mijne ook nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:39 schreef Tegan het volgende:
Mijn pakketje van eind mei is nog steeds niet in behandeling.
Moet je morgenvroeg vroeg opstaan! Dan is 'ie er vast wel!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:34 schreef MilanILF het volgende:
Ik zag een nice shirt, maar die is al uitverkocht in SKijk ik wat later, is ook de M weg. Hoe achterlijk snel gaat dat?
Die van mij ook nog niet door een combinatie van laat retouren en te laat betalenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:39 schreef Tegan het volgende:
Mijn pakketje van eind mei is nog steeds niet in behandeling.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik had toch minstens een TT met 'witte legging' erin verwacht!
Mijn laatste dingen zijn verwerkt rond begin mei, en mijn saldo is dus al heel lang 0quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:43 schreef alors het volgende:
[..]
Die van mij ook nog niet door een combinatie van laat retouren en te laat betalenAlles is nu verwerkt dus ik hoop dat ze een beetje opschieten nu...
Inderdaadquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:17 schreef MaLo het volgende:
Wat een hoop anti-witte legging mensen. Ik heb zelf geen witte legging maar ik vind het bij een zomerjurkje dus wel leuk staan
.
Ooh, vanochtend stond ie er nog op rond een uur of 8!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:07 schreef Opdekop het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben hem nog steeds niet tegengekomen, zelfs een keer om zes uur opgestaan! Zou je mij aaaaalsjeblieft het artikelnummer kunnen geven?
Spijkerrokjes en caprileggings vind ikquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:45 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
InderdaadIk was juist zo enthousiast, krijg ik allemaal van dit soort reacties.
Maar jij maakt het goed, dankje
Edit: oh en mocht het nog helpen voor de legginghaters, het is een lange legging he, geen 3kwart. Toen jullie over dat spijkerrokje begonnen zag ik een 3kwart legging voor me, maar zo erg is het nog niet
Ja nu wil ik dan ook wel een outfit waarin een witte legging wél leuk is zienquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:45 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
InderdaadIk was juist zo enthousiast, krijg ik allemaal van dit soort reacties.
Maar jij maakt het goed, dankje
Edit: oh en mocht het nog helpen voor de legginghaters, het is een lange legging he, geen 3kwart. Toen jullie over dat spijkerrokje begonnen zag ik een 3kwart legging voor me, maar zo erg is het nog niet
Precies mijn gedachte! Bewijs ons het tegendeel!!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:59 schreef EvaZaha het volgende:
[..]
Ja nu wil ik dan ook wel een outfit waarin een witte legging wél leuk is zienHup, fooootoooo's!
Neee ben het kabeltje van mijn camera kwijt. Kan niks uploadenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:59 schreef EvaZaha het volgende:
[..]
Ja nu wil ik dan ook wel een outfit waarin een witte legging wél leuk is zienHup, fooootoooo's!
Picsquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:34 schreef Tassiepassie het volgende:
Bestelling van eind mei kwam vandaag binnen![]()
Waren maar 2 paar schoenen, de rest wordt half juni nageleverdquote:
Ahh okayquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:47 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Waren maar 2 paar schoenen, de rest wordt half juni nageleverd![]()
Deze heb ik meteen aangedaan want ze zitten heerlijk![]()
crappy camshot maarja:
[ afbeelding ]
Het andere paar zijn die uit de sale met de touwtjes en kwastjes voor 14,95 die net zo lekker zitten (wel iets lastiger met aandoen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:51 schreef alors het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
teh horrorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zag ze trouwens toen ik even ging google'n voor leuke plaatjes, maar ik durfde niet. straks was het een foto van een user![]()
![]()
witquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:51 schreef saaw het volgende:
Is er nog een werkende kortingcode trouwens?
Oh en heb deze aan mn bestelling toegevoegd
[ afbeelding ]
Vind witte leggings trouwens ook verschrikkelijk maar hou sowieso niet zo van witte kleding.
nee nog niet besteldquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:58 schreef Tamashii het volgende:
Leuke bestelling? pumpkinsoup! Ik heb dat spijkerjurkje, maar ik heb het idee dat mijn cup daar eh te groot voor is. xD en met die lange jurken weet ik nooit wat ik precies moet.
[ afbeelding ]
Komt er aan. Plus een andere toffe bikini.
Lijkt denk ik maar zo omdat ik mijn been optilquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:51 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ahh okay
Zijn ze niet een beetje te groot? Lijkt alsof je nog veel ruimte heb voor bij je tenen..
iiieeeewl!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:58 schreef saaw het volgende:
Op zoek naar foto's van witte leggings kwam ik dit tegen![]()
![]()
![]()
'Didi's knettergeile gedragen slipjeswinkel'quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:58 schreef saaw het volgende:
![]()
![]()
Ik zag ook dingen die ik niet had willen zien iddquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:58 schreef saaw het volgende:
![]()
![]()
Dat keur ik nog wel goed, dat ziet er ook meer uit als een broek en dat kan nog wel vind ik.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:04 schreef keepwalking het volgende:
Mag een witte tregging (of hoe dat ook mag heten) wel?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:58 schreef saaw het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:58 schreef saaw het volgende:
![]()
![]()
Links naar artikelen op de H&Msite werken niet op deze manier.quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:30 schreef Ewelina het volgende:
Ik klik uit voorzorg maar niet op die link...
Mijn bestelling uit de herfstcollectie staat trouwens gepland voor eind juliEn dit jurkje voor eind juni.
http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?dept=DAM_KLAKJ_KLA&shoptype=S
Zo beter?quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Links naar artikelen op de H&Msite werken niet op deze manier.
Je moet even op het artikel klikken, dan met rechtermuisknop & die link geven (bij eigenschappen)
je moet nog verder klikken tot je het plaatje voor je hebt en je zeg maar je maat kunt kiezen. Op dat plaatje moet je rechtsklikken en wat er achter URL staat kopieren en tussen [img] en [/img] zetten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Zo beter?
http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?dept=DAM_KLAKJ_KLA&modelnum=778171&type=matching
Ja, die is het, alleen dan de turquoise variant. Zit op mijn werk en die hebben een gare internetbrowser. Doorzichtig is geen probleem, ik heb onderjurkjes.quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:58 schreef alors het volgende:
[..]
je moet nog verder klikken tot je het plaatje voor je hebt en je zeg maar je maat kunt kiezen. Op dat plaatje moet je rechtsklikken en wat er achter URL staat kopieren en tussen [ [url= en ]afbeelding[/url] ] zetten.
[ afbeelding ]
deze toch? Volgens mij zijn die wel hartstikke doorzichtig.
Ik zie hem regelmatig,quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:16 schreef keepwalking het volgende:
Na 3 keer op tijd op staan heb ik hem nog steeds niet.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb 'm, maar hij verschuift steeds verderquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:16 schreef keepwalking het volgende:
[ afbeelding ]
52-6665quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:44 schreef Whiskers het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand het nummer bij deze tas in taupe doorgeven? Ik kan het net niet lezen op de previewpagina's van het vorige topic... tnx
Ik had vandaag om kwart voor 7 gekeken, morgen maar wekker om 6 uur zetten dus.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zie hem regelmatig,?
Maar ik ben dan ook een paar keer rond 6u gaan kijken,.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:17 schreef Enfermera het volgende:
Nou, nog even van mij een samenvatting wat ik nou heb gehouden uit die enorme doos (moest ie nog in de OP trouwens? XD)
Doos:
[ afbeelding ]
Haha, maakt niet uit hoor! Leuk!quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:57 schreef alors het volgende:
[..]![]()
ik ben em helemaal vergeten, ga het in orde maken
![]()
Issie wel mooi? Toevallig een foto van de wassing?quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:01 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb deze gisteren binnen gekregen, is mooi maar de wassing is meer dan op de foto
Klacht indienen bij TNT, dan krijg je misschien wel een nieuwe bezorger op de route.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:16 schreef Lauuwtje het volgende:
Wat is TNT toch een kut bedrijf.. gister chauffeur onderweg staat er later 1e poging mislukt 2e poging volgt. Er was niemand aan de deur geweest ben de hele dag thuis geweest.
Vandaag kom ik aanlopen rijd TNT net weg dus ik dacht YES pakketje! Nou dat viel tegen toen ik in de brievenbus keek! Er lag een brief, betekend dus dat er niemand thuis was.. maar er was wel degelijk iemand thuis!
De chauffeur had dus niet aangebeld en ook niet bij de buren en gewoon die brief in de bus geflikkerd en niet eens aangebeld! Laat staan t briefje goed ingevuld optie A en B staat aangekruist en verder niks! Dus of ik m nu morgen moet ophalen op t postkantoor of dat ie nog eens langskomt.. wat een balle firma!
Ja heb meteen een klacht ingediend.. dit slaat echt alles, niet aanbellen en gewoon een brief erin gooien dat ie aan de deur is geweestquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klacht indienen bij TNT, dan krijg je misschien wel een nieuwe bezorger op de route.
Ja sorry helemaal vergetenquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:44 schreef Debsterr het volgende:
Hellooooo ladies! Niet eens een naamtopic? Toch jammer hoor.
Vind ik ook lievquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ja sorry helemaal vergetenMaar wel een eervolle vermelding in de OP
ik ben 1,75 en toch wel redelijk smal.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:44 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Issie wel mooi? Toevallig een foto van de wassing?
hoe lang ben je? Welke maat heb je normaal?
Ik heb namelijk de twee grootste maten besteld.
Sorry voor de vragen
TNT wordt echt met de dag slechter jaquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:16 schreef Lauuwtje het volgende:
Wat is TNT toch een kut bedrijf.. gister chauffeur onderweg staat er later 1e poging mislukt 2e poging volgt. Er was niemand aan de deur geweest ben de hele dag thuis geweest.
Vandaag kom ik aanlopen rijd TNT net weg dus ik dacht YES pakketje! Nou dat viel tegen toen ik in de brievenbus keek! Er lag een brief, betekend dus dat er niemand thuis was.. maar er was wel degelijk iemand thuis!
De chauffeur had dus niet aangebeld en ook niet bij de buren en gewoon die brief in de bus geflikkerd en niet eens aangebeld! Laat staan t briefje goed ingevuld optie A en B staat aangekruist en verder niks! Dus of ik m nu morgen moet ophalen op t postkantoor of dat ie nog eens langskomt.. wat een balle firma!
Die trui heb ik nog wel eens in het wit gezien, hoor! Heel vroeg in de ochtend (uur of 6)!quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:17 schreef Enfermera het volgende:
Nou, nog even van mij een samenvatting wat ik nou heb gehouden uit die enorme doos (moest ie nog in de OP trouwens? XD)
Doos:
[ afbeelding ]
Wat ik nog in de bestelling heb staan, voor eind mei:
[ afbeelding ]
En dan nog mn nieuwe collectie bestelling (met de trui die ik eigenlijk in het wit wilde, mja)
[ afbeelding ]
Komt volgensmij eind juli.![]()
Vanmorgen stond ie er ook nog heel even op in maat 40.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die trui heb ik nog wel eens in het wit gezien, hoor! Heel vroeg in de ochtend (uur of 6)!
Over dat jurkje, ik heb normaal een 38 maar met deze zat een 36 goed.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:16 schreef keepwalking het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt voor de tip! Wel een goeie want twijfelde al tussen 34 en 36 vanwege boobies.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:16 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Over dat jurkje, ik heb normaal een 38 maar met deze zat een 36 goed.
Dan weet je dat. Overigens hangen ze gewoon in de winkel dus misschien kun je beter even langsgaan.
Oke prima. Dan moet het mij ook wel passenquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:54 schreef electronique het volgende:
[..]
ik ben 1,75 en toch wel redelijk smal.
nietecht een gigantische voorgevel en het jasje zit gewoon goed, om je een idee te geven
zal morgen een foto maken van de wassing
Dan bestel je er nog wat bij wat je later weer terugstuurtquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:56 schreef MilanILF het volgende:
Ik wil dus een shirt van 15 euro bestellen.
"Minimum bestelwaarde na verrekening van evt. korting is 19,-"
Wat een fucking onzin, zeg.
Heb nu de laatste S van het eerste shirt besteld en toch maar een lange mouwenvariant van een ander shirt dat ik in korte mouwen wilde hebben erbij gedaan, waarschijnlijk houd ik ze dan maar allebei.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:02 schreef alors het volgende:
[..]
Dan bestel je er nog wat bij wat je later weer terugstuurt
Als je iets per se wilt dan kan je het best zo vroeg mogelijk opstaan. Soms kan 7u, maar ik ben ook wel eens om kwart voor 6 gaan kijken en dan was het net uitverkocht toen ik het aanklikte of nadat ik iets gekocht had bleek dus dat ik het laatste item had.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:30 schreef Dipkip het volgende:
Oooooh ik wil wil wil twee jurken uit die fashion against aids lijn, helpt het dan als ik morgenochtend vroeg op sta? Hoe vroeg zouden jullie zeggen? Die witte zou best eens De Jurk kunnen zijn namelijk
Kwart voor 6 uitverkocht?quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Als je iets per se wilt dan kan je het best zo vroeg mogelijk opstaan. Soms kan 7u, maar ik ben ook wel eens om kwart voor 6 gaan kijken en dan was het net uitverkocht toen ik het aanklikte of nadat ik iets gekocht had bleek dus dat ik het laatste item had.
Ja,quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:42 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Kwart voor 6 uitverkocht?![]()
Eigenlijk moet ik dus een nacht doorhalen?
misschien vind je hier iets leuksquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:03 schreef Dipkip het volgende:
Hmmm. Misschien kan ik dan beter over een paar weken om 7 uur proberen ofzo.
En op zich is het geen unieke jurk die witte, ik heb alleen verder nog weinig leuke witte zomerjurken gezien (hint hint).
Heuj, wat is die code van die blazerquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:41 schreef Linnie20v het volgende:
Ja, dat zag ik
Gelukkig niets voor mij, hoewel het grijze leren jasje is wel mooi!
Dit staat nu in bestelling
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat dit broekje ervoor zorgt dat geen vent meer met je naar bed wil, werkt preventief dusquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:55 schreef pinquit het volgende:
hoe is dit against aids???
[ afbeelding ]
mehehe daar dacht ik ook al aan jaquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:49 schreef Miffy1 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit broekje ervoor zorgt dat geen vent meer met je naar bed wil, werkt preventief dus
Het ziet eruit als een condoom....quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:55 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]
Tis een broek, als je die aanhoudt verminder je de kans op HIV/AIDSquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:55 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]
Tenzij je zelf een vent bent natuurlijk, dan heeft het wel een uitstraling van come and get itquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:49 schreef Miffy1 het volgende:
Ik denk dat dit broekje ervoor zorgt dat geen vent meer met je naar bed wil, werkt preventief dus
;o wat is de code van dat laatste shirtjequote:Op donderdag 20 mei 2010 10:41 schreef Linnie20v het volgende:
Ja, dat zag ik
Gelukkig niets voor mij, hoewel het grijze leren jasje is wel mooi!
Dit staat nu in bestelling
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
No pro, hoop dat je De Jurk vindt! En asos is echt een fijne winkel, goeie spullen en prima bezorging e.d.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:19 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oooh ja ik zie twee mooiedankjewel!!!
dankje welquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:46 schreef Linnie20v het volgende:
Das een jurkje uit de preview collectie
76-9893
Wat leuk! Dat komt idd niet vaak voorquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:50 schreef Tyler-Girl het volgende:
Voor het eerst in tijden dat mijn H&M bestelling goed is. Alles past en alles is leuk.....:D T zijn geen wauw spullen maar gewoon leuk voor de heb. Zeer tevreden dus
Ben ik nou gek of...quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:54 schreef alors het volgende:
Bij mij nog steeds niks in behandeling, volgens mij zijn ze boos op me
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:05 schreef saaw het volgende:
Mijn eind mei ding is ook nog niet in behandeling
Wat raar?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:05 schreef Tegan het volgende:
Mijne ook niet. Ik helemaal hoopvol kijken na die post.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:58 schreef MaLo het volgende:
[..]
Spijkerrokjes en caprileggings vind ik
Maar bij een elegant zomerjurkje vind ik een legging leuk, ook witte
Ik zie ook allemaal leuke kinderkleding in de preview, morgen maar eens voor dochter gaan bestellen.
Die rokjes zijn leuk!!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:24 schreef huuphuup het volgende:
Pinq dat jurkje!![]()
![]()
alleen staat zoiets mij al snel kei oubollig
[..]wat heb je allemaal besteld voor zeh dochter?
Staan er ook mini kleding in? Dus tot mt 86 zeg maar, meisjeskleding?
Iemand die voor mij een foto kan maken van de pagina's?? ik baal dat k geen catalogus heb, valt t op?
Mijn bestelling tot nu toe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben heel benieuwd!
Er zitten best wat dingen bij die ik normaal niet zo snel zou bestellen maar ik zit een beetje vastgeroest in de o-zo-practische borstvoedingskledingdus tijd voor wat nieuws!
Nu maar hopen dat t wat is...
Zwarte lieve schoentjes: 62-9279quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:13 schreef -Peach het volgende:
Dju. Wil ik die zwarte lieve schoentjes bestellen uit het vorige topic, is mn post met de vraag om het art.nr. weg?? (of ik ben scheel) Staat hier:
[..]
Ben ik nou gek of...
Dat rode jurkje met die strik is echt cutequote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:28 schreef Tassiepassie het volgende:
Dit komt over een week of 2 (hopelijk)
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En dit heb ik tot nu toe uit de preview![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ik kon niet kiezen dus als ze leuk zijn en goed zitten,hou ik ze allebeiquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:34 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat rode jurkje met die strik is echt cute
Dat corsetding is leuk! Heb je daar een artikelnummer van?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:28 schreef Tassiepassie het volgende:
Dit komt over een week of 2 (hopelijk)
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En dit heb ik tot nu toe uit de preview![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En van dat rode jurkje?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:52 schreef Crientj het volgende:
[..]
Dat corsetding is leuk! Heb je daar een artikelnummer van?
Staat in de previewquote:
Staat in de previewquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:33 schreef Miffy1 het volgende:
En dat onderste bolero vestje met die ruches?
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:08 schreef Linnie20v het volgende:
Heeft Debsterr zoveel werk gehad met alles scannen, gaan jullie het nog vragen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:11 schreef Linnie20v het volgende:
Oeh, das ook wel erg sexy
beetje strak aan het kruis maar ik zou zo gaan rondlopen hoor
Johquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:19 schreef Tamashii het volgende:
Je kan die touwtjes eraf halen hoor? Is een kei leuk broekje, heb hem zelf ook.
Viel toch wel mee?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:28 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
JohNeemt niet weg dat ze die shorts zomaar vernachelen.
Ik krijg hem morgen of dinsdag.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:26 schreef EvaZaha het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand die? Hij komt bij mij pas half juni en alle maten zijn uitverkocht en ik heb alleen mt 36 dus ik moet weten of ie groot/klein valt zodat ik niet tot half juni zit te wachten en dan een nietpassend shortje heb.
Ben net ook met een vriendin wezen shoppen en dus ook bij de H&M geweest en totaal niks gekochtquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik heb net wat dingetjes gekocht, zal thuis fotos maken
39-3561quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:52 schreef Crientj het volgende:
[..]
Dat corsetding is leuk! Heb je daar een artikelnummer van?
Leuke dingetjes!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:31 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
heb hem ook in het blauwww![]()
hebben ze hier eigenlijk meer kleuren van?
[ afbeelding ]
eindelijk
op de site is die altijd uitverkocht...
[ afbeelding ]
cropped shirt
[ afbeelding ]
half doorschijnend shirtnog even kijken of ik hem zo ga dragen of met zo'n band eronder, zeg maar zo een:
[ afbeelding ]
Wat ben jij toch slankquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:31 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eindelijk
[ afbeelding ]
cropped shirt
[ afbeelding ]
half doorschijnend shirtnog even kijken of ik hem zo ga dragen of met zo'n band eronder, zeg maar zo een:
[ afbeelding ]
Nou er mag wel wat van m'n benen afquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat ben jij toch slank. Dat zwarte doorschijnende shirt heb ik in het creme, erg leuk!
Daar ga ik niets over zeggen (al weet ik dat iedereen dat voor zichzelf anders ziet, en dat je niet zo moet vergelijken met elkaarquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:22 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Nou er mag wel wat van m'n benen afof in ieder geval weer wat gespierder, haha.
Ja die kleur zag ik ook op een foto op internet, maar zag hem niet in de winkel.. binnenkort weer even kijken, want die is ook wel errug leuk
Meid hoe kom je daar nou bijquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:22 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Nou er mag wel wat van m'n benen afof in ieder geval weer wat gespierder, haha.
oh dat tweede jurkje staat je echt súpergoed zeg!!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:31 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eindelijk
[ afbeelding ]
cropped shirt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier in Arnhem hebben ze die ring nog steeds, heb hem zelf ook.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:35 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
weet iemand of die blauwe ring links al in de winkels heeft gelegen of nog in de winkels komt?
Gewoon een klein beetje. Maar gespierder is ook goed, want ik had vroeger gespierde benen maar nu is het allemaal omgezet in vetquote:
Bedanktquote:Op zondag 23 mei 2010 09:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh dat tweede jurkje staat je echt súpergoed zeg!!
Hmm okaay, zal dinsdag wel even heel Amsterdam doorzoeken danquote:Op zondag 23 mei 2010 12:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hier in Arnhem hebben ze die ring nog steeds, heb hem zelf ook.
Vraag ik me toch af waar dat vet dan zit, want ik zie het nietquote:Op zondag 23 mei 2010 12:26 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Gewoon een klein beetje. Maar gespierder is ook goed, want ik had vroeger gespierde benen maar nu is het allemaal omgezet in vet![]()
Ja heeft dat een naam? ik heb zo'n ding maar dan van bruin kant met bandjes, superhandig voor onder een shirt dat absurd laag uitgesneden is. Nu wil ik ze ook in het wit oid maar kan ze nergens in winkels vinden. Als ik het ergens probeer uit te leggen kijken verkoopsters me aan of ik niet spoorquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:31 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Een bandeau, en American Apparel verkoopt die in allerlei kleuren en stofjesquote:Op zondag 23 mei 2010 17:34 schreef EarthCry het volgende:
[..]
Ja heeft dat een naam? ik heb zo'n ding maar dan van bruin kant met bandjes, superhandig voor onder een shirt dat absurd laag uitgesneden is. Nu wil ik ze ook in het wit oid maar kan ze nergens in winkels vinden. Als ik het ergens probeer uit te leggen kijken verkoopsters me aan of ik niet spoor
thank you, heet het tevens zo als het van kant zou zijn en er wel schouderbandjes aanzitten?quote:Op zondag 23 mei 2010 17:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Een bandeau, en American Apparel verkoopt die in allerlei kleuren en stofjes.
Hmm, dat weet ik niet zeker. Volgens mij wel, want als het een rechte band is heet het altijd bandeauquote:Op zondag 23 mei 2010 17:50 schreef EarthCry het volgende:
[..]
thank you, heet het tevens zo als het van kant zou zijn en er wel schouderbandjes aanzitten?
Ja, ik heb geloof ik die zwarte dus ook al in 't echt gezien.. en hij is zoooooo dun! Echt pyama dun zeg maar. Maar toch moet ik die rode gewoon proberenquote:Op zondag 23 mei 2010 19:21 schreef pinquit het volgende:
vriendin van me heeft de geweldige jurk-met-strik in t echt gezien en ze zei dat de stof heel wibra isterwijl ie op de plaatjes een soort van dik lijkt
Bershka heeft ze ook altijdquote:Op zondag 23 mei 2010 17:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Een bandeau, en American Apparel verkoopt die in allerlei kleuren en stofjes.
Nee ben nooit in Rotterdam te vindenquote:Op zondag 23 mei 2010 22:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
@pumpkinsoup; in Rotterdam zijn die ringen er nog hoor. De H&M in de V&D ( ik weet niet of je er ooit gaat)
Mooi figuur heb je! Staat je goed allemaalquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:31 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eindelijk
[ afbeelding ]
cropped shirt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op zondag 23 mei 2010 22:24 schreef Linnie20v het volgende:
@ Tyler-girl
70-5558 is de code v.h gebroken witte jasje.
Staat s'morgens wel op de site als er is aangevuld
Dank je!!quote:Op maandag 24 mei 2010 20:18 schreef EvaZaha het volgende:
1304 voor 5 euro
8598 voor 5 euro
8747 voor 25% op 1 artikel
I know, had ze al in de winkel zien liggen, maar draag er gewoon een bandeau onder dan.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:21 schreef Chanty87 het volgende:
Die 2 topjes zijn extreem dun, ik zag ze in de winkel hangen en heb ze bij thuiskomst meteen uit m'n bestelling gehaald...Jammer want het is een leuk model!
moest ik voor jou trouwens nog een foto maken van dat spijkerjasje, van de wassing zegmaar? ik ben het helemaal vergeten eigenlijk hehequote:
Wil ej dan voor mij doen?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:31 schreef electronique het volgende:
[..]
moest ik voor jou trouwens nog een foto maken van dat spijkerjasje, van de wassing zegmaar? ik ben het helemaal vergeten eigenlijk hehe
Ja het zelfde hierquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:50 schreef Tamashii het volgende:
Net stond de witte jurk er nog. Ik in mandje en kassa, staat er uitverkocht.
Dat denkt zij ook.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:47 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
er was hier toch ook een gouden versie van? waar is die gebleven? ik denk dat die wel tof kan zijn
zo leuk!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:31 schreef electronique het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is met flits, hij is ietsje donkerder in het echt zegmaar
wat ziet mn haar dr droog uit
Ik vind em wel leuk, maar ik heb brede schouders dus dan staat dit model niet galant. Plus het is geloof ik polyester, ook geen fijn zomerjurkje stofje...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:12 schreef Tyler-Girl het volgende:
Heeft iemand het al aangedurfd deze te bestellen....
[ afbeelding ]
Ik weet nogsteeds niet of ik hem nu leuk moet vinden of juist afgrijselijk
wat een super mooie top! Ik heb em besteld nadat ik em in je post zag. Ik heb de groene genomen. Heel lang zitten twijfelen tussen roze en zwart maar ongeveer alles wat ik heb aan kleding is roze of zwart dus toch maar groen gekozenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:46 schreef Tyler-Girl het volgende:
WOW!!! er ging een wereld voor me open vanmorgen....heb eerlijk gezegd nog nooit zo vroeg gekeke op de site...maar het maakt wel degelijk verschil.
[ afbeelding ]
oeh! ik wil die jurk oohook!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:55 schreef EvaZaha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop echt zo dat het jurkje niet past of lelijk is. Ik heb eigenlijk helemaal geen 30 euro voor jurkjes die ik totaal niet nodig heb.
Iemand nog info over het shortje? Hoe valt ie, is ie leuk, etc?
Ik vind dat echt zo'n cameltoe-ding, moet steeds 2 keer kijken naar dat plaatjequote:Op maandag 24 mei 2010 22:47 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
er was hier toch ook een gouden versie van? waar is die gebleven? ik denk dat die wel tof kan zijn
denk dat die wel tof is, maar dan wel die andere kleur, maar die is er niet meer... met gewoon zo'n effect achtig:quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:53 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo'n cameltoe-ding, moet steeds 2 keer kijken naar dat plaatje
Had ik zaterdag ook.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:11 schreef Breathtaking het volgende:
Ik was vanmorgen bij de H&M en er was gewoon echt niets leuks. Tegenvaller.
ja,gedaan. zat echt verschrikkelijk en ongelooflijk goedkoop uit.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:12 schreef Tyler-Girl het volgende:
Heeft iemand het al aangedurfd deze te bestellen...
Ik weet nogsteeds niet of ik hem nu leuk moet vinden of juist afgrijselijk
Die broek en lengte is idd wel leuk, maar dat HM geval lijkt me echt te-strakke-sportbroekjes-lengte..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:59 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
denk dat die wel tof is, maar dan wel die andere kleur, maar die is er niet meer... met gewoon zo'n effect achtig:
[ afbeelding ]
Mja. Ik had een keer zo'n model gezien bij iemand op de foto, maar ik kan hem even niet vinden, bij haar stond die wel heel tof.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:51 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Die broek en lengte is idd wel leuk, maar dat HM geval lijkt me echt te-strakke-sportbroekjes-lengte..
Waarschuwing; het jurkje zit lekker en is mooi.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:55 schreef EvaZaha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop echt zo dat het jurkje niet past of lelijk is. Ik heb eigenlijk helemaal geen 30 euro voor jurkjes die ik totaal niet nodig heb.
Iemand nog info over het shortje? Hoe valt ie, is ie leuk, etc?
Dan moet ik maar moedig zijn, en het prijskaartje trotseren.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:06 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Waarschuwing; het jurkje zit lekker en is mooi.weet je zeker dat je dat gevaarlijke ding in huis wil halen?
hmmm oke...dan hoef ik die in ieder geval NIET te bestellenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ja,gedaan. zat echt verschrikkelijk en ongelooflijk goedkoop uit.
Ik heb ook maat 36, maar dat stofje is hel,quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:26 schreef Shaz het volgende:
Ja, ik zat elke keer al te twijfelen over het stofje idd.. Maar ik ga het toch maar eens proberen. Ik heb verder maatje 36 dus er valt niet zo heel veel te tekenenMaar het lijkt me idd een "eng" stofje. Hou daar meestal niet zo van. Dan gaat 'ie gewoon weer lekker terug
quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:45 schreef Shaz het volgende:
Heb je heel misschien een code van die oorbellen?
Die oorbellen hangen in Arnhem en Veenendaal nog in de H&M. Ben er 90% zeker van.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:15 schreef Shaz het volgende:
Hallo allemaal,
ik volg altijd de H&M topics maar ik heb eigenlijk nooit iets gepost dus ik ben "nieuw". Ben net zo'n shopaholic als de meeste hier
Elke maand dikke bestelling van ca. 300 euro
![]()
Ik ben echt superhard op zoek naar deze oorbellen:
[ afbeelding ]
(Neem aan dat ik niet de enige ben)
Maar als iemand ze uiteindelijk toch niet wil, dan zou ik ze heel graag overnemen!
Laat ik ook eens een keertje mijn komende bestelling plaatsen:
[ afbeelding ]
Ik ga vanmiddag mijn pakketje ophalen in Tiel. Als ik iets niet wil ga ik naar de H&M winkel in Veenendaal. Ik wil daar wel kijken voor je?quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:05 schreef Shaz het volgende:
Bedankt voor de code alors
Hier in de buurt hangen ze nergens in de winkel!Ik kom helaas nooit in de buurt van Arnhem of Veenendaal, ik woon in Delft dus kom voornamelijk in Rotterdam, Den Haag en Amsterdam..
62-9279quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:54 schreef Vivi het volgende:
Huh..ik dacht dat ik die zwarte schoenen met witte bandjes al had besteld, maar ze staan niet meer bij mijn bestellingHeeft iemand toevallig die code nog bij de hand?
Lol!quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Eerder was er toch ook al iemand die dat 2,95 enkelkettinkje had besteld maar een totaal andere kreeg? Ik nu ook,!!
Typisch geval van andere foto gebruikt voor het product? Vind sowieso dat er vaak veel verschil in foto's en producten zit bij de H&M.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Eerder was er toch ook al iemand die dat 2,95 enkelkettinkje had besteld maar een totaal andere kreeg? Ik nu ook,!!
Dat dacht ik idd ook al. Want hij is niet een beetje anders, maar de kleuren zijn totaal anders en het product is gewoon anders.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Typisch geval van andere foto gebruikt voor het product? Vind sowieso dat er vaak veel verschil in foto's en producten zit bij de H&M.
Trouwens, die laatste twee! Ik heb meerdere mensen gezien die dat besteld hadden/aan hadden, maar ik zie het nooit op de site staan,quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:31 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eindelijk
[ afbeelding ]
cropped shirt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh ik heb ze ook nog nooit op de site zien staan, had ze gewoon in de winkel gehaaldquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Trouwens, die laatste twee! Ik heb meerdere mensen gezien die dat besteld hadden/aan hadden, maar ik zie het nooit op de site staan,?
Doe ik. Heb mijn bestelling binnen. Er moet zeker weten een broek terug, dus ga halverwege volgende week langs de H&Mquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:31 schreef Shaz het volgende:
Ooo als je dat zou willen doen, heel graag!Ik hoor het wel! In ieder geval bedankt dat je de moeite wil nemen
Verschrikkelijk. Bij mij was ie te lang (ik was dan ook te klein), stof is hopeloos (had 'm wel in de goeie maat, kon zowat een halve meter uitrekkenquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:15 schreef karoltje het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand hoe deze valt? Beetje mooie stof? En zit er model in of is het gewoon een rechte zak?
Super, tnxquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Doe ik. Heb mijn bestelling binnen. Er moet zeker weten een broek terug, dus ga halverwege volgende week langs de H&M
Ik heb die in het zwart besteld.. krijg die als het goed is volgende week binnen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:15 schreef karoltje het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand hoe deze valt? Beetje mooie stof? En zit er model in of is het gewoon een rechte zak?
Oeh lekkere plaatjes Soep! Ik ga het denk ik gewoon proberen, ben 1.77 dus zal wel lang genoeg zijn toch?quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik heb die in het zwart besteld.. krijg die als het goed is volgende week binnen.
Voorbeeldjes;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je kan die jurk ook met een tailleriem wat 'omhoog trekken' zodat die niet te lang is zeg maar
Denk het wel hoor, en anders kan je hem altijd nog een beetje inkorten toch? zo moeilijk is dat niet met zo'n simpele jurkquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:55 schreef karoltje het volgende:
[..]
Oeh lekkere plaatjes Soep! Ik ga het denk ik gewoon proberen, ben 1.77 dus zal wel lang genoeg zijn toch?
CHANEL. dan koop ik de hele collectie.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:48 schreef Tamashii het volgende:
Pfff, wanneer gaan ze weer een keer met een beroemd iemand werken?
ik moest er wel om lachenquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:53 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
CHANEL. dan koop ik de hele collectie.maar dat zou toch niet gebeuren.
hahahaha hadden jullie dat trouwens gehoord over marlies dekkers, dat ze uit de bios werd gegooid omdat ze d'r bh die in sex and the city tevoorschijn kwam ging filmen![]()
dit!quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Marlies Dekkers lingerie,wat een aseksueel spul vind ik dat,
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |