Ahaaaquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Die roze lintjes, daar zit stiekem gewoon een clipje onder.
Die clipjes zijn idd vrij lastigquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd kei moeilijk hoor. Ik heb er geloof ik 3 en bij allemaal gaat dat klipje of heel snel los of er heeeeeel moeilijk over heen en breek ik altijd een nagel.
Ik wil die schoenenquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:57 schreef pumpkinsoup het volgende:
ohhhh !!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
Moaaaarrrrrr !!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoezo niet?quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wil die schoenenmaar die pas ik toch nooit
.
Uhm ik geloof zomer, een paar dingen zijn al te koop in de winkel als ik het goed heb.quote:Op donderdag 17 juni 2010 03:35 schreef Shaz het volgende:
OooeeeWaarvan zijn die plaatjes..? Welke collectie ofzo?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:24 schreef Quirine het volgende:
[ afbeelding ]
Yes, you are screaming my name, I know.
Allebei een M.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:30 schreef Tegan het volgende:
In welke maat heb je die jurkjes? Anders zijn volgens mij veel mensen in dit topic bereid om die van je over te kopen. Om de lange levertijd en dat ze altijd uitverkocht zijn dus.
Heb ik vanmorgen eindelijk kunnen bemachtigen, ga jij me nu vertellen dattie als een vuilniszak zit?quote:[b]Op donderdag 17 juni 2010 11:24 schreef Quirine het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zit prima bij d'n tett'n en voor de rest een vuilniszak, gaat dus terug.
Hoe heb je die kunnen bemachtigen? Ikke wil ook!!!! maar hij is steeds uitverkochtquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:24 schreef Quirine het volgende:
[ afbeelding ]
Yes, you are screaming my name, I know.
Bij mij dan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:02 schreef Envoi het volgende:
[..]
Heb ik vanmorgen eindelijk kunnen bemachtigen, ga jij me nu vertellen dattie als een vuilniszak zit?![]()
Ben al een tijdje aan het proberen om een beige jas te scoren, maar ik ben steeds te laat of ze vullen niet bij. Vanmorgen om 6 uur gekeken, helemaal bijgevuld ... alleen de 36 was alweer uitverkocht. Ze vullen dus nog eerder bij blijkbaar? 5 uur? 5.30 uur?
Ik moet die jas hebben.
Ik weet t niet. Hij was er gewoon toen ik m MIND YOU bijna een maand geleden bestelde.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:09 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Hoe heb je die kunnen bemachtigen? Ikke wil ook!!!! maar hij is steeds uitverkocht![]()
en die jumpsuit van die nieuwe collectie....hij wil maar steeds niet naar mijn in bestelling lijstje...is hij dan nog niet op voorraad? of hoe werkt dat?
Heb m gezien in Eindhoven, maar de maat weet ik niet...hingen er nog wel een paar...quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:37 schreef keepwalking het volgende:
Vandaag even in Arnhem geweest, op zoek naar een RUN-D.M.C. top, maar ook hier was hij uitverkocht.In Amsterdam hadden ze hem ook al niet meer in mijn maat.
![]()
Iemand die hem gezien heeft in maat 34 of 36?![]()
Kan zo snel geen duidelijk plaatje vinden.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik zoek het gele Beatles-shirt, maar kan hem nergens vinden in mijn maat
Omdat:quote:
Lol.. What are you..? Like 6'5'quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Omdat:
a. De schoenen van de H&M zeer klein vallen
b. Ik ook nog eens een grote maat heb
c. Deze maar tot 40 gaan en niet 41. Welke ik overigens nooit pas van de H&M.
Hebben ze die gewoon in de winkels of ook online?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik zoek het gele Beatles-shirt, maar kan hem nergens vinden in mijn maat
Haha ongeveer... 5'11" ofzoquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:36 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Lol.. What are you..? Like 6'5'Ik weet dat het lastig kan zijn mbt schoenen.. Schoenen zitten mij gemiddeld snel te wijd en dan moet ik downsizen met als gevolg dat de schoen eig. net iets te klein is vooraan.
Hhmz valt mee dus.. Maar klote voor je maar ken het gevoel dat schoenen niet passen al te goedquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha ongeveer... 5'11" ofzo. Heb soms maat 41 en soms 42, maar H&M valt gewoon echt heel smal en klein. Gelukkig genoeg andere winkels waar ik kan slagen
.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Omdat:
a. De schoenen van de H&M zeer klein vallen
b. Ik ook nog eens een grote maat heb
c. Deze maar tot 40 gaan en niet 41. Welke ik overigens nooit pas van de H&M.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Marissaatje op 17-06-2010 21:28:36 ]
Online heb ik hem nog nooit gezien, hij is van Divided, hetzelfde shirt als die van Star Wars, Rolling Stones en Bruce Springsteen. Ik heb hem een paar keer in een winkel zien hangen (Amsterdam en Ede) maar alleen in hele kleine maatjes.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hebben ze die gewoon in de winkels of ook online?![]()
Ja, een lichtgele van Yellow Submarine. Vriendin van me heeft hem wel gekocht omdat zij zich in een maatje 36 kan proppenquote:
In Ede.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Online heb ik hem nog nooit gezien, hij is van Divided, hetzelfde shirt als die van Star Wars, Rolling Stones en Bruce Springsteen. Ik heb hem een paar keer in een winkel zien hangen (Amsterdam en Ede) maar alleen in hele kleine maatjes.
Hij zit heerlijk. De stof schijnt bij de blauwe versie niet door. Hij is bij mij wel wat lang (ben 169) en hij is aan de achterkant best veel langer als aan de voorkant. En dat was wel eventjes wennen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:28 schreef Marissaatje het volgende:
En weer ontopic:
Iemand die deze heeft? Hoe valt ie? En hoe is de stof? (doorschijnend?)
[ afbeelding ]
Ik moet maat 42 hebbenquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:35 schreef Tegan het volgende:
@CL: Dat shirt hangt ook in Eindhoven in grotere maten dan XS.
Ik weet zo niet welke er hangen, maar ik heb er een heel rek van gezien.quote:
Mja, ok. Maar ik moest het toch zeggenquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:47 schreef CherryLips het volgende:
Eindhoven was sowieso een tikje uit de route
Als je er langskomt, graagquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, ok. Maar ik moest het toch zeggen. Ik ben er volgende week wel in de buurt, dus misschien kan ik wel ff gaan kijken
.
Ik zie je hier heel vaak op gympen. Heb jij ook tig paar hakken staan maar schiet je toch stiekum in de gympies?quote:
Klopt. Ik kan normaal namelijk niet op H&M hakken lopen, dan krijg ik na 5 min zo'n pijn aan m'n voeten, maar ik vond ze zo leuk, dus ik ga het toch proberen, en anders stuur ik ze terug of verkoop ik ze wel ofzoquote:Op vrijdag 18 juni 2010 02:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zie je hier heel vaak op gympen. Heb jij ook tig paar hakken staan maar schiet je toch stiekum in de gympies?
Dat truitje vond ik ook al aantrekkelijk eruit zien op de site ja..quote:
Hier ook hoor, tig paar ongedragen hakken, doen te veel pijn, maar ze zijn zo leuk!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:00 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Klopt. Ik kan normaal namelijk niet op H&M hakken lopen, dan krijg ik na 5 min zo'n pijn aan m'n voeten, maar ik vond ze zo leuk, dus ik ga het toch proberen, en anders stuur ik ze terug of verkoop ik ze wel ofzo
Die vind ik echtquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:06 schreef heaven7 het volgende:
Bestelling is gearriveerd. het blauwe jurkje wat begin juli zou komen is nu helemaal geannuleerd![]()
En ik twijfel over deze: [ afbeelding ]
Ze zitten prima, ff wennen en mn voeten zullen wel stuk gaan in het begin maar dat hoort erbij. Maar zijn ze niet te oudbollig van print? Ze zijn maar 10 euro
Hehe, de aanhouder wintquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:00 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Klopt. Ik kan normaal namelijk niet op H&M hakken lopen, dan krijg ik na 5 min zo'n pijn aan m'n voeten, maar ik vond ze zo leuk, dus ik ga het toch proberen, en anders stuur ik ze terug of verkoop ik ze wel ofzo
Ohhw. Thanks iigquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Online heb ik hem nog nooit gezien, hij is van Divided, hetzelfde shirt als die van Star Wars, Rolling Stones en Bruce Springsteen. Ik heb hem een paar keer in een winkel zien hangen (Amsterdam en Ede) maar alleen in hele kleine maatjes.
Mooi dat ie past!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:05 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ]
binnen in de goeie maten en hij pastvind hem helemaal leuk
Die eerste 2 moet ik ook! Maar ik faal steeds met terug sturen (3 uit de 4 keer nu alquote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:04 schreef Shaz het volgende:
Ik MOEST gewoon weer spullen toevoegen aan m'n bestelling![]()
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Ja maar daar sta ik steeds niet bij stil, beetje dom wel.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
je kan het toch terug naar de winkel brengen indien je het niet leuk vind?
Ze zullen zeggen dat je dan maar niets moet bijbestellen elke keer en dat het je eigen schuld isquote:Op maandag 21 juni 2010 06:37 schreef samara het volgende:
Hallo ,
Is het normaal dat ik mijn bestelling nog niet heb. Op 14-06-2010 als laatst er wat bij gedaan en constant word de bestelling verschoven. Staat nu op begin juli! Heeft het zin om te bellen?
Ik heb wel kortingscodes gebruikt
Ik draag amper hakken. M'n winterlaarzen hebben wel hakken, maar die zijn lang niet zo hoogquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:34 schreef heaven7 het volgende:
Wat jammer!Draag je überhaupt wel hakken af en toe?
Ik ben ook echt geen held op hakken maar deze lopen verrassend stevig door de brede hakIk krijg altijd pijn aan mn voorvoeten omdat daar continue de druk op zit. Maarja voor een tientje kan ik toch af en toe mooi zijn
Oeh, bij welke H&M dat taillerokje? Pics?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:35 schreef ChipsZak. het volgende:
Gister in de H&M geslaagd voor leuk zwart taillerokje (14,95) en basic singlet ook zwart
En in de sale eerder nog roze BH+hipster samen voor 10,-.
H&M Grote markt!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh, bij welke H&M dat taillerokje? Pics?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's doen hem niet helemaal recht, maar soit. In het echt is hij mooi zwart en lijk ik niet zo breed.
En ja, ik heb een ronde kont.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Neejohhh!!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:13 schreef alors het volgende:
WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
ik heb gewoon een pakketje van iemand ander gekregen. Jahoor dus iemand anders heeft die van mij en gaat mijn schoenen kapen![]()
![]()
![]()
En er zit ook niks tofs tussen, allemaal burgelijke zooi maatje 46![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie nu het retourlabel, een adres hier 30 km vandaan ofzo![]()
![]()
Nee het is de H&M, die hebben gewoon de verkeerde deksel op de verkeerde doos gedaan. Adressticker is wel goed, maar de rest nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Neejohhh!!!!![]()
Ohhhh wat een eikels daar bij de H&M. Of de TNT.
![]()
![]()
kun je niet het telefoonnummer van die mensen achterhalen (via telefoongids ofzo, je hebt hun adres, right?)quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:13 schreef alors het volgende:
WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
ik heb gewoon een pakketje van iemand ander gekregen. Jahoor dus iemand anders heeft die van mij en gaat mijn schoenen kapen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar heb ik ook al aan gedacht, is misschien idd nog wel het beste, want van h&m hoef je het idd niet te verwachten....quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:41 schreef electronique het volgende:
[..]
kun je niet het telefoonnummer van die mensen achterhalen (via telefoongids ofzo, je hebt hun adres, right?)
en dan bellen en het pakketje omruilen.
Als je het via H&M doet wordt het waarschijnlijk weer één verschrikkelijk bureaucratisch gedoe en duurt het nog wel een maand voor je pakketje arriveert
je kan toch niet voor minder dan 19 euro bestellen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:09 schreef EvaZaha het volgende:
Lol ik had een top voor 14,95, met 2 kortingscodes gedaan dus dat kwam incl verzendkosten uit op 9,85, en die is zojuist in behandeling genomen.
Blijkbaar welquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:13 schreef electronique het volgende:
[..]
je kan toch niet voor minder dan 19 euro bestellen?
Jeuzes. Wat een eikelsquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:45 schreef alors het volgende:
[..]
Nee het is de H&M, die hebben gewoon de verkeerde deksel op de verkeerde doos gedaan. Adressticker is wel goed, maar de rest niet
Dat is wel heeeel slordig!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:13 schreef alors het volgende:
WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |