Ahaaaquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Die roze lintjes, daar zit stiekem gewoon een clipje onder.
Die clipjes zijn idd vrij lastigquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd kei moeilijk hoor. Ik heb er geloof ik 3 en bij allemaal gaat dat klipje of heel snel los of er heeeeeel moeilijk over heen en breek ik altijd een nagel.
Ik wil die schoenenquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:57 schreef pumpkinsoup het volgende:
ohhhh !!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
Moaaaarrrrrr !!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoezo niet?quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wil die schoenenmaar die pas ik toch nooit
.
Uhm ik geloof zomer, een paar dingen zijn al te koop in de winkel als ik het goed heb.quote:Op donderdag 17 juni 2010 03:35 schreef Shaz het volgende:
OooeeeWaarvan zijn die plaatjes..? Welke collectie ofzo?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:24 schreef Quirine het volgende:
[ afbeelding ]
Yes, you are screaming my name, I know.
Allebei een M.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:30 schreef Tegan het volgende:
In welke maat heb je die jurkjes? Anders zijn volgens mij veel mensen in dit topic bereid om die van je over te kopen. Om de lange levertijd en dat ze altijd uitverkocht zijn dus.
Heb ik vanmorgen eindelijk kunnen bemachtigen, ga jij me nu vertellen dattie als een vuilniszak zit?quote:[b]Op donderdag 17 juni 2010 11:24 schreef Quirine het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zit prima bij d'n tett'n en voor de rest een vuilniszak, gaat dus terug.
Hoe heb je die kunnen bemachtigen? Ikke wil ook!!!! maar hij is steeds uitverkochtquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:24 schreef Quirine het volgende:
[ afbeelding ]
Yes, you are screaming my name, I know.
Bij mij dan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:02 schreef Envoi het volgende:
[..]
Heb ik vanmorgen eindelijk kunnen bemachtigen, ga jij me nu vertellen dattie als een vuilniszak zit?![]()
Ben al een tijdje aan het proberen om een beige jas te scoren, maar ik ben steeds te laat of ze vullen niet bij. Vanmorgen om 6 uur gekeken, helemaal bijgevuld ... alleen de 36 was alweer uitverkocht. Ze vullen dus nog eerder bij blijkbaar? 5 uur? 5.30 uur?
Ik moet die jas hebben.
Ik weet t niet. Hij was er gewoon toen ik m MIND YOU bijna een maand geleden bestelde.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:09 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Hoe heb je die kunnen bemachtigen? Ikke wil ook!!!! maar hij is steeds uitverkocht![]()
en die jumpsuit van die nieuwe collectie....hij wil maar steeds niet naar mijn in bestelling lijstje...is hij dan nog niet op voorraad? of hoe werkt dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |