Oeh, bij welke H&M dat taillerokje? Pics?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:35 schreef ChipsZak. het volgende:
Gister in de H&M geslaagd voor leuk zwart taillerokje (14,95) en basic singlet ook zwart
En in de sale eerder nog roze BH+hipster samen voor 10,-.
H&M Grote markt!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh, bij welke H&M dat taillerokje? Pics?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's doen hem niet helemaal recht, maar soit. In het echt is hij mooi zwart en lijk ik niet zo breed.
En ja, ik heb een ronde kont.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Neejohhh!!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:13 schreef alors het volgende:
WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
ik heb gewoon een pakketje van iemand ander gekregen. Jahoor dus iemand anders heeft die van mij en gaat mijn schoenen kapen![]()
![]()
![]()
En er zit ook niks tofs tussen, allemaal burgelijke zooi maatje 46![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie nu het retourlabel, een adres hier 30 km vandaan ofzo![]()
![]()
Nee het is de H&M, die hebben gewoon de verkeerde deksel op de verkeerde doos gedaan. Adressticker is wel goed, maar de rest nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Neejohhh!!!!![]()
Ohhhh wat een eikels daar bij de H&M. Of de TNT.
![]()
![]()
kun je niet het telefoonnummer van die mensen achterhalen (via telefoongids ofzo, je hebt hun adres, right?)quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:13 schreef alors het volgende:
WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
ik heb gewoon een pakketje van iemand ander gekregen. Jahoor dus iemand anders heeft die van mij en gaat mijn schoenen kapen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar heb ik ook al aan gedacht, is misschien idd nog wel het beste, want van h&m hoef je het idd niet te verwachten....quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:41 schreef electronique het volgende:
[..]
kun je niet het telefoonnummer van die mensen achterhalen (via telefoongids ofzo, je hebt hun adres, right?)
en dan bellen en het pakketje omruilen.
Als je het via H&M doet wordt het waarschijnlijk weer één verschrikkelijk bureaucratisch gedoe en duurt het nog wel een maand voor je pakketje arriveert
je kan toch niet voor minder dan 19 euro bestellen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:09 schreef EvaZaha het volgende:
Lol ik had een top voor 14,95, met 2 kortingscodes gedaan dus dat kwam incl verzendkosten uit op 9,85, en die is zojuist in behandeling genomen.
Blijkbaar welquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:13 schreef electronique het volgende:
[..]
je kan toch niet voor minder dan 19 euro bestellen?
Jeuzes. Wat een eikelsquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:45 schreef alors het volgende:
[..]
Nee het is de H&M, die hebben gewoon de verkeerde deksel op de verkeerde doos gedaan. Adressticker is wel goed, maar de rest niet
Dat is wel heeeel slordig!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:13 schreef alors het volgende:
WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |