quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:24 schreef Quirine het volgende:
[ afbeelding ]
Yes, you are screaming my name, I know.
Bij mij dan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:02 schreef Envoi het volgende:
[..]
Heb ik vanmorgen eindelijk kunnen bemachtigen, ga jij me nu vertellen dattie als een vuilniszak zit?![]()
Ben al een tijdje aan het proberen om een beige jas te scoren, maar ik ben steeds te laat of ze vullen niet bij. Vanmorgen om 6 uur gekeken, helemaal bijgevuld ... alleen de 36 was alweer uitverkocht. Ze vullen dus nog eerder bij blijkbaar? 5 uur? 5.30 uur?
Ik moet die jas hebben.
Ik weet t niet. Hij was er gewoon toen ik m MIND YOU bijna een maand geleden bestelde.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:09 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Hoe heb je die kunnen bemachtigen? Ikke wil ook!!!! maar hij is steeds uitverkocht![]()
en die jumpsuit van die nieuwe collectie....hij wil maar steeds niet naar mijn in bestelling lijstje...is hij dan nog niet op voorraad? of hoe werkt dat?
Heb m gezien in Eindhoven, maar de maat weet ik niet...hingen er nog wel een paar...quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:37 schreef keepwalking het volgende:
Vandaag even in Arnhem geweest, op zoek naar een RUN-D.M.C. top, maar ook hier was hij uitverkocht.In Amsterdam hadden ze hem ook al niet meer in mijn maat.
![]()
Iemand die hem gezien heeft in maat 34 of 36?![]()
Kan zo snel geen duidelijk plaatje vinden.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik zoek het gele Beatles-shirt, maar kan hem nergens vinden in mijn maat
Omdat:quote:
Lol.. What are you..? Like 6'5'quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Omdat:
a. De schoenen van de H&M zeer klein vallen
b. Ik ook nog eens een grote maat heb
c. Deze maar tot 40 gaan en niet 41. Welke ik overigens nooit pas van de H&M.
Hebben ze die gewoon in de winkels of ook online?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik zoek het gele Beatles-shirt, maar kan hem nergens vinden in mijn maat
Haha ongeveer... 5'11" ofzoquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:36 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Lol.. What are you..? Like 6'5'Ik weet dat het lastig kan zijn mbt schoenen.. Schoenen zitten mij gemiddeld snel te wijd en dan moet ik downsizen met als gevolg dat de schoen eig. net iets te klein is vooraan.
Hhmz valt mee dus.. Maar klote voor je maar ken het gevoel dat schoenen niet passen al te goedquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha ongeveer... 5'11" ofzo. Heb soms maat 41 en soms 42, maar H&M valt gewoon echt heel smal en klein. Gelukkig genoeg andere winkels waar ik kan slagen
.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Omdat:
a. De schoenen van de H&M zeer klein vallen
b. Ik ook nog eens een grote maat heb
c. Deze maar tot 40 gaan en niet 41. Welke ik overigens nooit pas van de H&M.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Marissaatje op 17-06-2010 21:28:36 ]
Online heb ik hem nog nooit gezien, hij is van Divided, hetzelfde shirt als die van Star Wars, Rolling Stones en Bruce Springsteen. Ik heb hem een paar keer in een winkel zien hangen (Amsterdam en Ede) maar alleen in hele kleine maatjes.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hebben ze die gewoon in de winkels of ook online?![]()
Ja, een lichtgele van Yellow Submarine. Vriendin van me heeft hem wel gekocht omdat zij zich in een maatje 36 kan proppenquote:
In Ede.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Online heb ik hem nog nooit gezien, hij is van Divided, hetzelfde shirt als die van Star Wars, Rolling Stones en Bruce Springsteen. Ik heb hem een paar keer in een winkel zien hangen (Amsterdam en Ede) maar alleen in hele kleine maatjes.
Hij zit heerlijk. De stof schijnt bij de blauwe versie niet door. Hij is bij mij wel wat lang (ben 169) en hij is aan de achterkant best veel langer als aan de voorkant. En dat was wel eventjes wennen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:28 schreef Marissaatje het volgende:
En weer ontopic:
Iemand die deze heeft? Hoe valt ie? En hoe is de stof? (doorschijnend?)
[ afbeelding ]
Ik moet maat 42 hebbenquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:35 schreef Tegan het volgende:
@CL: Dat shirt hangt ook in Eindhoven in grotere maten dan XS.
Ik weet zo niet welke er hangen, maar ik heb er een heel rek van gezien.quote:
Mja, ok. Maar ik moest het toch zeggenquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:47 schreef CherryLips het volgende:
Eindhoven was sowieso een tikje uit de route
Als je er langskomt, graagquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, ok. Maar ik moest het toch zeggen. Ik ben er volgende week wel in de buurt, dus misschien kan ik wel ff gaan kijken
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |