Ik heb hem, vond hem eerst te duur maar voor een tientjequote:
hoe vallen die maten? aangezien ze geen L hebbenquote:Op maandag 28 juni 2010 12:58 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik heb hem, vond hem eerst te duur maar voor een tientje.
Is echt een leuk ding!
Niet superveel idd, maar waar nu bij tops 3 pagina's staan, stonden er vanmorgen 11quote:Op maandag 28 juni 2010 12:57 schreef bluejean het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Ik zat om stipt 6 uur achter de pc.Moet er wel heel minimaal zijn bijgevuld, want er stond überhaupt weinig nieuws op.
Hij valt redelijk ruim, dus je zou best een M kunnen proberen!quote:Op maandag 28 juni 2010 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
hoe vallen die maten? aangezien ze geen L hebben
Zou 'ie als jurkje kunnen, met een hemdje eronder? Of is 'ie daar echt te kort voor?quote:Op maandag 28 juni 2010 13:22 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hij valt redelijk ruim, dus je zou best een M kunnen proberen!
Seriouslyquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:45 schreef EvaZaha het volgende:
Nou zeg, 8 uur besteld en 10 uur in behandeling. Dat is toch niet leuk meer, totaal geen bedenktijd of iets.
Dit is niet echt mijn soort topic, maar deze reactie is het toch waard:quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:45 schreef EvaZaha het volgende:
Nou zeg, 8 uur besteld en 10 uur in behandeling. Dat is toch niet leuk meer, totaal geen bedenktijd of iets.
Fuut bestel je toch gewoon nog een keerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:28 schreef alors het volgende:
Die van mij worden ook steeds zo snel in behandeling genomen![]()
Ik wilde wachten tot donderdag, dan gaat er denk ik veel in de sale...
Daar is hij te kort voorquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:21 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Zou 'ie als jurkje kunnen, met een hemdje eronder? Of is 'ie daar echt te kort voor?
Ik heb hem in een S geloof ik. Je mag heb wel hebben als je wiltquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:21 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Zou 'ie als jurkje kunnen, met een hemdje eronder? Of is 'ie daar echt te kort voor?
Als je op het formulier invult dat ze verkeerd geleverd hebben en je noteert dat je hetzelfde artikel nog een keer wilt ontvangen, dan krjig je gewoon de korting.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:07 schreef keepwalking het volgende:
Ja hoor, hebben ze deze:
[ afbeelding ]
geleverd in plaats van:
[ afbeelding ]
![]()
Had die laatste met 25% korting besteld, beter krijg ik die korting alsnog als ik hem weer opnieuw bestel.
Hmm ik vind 'm wel leuk, maar dan wel echt als jurkje.. ben bang dat 'ie daar dan toch te kort voor is.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb hem in een S geloof ik. Je mag heb wel hebben als je wilt? Ik vind hem niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |