlet ook zwart
En in de sale eerder nog roze BH+hipster samen voor 10,-.
H&M Grote markt!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh, bij welke H&M dat taillerokje? Pics?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's doen hem niet helemaal recht, maar soit. In het echt is hij mooi zwart en lijk ik niet zo breed.
En ja, ik heb een ronde kont.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Neejohhh!!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:13 schreef alors het volgende:
WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
ik heb gewoon een pakketje van iemand ander gekregen. Jahoor dus iemand anders heeft die van mij en gaat mijn schoenen kapen![]()
![]()
![]()
En er zit ook niks tofs tussen, allemaal burgelijke zooi maatje 46![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie nu het retourlabel, een adres hier 30 km vandaan ofzo![]()
![]()
Nee het is de H&M, die hebben gewoon de verkeerde deksel op de verkeerde doos gedaan. Adressticker is wel goed, maar de rest nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Neejohhh!!!!![]()
Ohhhh wat een eikels daar bij de H&M. Of de TNT.
![]()
![]()
kun je niet het telefoonnummer van die mensen achterhalen (via telefoongids ofzo, je hebt hun adres, right?)quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:13 schreef alors het volgende:
WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
ik heb gewoon een pakketje van iemand ander gekregen. Jahoor dus iemand anders heeft die van mij en gaat mijn schoenen kapen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar heb ik ook al aan gedacht, is misschien idd nog wel het beste, want van h&m hoef je het idd niet te verwachten....quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:41 schreef electronique het volgende:
[..]
kun je niet het telefoonnummer van die mensen achterhalen (via telefoongids ofzo, je hebt hun adres, right?)
en dan bellen en het pakketje omruilen.
Als je het via H&M doet wordt het waarschijnlijk weer één verschrikkelijk bureaucratisch gedoe en duurt het nog wel een maand voor je pakketje arriveert
je kan toch niet voor minder dan 19 euro bestellen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:09 schreef EvaZaha het volgende:
Lol ik had een top voor 14,95, met 2 kortingscodes gedaan dus dat kwam incl verzendkosten uit op 9,85, en die is zojuist in behandeling genomen.
Blijkbaar welquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:13 schreef electronique het volgende:
[..]
je kan toch niet voor minder dan 19 euro bestellen?
Jeuzes. Wat een eikelsquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:45 schreef alors het volgende:
[..]
Nee het is de H&M, die hebben gewoon de verkeerde deksel op de verkeerde doos gedaan. Adressticker is wel goed, maar de rest niet
Dat is wel heeeel slordig!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:13 schreef alors het volgende:
WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha en wat is dan het probleem in jouw geval?quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:09 schreef CherryLips het volgende:
Ligt eraan hoe je lichaam is, bij mij is het slagingspercentage qua jurkjes nooit zo hoog
geen taille en smalle schoudersquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:13 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Haha en wat is dan het probleem in jouw geval?
Dat zal wel niet, volgens mij hebben die soms de kleding ingenomen aan op de foto..quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:08 schreef Reflectionne het volgende:
Ik heb een vraagje voor jullie echt H&M kenners! Die jurkjes van de H&M, vallen die in het echt ook zoals bij de modellen?
Bij mij de laatste keer de 21ste voorgemeld en de 23 afgeleverd... De keer daarvoor zaten er 5 dagen tussen de eerste keer voorgemeld en de leverdag maar dat was inc weekend. Het kan dus snel gaan tegenwoordig!quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:59 schreef Reflectionne het volgende:
Zo he! Net aangeklikt nu al in behandeling..![]()
Hoelang duurt het gemiddeld als de behandeling 'in collectie' is volgens TNT?
Wauw! Nog maar heel even geduld dan. Terwijl er stond: "Begin juli" meevallertje!quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:13 schreef Sno0zy het volgende:
[..]
Bij mij de laatste keer de 21ste voorgemeld en de 23 afgeleverd... De keer daarvoor zaten er 5 dagen tussen de eerste keer voorgemeld en de leverdag maar dat was inc weekend. Het kan dus snel gaan tegenwoordig!
Herkenbaarquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:31 schreef Sno0zy het volgende:
Alleen was het bij de buren af gegeven (die momenteel waarschijnlijk gek worden van mijn pakketjes die bij hun afgegeven worden) maar had zelf geen briefje gekregen. In track & trace stond ook dat het afgegeven was en niet dat het bij de buren geleverd was..Maar ik heb het!
laatste paar keren hier ook gehad.....kwam ik onder stond er ineens een h&m pakketje achter in de achtertuin....hoort postbode/tnt toch niet te komen....maar ook geen briefje in de bus dat ze het bij de buren hebben afgeleverd.quote:Op donderdag 24 juni 2010 07:38 schreef Whiskers het volgende:
[..]
HerkenbaarIs volgens mij een typische TNT faal, flikken ze bij mij ook altijd. Buurmeisje stuurt voor de zekerheid altijd sms als er weer eens een pakje geland is
Heb ik ook een keer gehad met een truitje..quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:32 schreef Together-Alone het volgende:
Crap.Ik had een superleuke tas besteld uit de Sale met studs voor ¤ 8,95, heb ik een heeele andere tas gekregen.
Het klaagmailtje is al de deur uit, maar ik verwacht niet veel meer dan een kortingsbon van ¤ 5 ofzo.. De rest van het pakketje was wel tof overigens. Er gaan maar 2 dingen terug van de 8. :![]()
Heb je een keer iets te laat betaald?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:12 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik wilde net een bestelling plaatsen.. Kan ik opeens niet via acceptgiro betalen en alleen via een maandfactuur :| Weet iemand hoe dit zit?
Nee ik heb alles betaald.. Ook geen herinneringen binnen gehad ofzo. Als dat het nou was dan kon ik het begrijpen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:18 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Heb je een keer iets te laat betaald?
normaalgesproken duurt het niet zo lang iig.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:56 schreef misz--kelliej het volgende:
Hey allemaal, na een heel gedoe is eindelijk mijn bestelling in behandeling genomen.
Nu zie ik dattie op 17 juni is 'pre-alerted', en nu nog steeds zo staat, weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat mijn bestelling eindelijk eens verzonden wordt?
Hè? Die was idd van de preview.. Heb hem er ook bij gegooid.. Had hem al maar weet niet of ik die oude ga verwijderen.. straks krijg ik weer iets verkeerds omdat ze een fout hebben gemaakt ofzo, want 't is wel raar dat iets uit de preview nu al in de sale is... Oorspronkelijke prijs was trouwens 4,95...quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:03 schreef bluejean het volgende:
Hè balen, Alors. Vooral van die leuke laarsjes.![]()
Trouwens, dit is toch een shirtje uit de nieuwe (herfst)collectie? Nu alweer in de sale! Maar gelijk bij de rest van mijn previewbestelling toegevoegd. Vind 'm wel leuk.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:42 schreef PluisigNijntje het volgende:
Godsamme, ik kan m'n klantnummer en wachtwoord niet meer vinden.. wat moet ik nou doen?
Is er een makkelijker optie dan de klantenservice bellen?
Oude mailtjesquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:42 schreef PluisigNijntje het volgende:
Godsamme, ik kan m'n klantnummer en wachtwoord niet meer vinden.. wat moet ik nou doen?
Is er een makkelijker optie dan de klantenservice bellen?
Die poncho zag ik maanden terug al in de Fashion Studio, heb em nog nooit in de winkel gezien en ook niet onlinequote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
weet iemand wat de code is van deze poncho:o
Volgens mij zijn er extra kosten aan verbonden.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:24 schreef J0ycie88 het volgende:
Maar nu vind ik het dus heel raar.. Ik kan natuurlijk wel via een maandfactuur betalen maar heeft hier iemand ervaring mee?
Ja da's het leuke, ik kan ook geen mailtje meer vinden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oude mailtjesIk heb hetzelfde probleem regelmatig
Ik vul altijd gewoon mijn gegevens in, klik op registreer ofzo en dan wordt ik automatisch naar pagina geleid waar m'n klantnummer staat. Wachtwoord opvragen is dan heel makkelijkquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oude mailtjesIk heb hetzelfde probleem regelmatig
Vanmorgen om half 6 was er wel iets bijgevuld hoor!quote:Op maandag 28 juni 2010 06:25 schreef bluejean het volgende:
Nondeju, niet bijgevuld. En ik heb ook geen zin om een uur te blijven refreshen.
quote:Op maandag 28 juni 2010 11:42 schreef alors het volgende:
Jaaaaa ik heb de suede enkellaarsjes weer te pakken
Nee, soortgelijke zwarte zonder sleehak en van echt leer.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:05 schreef VegaKip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze?
Weet iemand wanneer de herfstcollectie in de winkel komt? Ik wil deze ook
Dat meen je niet. Ik zat om stipt 6 uur achter de pc.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:43 schreef alors het volgende:
[..]
Vanmorgen om half 6 was er wel iets bijgevuld hoor!
Ik heb hem, vond hem eerst te duur maar voor een tientjequote:
hoe vallen die maten? aangezien ze geen L hebbenquote:Op maandag 28 juni 2010 12:58 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik heb hem, vond hem eerst te duur maar voor een tientje.
Is echt een leuk ding!
Niet superveel idd, maar waar nu bij tops 3 pagina's staan, stonden er vanmorgen 11quote:Op maandag 28 juni 2010 12:57 schreef bluejean het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Ik zat om stipt 6 uur achter de pc.Moet er wel heel minimaal zijn bijgevuld, want er stond überhaupt weinig nieuws op.
Hij valt redelijk ruim, dus je zou best een M kunnen proberen!quote:Op maandag 28 juni 2010 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
hoe vallen die maten? aangezien ze geen L hebben
Zou 'ie als jurkje kunnen, met een hemdje eronder? Of is 'ie daar echt te kort voor?quote:Op maandag 28 juni 2010 13:22 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hij valt redelijk ruim, dus je zou best een M kunnen proberen!
Seriouslyquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:45 schreef EvaZaha het volgende:
Nou zeg, 8 uur besteld en 10 uur in behandeling. Dat is toch niet leuk meer, totaal geen bedenktijd of iets.
Dit is niet echt mijn soort topic, maar deze reactie is het toch waard:quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:45 schreef EvaZaha het volgende:
Nou zeg, 8 uur besteld en 10 uur in behandeling. Dat is toch niet leuk meer, totaal geen bedenktijd of iets.
Fuut bestel je toch gewoon nog een keerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:28 schreef alors het volgende:
Die van mij worden ook steeds zo snel in behandeling genomen![]()
Ik wilde wachten tot donderdag, dan gaat er denk ik veel in de sale...
Daar is hij te kort voorquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:21 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Zou 'ie als jurkje kunnen, met een hemdje eronder? Of is 'ie daar echt te kort voor?
Ik heb hem in een S geloof ik. Je mag heb wel hebben als je wiltquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:21 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Zou 'ie als jurkje kunnen, met een hemdje eronder? Of is 'ie daar echt te kort voor?
Als je op het formulier invult dat ze verkeerd geleverd hebben en je noteert dat je hetzelfde artikel nog een keer wilt ontvangen, dan krjig je gewoon de korting.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:07 schreef keepwalking het volgende:
Ja hoor, hebben ze deze:
[ afbeelding ]
geleverd in plaats van:
[ afbeelding ]
![]()
Had die laatste met 25% korting besteld, beter krijg ik die korting alsnog als ik hem weer opnieuw bestel.
Hmm ik vind 'm wel leuk, maar dan wel echt als jurkje.. ben bang dat 'ie daar dan toch te kort voor is.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb hem in een S geloof ik. Je mag heb wel hebben als je wilt? Ik vind hem niet zo.
Oke, ga nog maar eens de winkels afstruinen dan. Ze moeten ze dus nog wel hebbenquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:02 schreef Sulley02 het volgende:
Ik heb die een tijdje terug nog in Eindhoven zien hangen, geen idee of ze ze nu nog hebben maar dat lijkt me eigenlijk wel
Ik heb ze al heel lang niet meer gezienquote:Op woensdag 30 juni 2010 08:35 schreef ivetje het volgende:
Weet iemand of ze bij H&M nog van die hemdjes hebben met spaghetti-bandjes, maar dan met zo'n topje erin genaaid? Heb die vorig jaar in de winkel gekocht en die zitten heerlijk. Zeker voor de zomer, want je hoeft er geen bh in aan doordat er een topje in zit. Mar ik kon hem gisteren in de winkel op Hoog catharijne niet vinden en op de site zie ik niet eens hemdjes met spaghetti-bandjes. Alleen van die singlets met brede bandjes zoals die van Francis. Iemand enig idee hoe ik er aan kan komen? Of misschien in een andere winkel?
Pff.. Zoals altijd met de sale bij de h&m. Gelukkig is het bij de mannen altijd relatief rustigquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:17 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik dacht net, ahh dan ga ik nog ff snel langs de H&M, kijken of ze een leuk rokje of een 3kwart broek hebben. Nou, heel Eindhoven en omstreken zat op woensdag ochtend in de H&M in het winkelcentrum. Maar niet naar binnen gegaan.Leuk, sale.
Ik vind dat jurkje ook leuk maar bij mij qas het net eeb pyama!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:19 schreef Enfermera het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geweeeeeeeeeeeeeldig.Vandaag binnengekregen, en dat jurkje is echt luuuuuuuuuuvaabblleeee!!!
![]()
![]()
heerlijk stofje en zit super. Heb alleen altijd wel een maatje
kleiner nodig van LOGG, zeker bij dit soort dingen, dat weet ik nu zekerhaha!
Ja heerlijk, jammer dat de deuren dan op slot zittenquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:42 schreef -Peach het volgende:
Op maandagmorgen is het ook altijd heerlijk rustig
11u is ook nog morgenquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:09 schreef alors het volgende:
[..]
Ja heerlijk, jammer dat de deuren dan op slot zitten
Haha herkenbaar probleem dit.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:08 schreef Kleintje19 het volgende:
dames ik kom even inbreken, ik heb bij h&m online zo'n doorzichtig wijd jurkje gekocht, is een bekend jurkje, met kralen bij de kraag in het donkerblauw, blauw,creme. (ff foto gejat van inet) http://img196.imageshack.us/img196/6271/outfitf.jpg
Nu heb ik hem gewassen alleen sindsdien stinken die kralen/kraag ontzettendiemand enig idee hoe ik dit eruit krijg?
48-6761 Grijs suedequote:Op woensdag 30 juni 2010 19:36 schreef Frosting het volgende:
Whoooho
[ afbeelding ]
Weet iemand de code van deze geweldig leuke schoentjes?
Oh, jammer joh!quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:07 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik vind dat jurkje ook leuk maar bij mij qas het net eeb pyama!
Hij is er ook in het groen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, jammer joh!Ja, ik had echt verwacht dat ie idd slobberig zou zijn, maar hij zit als gegoten
Morgen nog even in de sale kijken of ze nog andere kleuren hebben behalve die felroze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |