Haha en wat is dan het probleem in jouw geval?quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:09 schreef CherryLips het volgende:
Ligt eraan hoe je lichaam is, bij mij is het slagingspercentage qua jurkjes nooit zo hoog
geen taille en smalle schoudersquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:13 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Haha en wat is dan het probleem in jouw geval?
Dat zal wel niet, volgens mij hebben die soms de kleding ingenomen aan op de foto..quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:08 schreef Reflectionne het volgende:
Ik heb een vraagje voor jullie echt H&M kenners! Die jurkjes van de H&M, vallen die in het echt ook zoals bij de modellen?
Bij mij de laatste keer de 21ste voorgemeld en de 23 afgeleverd... De keer daarvoor zaten er 5 dagen tussen de eerste keer voorgemeld en de leverdag maar dat was inc weekend. Het kan dus snel gaan tegenwoordig!quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:59 schreef Reflectionne het volgende:
Zo he! Net aangeklikt nu al in behandeling..![]()
Hoelang duurt het gemiddeld als de behandeling 'in collectie' is volgens TNT?
Wauw! Nog maar heel even geduld dan. Terwijl er stond: "Begin juli" meevallertje!quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:13 schreef Sno0zy het volgende:
[..]
Bij mij de laatste keer de 21ste voorgemeld en de 23 afgeleverd... De keer daarvoor zaten er 5 dagen tussen de eerste keer voorgemeld en de leverdag maar dat was inc weekend. Het kan dus snel gaan tegenwoordig!
Herkenbaarquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:31 schreef Sno0zy het volgende:
Alleen was het bij de buren af gegeven (die momenteel waarschijnlijk gek worden van mijn pakketjes die bij hun afgegeven worden) maar had zelf geen briefje gekregen. In track & trace stond ook dat het afgegeven was en niet dat het bij de buren geleverd was..Maar ik heb het!
laatste paar keren hier ook gehad.....kwam ik onder stond er ineens een h&m pakketje achter in de achtertuin....hoort postbode/tnt toch niet te komen....maar ook geen briefje in de bus dat ze het bij de buren hebben afgeleverd.quote:Op donderdag 24 juni 2010 07:38 schreef Whiskers het volgende:
[..]
HerkenbaarIs volgens mij een typische TNT faal, flikken ze bij mij ook altijd. Buurmeisje stuurt voor de zekerheid altijd sms als er weer eens een pakje geland is
Heb ik ook een keer gehad met een truitje..quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:32 schreef Together-Alone het volgende:
Crap.Ik had een superleuke tas besteld uit de Sale met studs voor ¤ 8,95, heb ik een heeele andere tas gekregen.
Het klaagmailtje is al de deur uit, maar ik verwacht niet veel meer dan een kortingsbon van ¤ 5 ofzo.. De rest van het pakketje was wel tof overigens. Er gaan maar 2 dingen terug van de 8. :![]()
Heb je een keer iets te laat betaald?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:12 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik wilde net een bestelling plaatsen.. Kan ik opeens niet via acceptgiro betalen en alleen via een maandfactuur :| Weet iemand hoe dit zit?
Nee ik heb alles betaald.. Ook geen herinneringen binnen gehad ofzo. Als dat het nou was dan kon ik het begrijpen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:18 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Heb je een keer iets te laat betaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |