Typisch geval van andere foto gebruikt voor het product? Vind sowieso dat er vaak veel verschil in foto's en producten zit bij de H&M.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Eerder was er toch ook al iemand die dat 2,95 enkelkettinkje had besteld maar een totaal andere kreeg? Ik nu ook,!!
Dat dacht ik idd ook al. Want hij is niet een beetje anders, maar de kleuren zijn totaal anders en het product is gewoon anders.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Typisch geval van andere foto gebruikt voor het product? Vind sowieso dat er vaak veel verschil in foto's en producten zit bij de H&M.
Trouwens, die laatste twee! Ik heb meerdere mensen gezien die dat besteld hadden/aan hadden, maar ik zie het nooit op de site staan,quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:31 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
heb hem ook in het blauwww![]()
hebben ze hier eigenlijk meer kleuren van?
[ afbeelding ]
eindelijk
op de site is die altijd uitverkocht...
[ afbeelding ]
cropped shirt
[ afbeelding ]
half doorschijnend shirtnog even kijken of ik hem zo ga dragen of met zo'n band eronder, zeg maar zo een:
[ afbeelding ]
Oh ik heb ze ook nog nooit op de site zien staan, had ze gewoon in de winkel gehaaldquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Trouwens, die laatste twee! Ik heb meerdere mensen gezien die dat besteld hadden/aan hadden, maar ik zie het nooit op de site staan,?
Doe ik. Heb mijn bestelling binnen. Er moet zeker weten een broek terug, dus ga halverwege volgende week langs de H&Mquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:31 schreef Shaz het volgende:
Ooo als je dat zou willen doen, heel graag!Ik hoor het wel! In ieder geval bedankt dat je de moeite wil nemen
Verschrikkelijk. Bij mij was ie te lang (ik was dan ook te klein), stof is hopeloos (had 'm wel in de goeie maat, kon zowat een halve meter uitrekkenquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:15 schreef karoltje het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand hoe deze valt? Beetje mooie stof? En zit er model in of is het gewoon een rechte zak?
Super, tnxquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Doe ik. Heb mijn bestelling binnen. Er moet zeker weten een broek terug, dus ga halverwege volgende week langs de H&M
Ik heb die in het zwart besteld.. krijg die als het goed is volgende week binnen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:15 schreef karoltje het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand hoe deze valt? Beetje mooie stof? En zit er model in of is het gewoon een rechte zak?
Oeh lekkere plaatjes Soep! Ik ga het denk ik gewoon proberen, ben 1.77 dus zal wel lang genoeg zijn toch?quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik heb die in het zwart besteld.. krijg die als het goed is volgende week binnen.
Voorbeeldjes;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je kan die jurk ook met een tailleriem wat 'omhoog trekken' zodat die niet te lang is zeg maar
Denk het wel hoor, en anders kan je hem altijd nog een beetje inkorten toch? zo moeilijk is dat niet met zo'n simpele jurkquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:55 schreef karoltje het volgende:
[..]
Oeh lekkere plaatjes Soep! Ik ga het denk ik gewoon proberen, ben 1.77 dus zal wel lang genoeg zijn toch?
CHANEL. dan koop ik de hele collectie.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:48 schreef Tamashii het volgende:
Pfff, wanneer gaan ze weer een keer met een beroemd iemand werken?
ik moest er wel om lachenquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:53 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
CHANEL. dan koop ik de hele collectie.maar dat zou toch niet gebeuren.
hahahaha hadden jullie dat trouwens gehoord over marlies dekkers, dat ze uit de bios werd gegooid omdat ze d'r bh die in sex and the city tevoorschijn kwam ging filmen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |