normaalgesproken duurt het niet zo lang iig.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:56 schreef misz--kelliej het volgende:
Hey allemaal, na een heel gedoe is eindelijk mijn bestelling in behandeling genomen.
Nu zie ik dattie op 17 juni is 'pre-alerted', en nu nog steeds zo staat, weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat mijn bestelling eindelijk eens verzonden wordt?
Hè? Die was idd van de preview.. Heb hem er ook bij gegooid.. Had hem al maar weet niet of ik die oude ga verwijderen.. straks krijg ik weer iets verkeerds omdat ze een fout hebben gemaakt ofzo, want 't is wel raar dat iets uit de preview nu al in de sale is... Oorspronkelijke prijs was trouwens 4,95...quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:03 schreef bluejean het volgende:
Hè balen, Alors. Vooral van die leuke laarsjes.![]()
Trouwens, dit is toch een shirtje uit de nieuwe (herfst)collectie? Nu alweer in de sale! Maar gelijk bij de rest van mijn previewbestelling toegevoegd. Vind 'm wel leuk.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:42 schreef PluisigNijntje het volgende:
Godsamme, ik kan m'n klantnummer en wachtwoord niet meer vinden.. wat moet ik nou doen?
Is er een makkelijker optie dan de klantenservice bellen?
Oude mailtjesquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:42 schreef PluisigNijntje het volgende:
Godsamme, ik kan m'n klantnummer en wachtwoord niet meer vinden.. wat moet ik nou doen?
Is er een makkelijker optie dan de klantenservice bellen?
Die poncho zag ik maanden terug al in de Fashion Studio, heb em nog nooit in de winkel gezien en ook niet onlinequote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
weet iemand wat de code is van deze poncho:o
Volgens mij zijn er extra kosten aan verbonden.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:24 schreef J0ycie88 het volgende:
Maar nu vind ik het dus heel raar.. Ik kan natuurlijk wel via een maandfactuur betalen maar heeft hier iemand ervaring mee?
Ja da's het leuke, ik kan ook geen mailtje meer vinden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oude mailtjesIk heb hetzelfde probleem regelmatig
Ik vul altijd gewoon mijn gegevens in, klik op registreer ofzo en dan wordt ik automatisch naar pagina geleid waar m'n klantnummer staat. Wachtwoord opvragen is dan heel makkelijkquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oude mailtjesIk heb hetzelfde probleem regelmatig
Vanmorgen om half 6 was er wel iets bijgevuld hoor!quote:Op maandag 28 juni 2010 06:25 schreef bluejean het volgende:
Nondeju, niet bijgevuld. En ik heb ook geen zin om een uur te blijven refreshen.
quote:Op maandag 28 juni 2010 11:42 schreef alors het volgende:
Jaaaaa ik heb de suede enkellaarsjes weer te pakken
Nee, soortgelijke zwarte zonder sleehak en van echt leer.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:05 schreef VegaKip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze?
Weet iemand wanneer de herfstcollectie in de winkel komt? Ik wil deze ook
Dat meen je niet. Ik zat om stipt 6 uur achter de pc.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:43 schreef alors het volgende:
[..]
Vanmorgen om half 6 was er wel iets bijgevuld hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |