Ik zie je hier heel vaak op gympen. Heb jij ook tig paar hakken staan maar schiet je toch stiekum in de gympies?quote:
Klopt. Ik kan normaal namelijk niet op H&M hakken lopen, dan krijg ik na 5 min zo'n pijn aan m'n voeten, maar ik vond ze zo leuk, dus ik ga het toch proberen, en anders stuur ik ze terug of verkoop ik ze wel ofzoquote:Op vrijdag 18 juni 2010 02:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zie je hier heel vaak op gympen. Heb jij ook tig paar hakken staan maar schiet je toch stiekum in de gympies?
Dat truitje vond ik ook al aantrekkelijk eruit zien op de site ja..quote:
Hier ook hoor, tig paar ongedragen hakken, doen te veel pijn, maar ze zijn zo leuk!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:00 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Klopt. Ik kan normaal namelijk niet op H&M hakken lopen, dan krijg ik na 5 min zo'n pijn aan m'n voeten, maar ik vond ze zo leuk, dus ik ga het toch proberen, en anders stuur ik ze terug of verkoop ik ze wel ofzo
Die vind ik echtquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:06 schreef heaven7 het volgende:
Bestelling is gearriveerd. het blauwe jurkje wat begin juli zou komen is nu helemaal geannuleerd![]()
En ik twijfel over deze: [ afbeelding ]
Ze zitten prima, ff wennen en mn voeten zullen wel stuk gaan in het begin maar dat hoort erbij. Maar zijn ze niet te oudbollig van print? Ze zijn maar 10 euro
Hehe, de aanhouder wintquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:00 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Klopt. Ik kan normaal namelijk niet op H&M hakken lopen, dan krijg ik na 5 min zo'n pijn aan m'n voeten, maar ik vond ze zo leuk, dus ik ga het toch proberen, en anders stuur ik ze terug of verkoop ik ze wel ofzo
Ohhw. Thanks iigquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Online heb ik hem nog nooit gezien, hij is van Divided, hetzelfde shirt als die van Star Wars, Rolling Stones en Bruce Springsteen. Ik heb hem een paar keer in een winkel zien hangen (Amsterdam en Ede) maar alleen in hele kleine maatjes.
Mooi dat ie past!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:05 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ]
binnen in de goeie maten en hij pastvind hem helemaal leuk
Die eerste 2 moet ik ook! Maar ik faal steeds met terug sturen (3 uit de 4 keer nu alquote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:04 schreef Shaz het volgende:
Ik MOEST gewoon weer spullen toevoegen aan m'n bestelling![]()
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Ja maar daar sta ik steeds niet bij stil, beetje dom wel.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
je kan het toch terug naar de winkel brengen indien je het niet leuk vind?
Ze zullen zeggen dat je dan maar niets moet bijbestellen elke keer en dat het je eigen schuld isquote:Op maandag 21 juni 2010 06:37 schreef samara het volgende:
Hallo ,
Is het normaal dat ik mijn bestelling nog niet heb. Op 14-06-2010 als laatst er wat bij gedaan en constant word de bestelling verschoven. Staat nu op begin juli! Heeft het zin om te bellen?
Ik heb wel kortingscodes gebruikt
Ik draag amper hakken. M'n winterlaarzen hebben wel hakken, maar die zijn lang niet zo hoogquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:34 schreef heaven7 het volgende:
Wat jammer!Draag je überhaupt wel hakken af en toe?
Ik ben ook echt geen held op hakken maar deze lopen verrassend stevig door de brede hakIk krijg altijd pijn aan mn voorvoeten omdat daar continue de druk op zit. Maarja voor een tientje kan ik toch af en toe mooi zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |