Dank je!!quote:Op maandag 24 mei 2010 20:18 schreef EvaZaha het volgende:
1304 voor 5 euro
8598 voor 5 euro
8747 voor 25% op 1 artikel
I know, had ze al in de winkel zien liggen, maar draag er gewoon een bandeau onder dan.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:21 schreef Chanty87 het volgende:
Die 2 topjes zijn extreem dun, ik zag ze in de winkel hangen en heb ze bij thuiskomst meteen uit m'n bestelling gehaald...Jammer want het is een leuk model!
moest ik voor jou trouwens nog een foto maken van dat spijkerjasje, van de wassing zegmaar? ik ben het helemaal vergeten eigenlijk hehequote:
Wil ej dan voor mij doen?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:31 schreef electronique het volgende:
[..]
moest ik voor jou trouwens nog een foto maken van dat spijkerjasje, van de wassing zegmaar? ik ben het helemaal vergeten eigenlijk hehe
Ja het zelfde hierquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:50 schreef Tamashii het volgende:
Net stond de witte jurk er nog. Ik in mandje en kassa, staat er uitverkocht.
Dat denkt zij ook.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:47 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
er was hier toch ook een gouden versie van? waar is die gebleven? ik denk dat die wel tof kan zijn
zo leuk!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:31 schreef electronique het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is met flits, hij is ietsje donkerder in het echt zegmaar
wat ziet mn haar dr droog uit
Ik vind em wel leuk, maar ik heb brede schouders dus dan staat dit model niet galant. Plus het is geloof ik polyester, ook geen fijn zomerjurkje stofje...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:12 schreef Tyler-Girl het volgende:
Heeft iemand het al aangedurfd deze te bestellen....
[ afbeelding ]
Ik weet nogsteeds niet of ik hem nu leuk moet vinden of juist afgrijselijk
wat een super mooie top! Ik heb em besteld nadat ik em in je post zag. Ik heb de groene genomen. Heel lang zitten twijfelen tussen roze en zwart maar ongeveer alles wat ik heb aan kleding is roze of zwart dus toch maar groen gekozenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:46 schreef Tyler-Girl het volgende:
WOW!!! er ging een wereld voor me open vanmorgen....heb eerlijk gezegd nog nooit zo vroeg gekeke op de site...maar het maakt wel degelijk verschil.
[ afbeelding ]
oeh! ik wil die jurk oohook!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:55 schreef EvaZaha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop echt zo dat het jurkje niet past of lelijk is. Ik heb eigenlijk helemaal geen 30 euro voor jurkjes die ik totaal niet nodig heb.
Iemand nog info over het shortje? Hoe valt ie, is ie leuk, etc?
Ik vind dat echt zo'n cameltoe-ding, moet steeds 2 keer kijken naar dat plaatjequote:Op maandag 24 mei 2010 22:47 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
er was hier toch ook een gouden versie van? waar is die gebleven? ik denk dat die wel tof kan zijn
denk dat die wel tof is, maar dan wel die andere kleur, maar die is er niet meer... met gewoon zo'n effect achtig:quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:53 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo'n cameltoe-ding, moet steeds 2 keer kijken naar dat plaatje
Had ik zaterdag ook.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:11 schreef Breathtaking het volgende:
Ik was vanmorgen bij de H&M en er was gewoon echt niets leuks. Tegenvaller.
ja,gedaan. zat echt verschrikkelijk en ongelooflijk goedkoop uit.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:12 schreef Tyler-Girl het volgende:
Heeft iemand het al aangedurfd deze te bestellen...
Ik weet nogsteeds niet of ik hem nu leuk moet vinden of juist afgrijselijk
Die broek en lengte is idd wel leuk, maar dat HM geval lijkt me echt te-strakke-sportbroekjes-lengte..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:59 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
denk dat die wel tof is, maar dan wel die andere kleur, maar die is er niet meer... met gewoon zo'n effect achtig:
[ afbeelding ]
Mja. Ik had een keer zo'n model gezien bij iemand op de foto, maar ik kan hem even niet vinden, bij haar stond die wel heel tof.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:51 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Die broek en lengte is idd wel leuk, maar dat HM geval lijkt me echt te-strakke-sportbroekjes-lengte..
Waarschuwing; het jurkje zit lekker en is mooi.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:55 schreef EvaZaha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop echt zo dat het jurkje niet past of lelijk is. Ik heb eigenlijk helemaal geen 30 euro voor jurkjes die ik totaal niet nodig heb.
Iemand nog info over het shortje? Hoe valt ie, is ie leuk, etc?
Dan moet ik maar moedig zijn, en het prijskaartje trotseren.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:06 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Waarschuwing; het jurkje zit lekker en is mooi.weet je zeker dat je dat gevaarlijke ding in huis wil halen?
hmmm oke...dan hoef ik die in ieder geval NIET te bestellenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ja,gedaan. zat echt verschrikkelijk en ongelooflijk goedkoop uit.
Ik heb ook maat 36, maar dat stofje is hel,quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:26 schreef Shaz het volgende:
Ja, ik zat elke keer al te twijfelen over het stofje idd.. Maar ik ga het toch maar eens proberen. Ik heb verder maatje 36 dus er valt niet zo heel veel te tekenenMaar het lijkt me idd een "eng" stofje. Hou daar meestal niet zo van. Dan gaat 'ie gewoon weer lekker terug
quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:45 schreef Shaz het volgende:
Heb je heel misschien een code van die oorbellen?
Die oorbellen hangen in Arnhem en Veenendaal nog in de H&M. Ben er 90% zeker van.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:15 schreef Shaz het volgende:
Hallo allemaal,
ik volg altijd de H&M topics maar ik heb eigenlijk nooit iets gepost dus ik ben "nieuw". Ben net zo'n shopaholic als de meeste hier
Elke maand dikke bestelling van ca. 300 euro
![]()
Ik ben echt superhard op zoek naar deze oorbellen:
[ afbeelding ]
(Neem aan dat ik niet de enige ben)
Maar als iemand ze uiteindelijk toch niet wil, dan zou ik ze heel graag overnemen!
Laat ik ook eens een keertje mijn komende bestelling plaatsen:
[ afbeelding ]
Ik ga vanmiddag mijn pakketje ophalen in Tiel. Als ik iets niet wil ga ik naar de H&M winkel in Veenendaal. Ik wil daar wel kijken voor je?quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:05 schreef Shaz het volgende:
Bedankt voor de code alors
Hier in de buurt hangen ze nergens in de winkel!Ik kom helaas nooit in de buurt van Arnhem of Veenendaal, ik woon in Delft dus kom voornamelijk in Rotterdam, Den Haag en Amsterdam..
62-9279quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:54 schreef Vivi het volgende:
Huh..ik dacht dat ik die zwarte schoenen met witte bandjes al had besteld, maar ze staan niet meer bij mijn bestellingHeeft iemand toevallig die code nog bij de hand?
Lol!quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Eerder was er toch ook al iemand die dat 2,95 enkelkettinkje had besteld maar een totaal andere kreeg? Ik nu ook,!!
Typisch geval van andere foto gebruikt voor het product? Vind sowieso dat er vaak veel verschil in foto's en producten zit bij de H&M.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Eerder was er toch ook al iemand die dat 2,95 enkelkettinkje had besteld maar een totaal andere kreeg? Ik nu ook,!!
Dat dacht ik idd ook al. Want hij is niet een beetje anders, maar de kleuren zijn totaal anders en het product is gewoon anders.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Typisch geval van andere foto gebruikt voor het product? Vind sowieso dat er vaak veel verschil in foto's en producten zit bij de H&M.
Trouwens, die laatste twee! Ik heb meerdere mensen gezien die dat besteld hadden/aan hadden, maar ik zie het nooit op de site staan,quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:31 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
heb hem ook in het blauwww![]()
hebben ze hier eigenlijk meer kleuren van?
[ afbeelding ]
eindelijk
op de site is die altijd uitverkocht...
[ afbeelding ]
cropped shirt
[ afbeelding ]
half doorschijnend shirtnog even kijken of ik hem zo ga dragen of met zo'n band eronder, zeg maar zo een:
[ afbeelding ]
Oh ik heb ze ook nog nooit op de site zien staan, had ze gewoon in de winkel gehaaldquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Trouwens, die laatste twee! Ik heb meerdere mensen gezien die dat besteld hadden/aan hadden, maar ik zie het nooit op de site staan,?
Doe ik. Heb mijn bestelling binnen. Er moet zeker weten een broek terug, dus ga halverwege volgende week langs de H&Mquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:31 schreef Shaz het volgende:
Ooo als je dat zou willen doen, heel graag!Ik hoor het wel! In ieder geval bedankt dat je de moeite wil nemen
Verschrikkelijk. Bij mij was ie te lang (ik was dan ook te klein), stof is hopeloos (had 'm wel in de goeie maat, kon zowat een halve meter uitrekkenquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:15 schreef karoltje het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand hoe deze valt? Beetje mooie stof? En zit er model in of is het gewoon een rechte zak?
Super, tnxquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Doe ik. Heb mijn bestelling binnen. Er moet zeker weten een broek terug, dus ga halverwege volgende week langs de H&M
Ik heb die in het zwart besteld.. krijg die als het goed is volgende week binnen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:15 schreef karoltje het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand hoe deze valt? Beetje mooie stof? En zit er model in of is het gewoon een rechte zak?
Oeh lekkere plaatjes Soep! Ik ga het denk ik gewoon proberen, ben 1.77 dus zal wel lang genoeg zijn toch?quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik heb die in het zwart besteld.. krijg die als het goed is volgende week binnen.
Voorbeeldjes;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je kan die jurk ook met een tailleriem wat 'omhoog trekken' zodat die niet te lang is zeg maar
Denk het wel hoor, en anders kan je hem altijd nog een beetje inkorten toch? zo moeilijk is dat niet met zo'n simpele jurkquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:55 schreef karoltje het volgende:
[..]
Oeh lekkere plaatjes Soep! Ik ga het denk ik gewoon proberen, ben 1.77 dus zal wel lang genoeg zijn toch?
CHANEL. dan koop ik de hele collectie.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:48 schreef Tamashii het volgende:
Pfff, wanneer gaan ze weer een keer met een beroemd iemand werken?
ik moest er wel om lachenquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:53 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
CHANEL. dan koop ik de hele collectie.maar dat zou toch niet gebeuren.
hahahaha hadden jullie dat trouwens gehoord over marlies dekkers, dat ze uit de bios werd gegooid omdat ze d'r bh die in sex and the city tevoorschijn kwam ging filmen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |