Staat in de previewquote:
Staat in de previewquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:33 schreef Miffy1 het volgende:
En dat onderste bolero vestje met die ruches?
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:08 schreef Linnie20v het volgende:
Heeft Debsterr zoveel werk gehad met alles scannen, gaan jullie het nog vragen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:11 schreef Linnie20v het volgende:
Oeh, das ook wel erg sexy
beetje strak aan het kruis maar ik zou zo gaan rondlopen hoor
Johquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:19 schreef Tamashii het volgende:
Je kan die touwtjes eraf halen hoor? Is een kei leuk broekje, heb hem zelf ook.
Viel toch wel mee?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:28 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
JohNeemt niet weg dat ze die shorts zomaar vernachelen.
Ik krijg hem morgen of dinsdag.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:26 schreef EvaZaha het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand die? Hij komt bij mij pas half juni en alle maten zijn uitverkocht en ik heb alleen mt 36 dus ik moet weten of ie groot/klein valt zodat ik niet tot half juni zit te wachten en dan een nietpassend shortje heb.
Ben net ook met een vriendin wezen shoppen en dus ook bij de H&M geweest en totaal niks gekochtquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik heb net wat dingetjes gekocht, zal thuis fotos maken
39-3561quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:52 schreef Crientj het volgende:
[..]
Dat corsetding is leuk! Heb je daar een artikelnummer van?
Leuke dingetjes!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:31 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
heb hem ook in het blauwww![]()
hebben ze hier eigenlijk meer kleuren van?
[ afbeelding ]
eindelijk
op de site is die altijd uitverkocht...
[ afbeelding ]
cropped shirt
[ afbeelding ]
half doorschijnend shirtnog even kijken of ik hem zo ga dragen of met zo'n band eronder, zeg maar zo een:
[ afbeelding ]
Wat ben jij toch slankquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:31 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eindelijk
[ afbeelding ]
cropped shirt
[ afbeelding ]
half doorschijnend shirtnog even kijken of ik hem zo ga dragen of met zo'n band eronder, zeg maar zo een:
[ afbeelding ]
Nou er mag wel wat van m'n benen afquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat ben jij toch slank. Dat zwarte doorschijnende shirt heb ik in het creme, erg leuk!
Daar ga ik niets over zeggen (al weet ik dat iedereen dat voor zichzelf anders ziet, en dat je niet zo moet vergelijken met elkaarquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:22 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Nou er mag wel wat van m'n benen afof in ieder geval weer wat gespierder, haha.
Ja die kleur zag ik ook op een foto op internet, maar zag hem niet in de winkel.. binnenkort weer even kijken, want die is ook wel errug leuk
Meid hoe kom je daar nou bijquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:22 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Nou er mag wel wat van m'n benen afof in ieder geval weer wat gespierder, haha.
oh dat tweede jurkje staat je echt súpergoed zeg!!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:31 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eindelijk
[ afbeelding ]
cropped shirt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier in Arnhem hebben ze die ring nog steeds, heb hem zelf ook.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:35 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
weet iemand of die blauwe ring links al in de winkels heeft gelegen of nog in de winkels komt?
Gewoon een klein beetje. Maar gespierder is ook goed, want ik had vroeger gespierde benen maar nu is het allemaal omgezet in vetquote:
Bedanktquote:Op zondag 23 mei 2010 09:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh dat tweede jurkje staat je echt súpergoed zeg!!
Hmm okaay, zal dinsdag wel even heel Amsterdam doorzoeken danquote:Op zondag 23 mei 2010 12:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hier in Arnhem hebben ze die ring nog steeds, heb hem zelf ook.
Vraag ik me toch af waar dat vet dan zit, want ik zie het nietquote:Op zondag 23 mei 2010 12:26 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Gewoon een klein beetje. Maar gespierder is ook goed, want ik had vroeger gespierde benen maar nu is het allemaal omgezet in vet![]()
Ja heeft dat een naam? ik heb zo'n ding maar dan van bruin kant met bandjes, superhandig voor onder een shirt dat absurd laag uitgesneden is. Nu wil ik ze ook in het wit oid maar kan ze nergens in winkels vinden. Als ik het ergens probeer uit te leggen kijken verkoopsters me aan of ik niet spoorquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:31 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Een bandeau, en American Apparel verkoopt die in allerlei kleuren en stofjesquote:Op zondag 23 mei 2010 17:34 schreef EarthCry het volgende:
[..]
Ja heeft dat een naam? ik heb zo'n ding maar dan van bruin kant met bandjes, superhandig voor onder een shirt dat absurd laag uitgesneden is. Nu wil ik ze ook in het wit oid maar kan ze nergens in winkels vinden. Als ik het ergens probeer uit te leggen kijken verkoopsters me aan of ik niet spoor
thank you, heet het tevens zo als het van kant zou zijn en er wel schouderbandjes aanzitten?quote:Op zondag 23 mei 2010 17:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Een bandeau, en American Apparel verkoopt die in allerlei kleuren en stofjes.
Hmm, dat weet ik niet zeker. Volgens mij wel, want als het een rechte band is heet het altijd bandeauquote:Op zondag 23 mei 2010 17:50 schreef EarthCry het volgende:
[..]
thank you, heet het tevens zo als het van kant zou zijn en er wel schouderbandjes aanzitten?
Ja, ik heb geloof ik die zwarte dus ook al in 't echt gezien.. en hij is zoooooo dun! Echt pyama dun zeg maar. Maar toch moet ik die rode gewoon proberenquote:Op zondag 23 mei 2010 19:21 schreef pinquit het volgende:
vriendin van me heeft de geweldige jurk-met-strik in t echt gezien en ze zei dat de stof heel wibra isterwijl ie op de plaatjes een soort van dik lijkt
Bershka heeft ze ook altijdquote:Op zondag 23 mei 2010 17:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Een bandeau, en American Apparel verkoopt die in allerlei kleuren en stofjes.
Nee ben nooit in Rotterdam te vindenquote:Op zondag 23 mei 2010 22:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
@pumpkinsoup; in Rotterdam zijn die ringen er nog hoor. De H&M in de V&D ( ik weet niet of je er ooit gaat)
Mooi figuur heb je! Staat je goed allemaalquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:31 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eindelijk
[ afbeelding ]
cropped shirt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op zondag 23 mei 2010 22:24 schreef Linnie20v het volgende:
@ Tyler-girl
70-5558 is de code v.h gebroken witte jasje.
Staat s'morgens wel op de site als er is aangevuld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |