jaaaaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:09 schreef Linnie20v het volgende:
Vind die bikini van het vorige topic wel kekmaar het broekie vind ik te hoog...
Ik heb die bikini vorige week ook besteld, maar die valt best klein uit. Gaat dus weer terug bij mijquote:Op zaterdag 12 juni 2010 08:55 schreef saaw het volgende:
Dat hele vrege opstaan was niet nodig
[ afbeelding ]
besteld in de goeie matennu hopen dat het klopt.
en deze er maar bij gegooid
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij mij ook, zie vorig topicquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:26 schreef June. het volgende:
[..]
Ik heb die bikini vorige week ook besteld, maar die valt best klein uit. Gaat dus weer terug bij mij
Die zit bij mij juist geweldigquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:51 schreef Empathologica het volgende:
[ afbeelding ]
Had die gekocht in het turquoise en damn, wat een vormeloos ding! Bij m'n borsten slobberde die en bij m'n heupen spande die. En dan ook zo'n rare lengte. Flinke teleurstelling dus.
Had die ook gekocht zonder mouwtjes, perfecte lengte, overal zat ie even goed etc terwijl het de zelfde maat was als met mouwtjes
Ja idd, bij mij zat ie ook super!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Die zit bij mij juist geweldigHeb er zelfs 2 van (grijs/groenig)
Ik vind die broek echt leuk!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:54 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben verliefd op die broek.
Heb die top ook in 3 kleuren, ben er eigenlijk te stevig voor, maar lekker voor op vakantie om over mijn bikini aan te trekken.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:42 schreef Syytön het volgende:
[..]
Ik vind die broek echt leuk!Is die van Divided, de normale collectie of wat?
Alleen niets voor mij om zoiets helemaal gestyled te dragen, zou voor mij wel een vakantie-outfit zijn of voor een relax-dag.
Die gestreepte top vind ik trouwens niet erg charmant, lijkt wel een zwangerschapstop.
Wtf?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:16 schreef Puala het volgende:
Net gebeld, mijn bestelling was opengemaakt en er waren dingen uitgehaald. dus mijn kialapunt heeft 't retour gestuurd. Fuck zeg
Ben ik het wel mee eens eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:26 schreef MaLo het volgende:
Ik gruw van joggingbroeken, ik vind ze alleen kunnen als je ziek bent en de hele dag op de bank ligt.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:16 schreef Puala het volgende:
Net gebeld, mijn bestelling was opengemaakt en er waren dingen uitgehaald. dus mijn kialapunt heeft 't retour gestuurd. Fuck zeg
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:57 schreef don-diablo het volgende:
Kocht vorige week een gestreepte longsleeve, zat er een gat in de mouw.
Kocht ik afgelopen zaterdag een BlackBook shirt zat er een gat bij de linkerborst die in eerste instantie niet opviel..
Putverdikkeme ik wil die 2 shirts!(binnenkort maar ff bestellen)
altijd die gaatjes bij h&m kledingquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:57 schreef don-diablo het volgende:
Kocht vorige week een gestreepte longsleeve, zat er een gat in de mouw.
Kocht ik afgelopen zaterdag een BlackBook shirt zat er een gat bij de linkerborst die in eerste instantie niet opviel..
Putverdikkeme ik wil die 2 shirts!(binnenkort maar ff bestellen)
Ik ook.. Zitten hele leuke shirts bij en heb er eentje. Uitgerekend die ik er nog bij wou en nog in mijn maat lag was beschadigd.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind die BlackBook tshirts zooooo tof.
ja hij is al enigste niet in behandeling genomen....quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:53 schreef Tegan het volgende:
Je kunt daarboven je bestelling zetten op begin juli, dan wordt dat jurkje daarmee meegenomen.
Edit: Oh, dat jurkje is het enige dat niet in behandeling is genomen van alles? Dan wordt die idd geannuleerd of je moet iets toevoegen.
Staat je goed allemaal! Ik vind die bikini bij jou weer heel mooi, maar die metalen dingetjes erop zien er in het echt zo goedkoop uit vind ikquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:56 schreef Tassiepassie het volgende:
[ afbeelding ]
Had ook nog een nette zwarte pantalon
Mjah valt wel mee, ik was veel te blij dat ik eindelijk weer een bikini heb die goed zit bij mijn borsten dus op dat oud ijzer heb ik niet eens zo geletquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Staat je goed allemaal! Ik vind die bikini bij jou weer heel mooi, maar die metalen dingetjes erop zien er in het echt zo goedkoop uit vind ikbeetje jammer.
Ja ik zag dat jurkje ook al in de winkel, vond 'm wel gaaf! En je ziet er niet echt uit alsof je moeilijke boobies hebt?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:13 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Mjah valt wel mee, ik was veel te blij dat ik eindelijk weer een bikini heb die goed zit bij mijn borsten dus op dat oud ijzer heb ik niet eens zo gelet![]()
Dat jurkje linksboven is normaliter niet echt mijn stijl, maar dat heb ik puur voor een aantal feestjes gekocht
Nee niet echt maar op de 1 of andere manier drukken de meeste bikini's zo'n deuk erin langs de rand, echt heel vreemd.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik zag dat jurkje ook al in de winkel, vond 'm wel gaaf! En je ziet er niet echt uit alsof je moeilijke boobies hebt?
Bij welke rand? Ik snap 'm nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:18 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Nee niet echt maar op de 1 of andere manier drukken de meeste bikini's zo'n deuk erin langs de rand, echt heel vreemd.
Moeilijk uit te leggen ook
quote:
Ahaaaa, zodat je ineens vier tieten hebtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:21 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
![]()
ja zeg nu word ik melig muts
Nou uhm de rand van de bikini die over de bovenkant van je borsten loopt, die lijkt dan vaak strakker dan de rest van de bikini,waardoor t een deuk maakt in mijn tieten
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahaaaa, zodat je ineens vier tieten hebt?
In een broodrooster passen geen tietenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Had ik de broodrooster al gewonnen dan? Diepvries is wel meteen de hoofdprijs!
Hm, goed punt. Maar waarom zou je bevroren tieten willen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:56 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
In een broodrooster passen geen tieten
Harde tepelsquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm, goed punt. Maar waarom zou je bevroren tieten willen?
Ja maar die kende ik al, ik sta open voor nieuwe ervaringenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zijn betere manieren voor om dat te bereiken
Ohhh gelukkig maar, valt weer mee!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:18 schreef Puala het volgende:
Ik snap helemaal niets meer van de H&MIk kreeg vanmorgen te horen dat er gestolen was uit mijn bestelling en toen ik terug kwam in de auto van mijn sollicitatiegesprek kwam er een smsje binnen dat mijn bestelling aangekomen was bij het kialapunt. Afijn, nieuwschierig als ik ben toch de bestelling op gaan halen. Alles compleet en alles is goed
![]()
Althans, het shirtje dat ik niet wil wilt mijn zusje wel hebben
Jaaaa dat vind ik ook.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Staat je goed allemaal! Ik vind die bikini bij jou weer heel mooi, maar die metalen dingetjes erop zien er in het echt zo goedkoop uit vind ikbeetje jammer.
Hier ook echt super leuke dingen in de sale. Deze week ff flink inslaan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:29 schreef Breathtaking het volgende:
Sale in de H&M was leuk! Al best wel veel dingen in de Sale, o.a. schattige bloemenjurkjes en rokjes.
Vond je niet ChipsZak?
Hahaha, ja ik zag je in een flits maar ik dacht misschien herken je mij wel niet dus ik had niet zo'n zin in een 'hoi' en jij 'quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik was teleurgesteld, maar je hebt me dus gespot.
Wel voor een tientje een BH + bijbehorende hipster gekocht.
Ik heb je niet gezienquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, ja ik zag je in een flits maar ik dacht misschien herken je mij wel niet dus ik had niet zo'n zin in een 'hoi' en jij '.. oh, eh
hoi?' moment.
Ik dacht dat je zelfs achter me stond op de roltrap! Maar ik kan me vergist hebben uiteraard.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb je niet gezienmaar ik zou je wel herkend hebben hoor!
Omg,quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zelfs achter me stond op de roltrap! Maar ik kan me vergist hebben uiteraard.
Jaja, slecht excuusquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Omg,!
Nouja, ik zat een beetje in gedachten verzonken whuh,.
Helaas,quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaja, slecht excuusje zou me aan mijn lange (
!!!) bruine lokken en vrolijke bloemenrokje met zwarte hakjes toch wel herkend moeten hebben
maar vooruit, het is je vergeven.
Ze hebben veel in de aanbieding eh?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik was teleurgesteld, maar je hebt me dus gespot.
Wel voor een tientje een BH + bijbehorende hipster gekocht.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Ze hebben veel in de aanbieding eh?.
Jammer genoeg waren de sale-shit-dingen allemaal niet in mijn maat.
Ik heb wel dit gescoord(ook al niet in de sale):
[ afbeelding ]
Ik vond hem zo schattig.
Ik wil ook zo'n dingquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Ze hebben veel in de aanbieding eh?.
Jammer genoeg waren de sale-shit-dingen allemaal niet in mijn maat.
Ik heb wel dit gescoord(ook al niet in de sale):
[ afbeelding ]
Ik vond hem zo schattig.
Ik had straks ook ff online gekeken. Maar alles wat ik in de winkel heb gezien, staat helemaal niet online.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:48 schreef Tamashii het volgende:
De sale is zeker in de winkelswant op de site zag ik niks extra's.
Maar wel super leuk Anne!
Die roze lintjes, daar zit stiekem gewoon een clipje onder.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n dingmaar hoe maak je dat vast
?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Die roze lintjes, daar zit stiekem gewoon een clipje onder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |