Ik zag ook dingen die ik niet had willen zien iddquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:58 schreef saaw het volgende:
Op zoek naar foto's van witte leggings kwam ik dit tegen![]()
![]()
![]()
Dat keur ik nog wel goed, dat ziet er ook meer uit als een broek en dat kan nog wel vind ik.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:04 schreef keepwalking het volgende:
Mag een witte tregging (of hoe dat ook mag heten) wel?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:58 schreef saaw het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:58 schreef saaw het volgende:
![]()
![]()
Links naar artikelen op de H&Msite werken niet op deze manier.quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:30 schreef Ewelina het volgende:
Ik klik uit voorzorg maar niet op die link...
Mijn bestelling uit de herfstcollectie staat trouwens gepland voor eind juliEn dit jurkje voor eind juni.
http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?dept=DAM_KLAKJ_KLA&shoptype=S
Zo beter?quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Links naar artikelen op de H&Msite werken niet op deze manier.
Je moet even op het artikel klikken, dan met rechtermuisknop & die link geven (bij eigenschappen)
je moet nog verder klikken tot je het plaatje voor je hebt en je zeg maar je maat kunt kiezen. Op dat plaatje moet je rechtsklikken en wat er achter URL staat kopieren en tussen [img] en [/img] zetten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Zo beter?
http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?dept=DAM_KLAKJ_KLA&modelnum=778171&type=matching
Ja, die is het, alleen dan de turquoise variant. Zit op mijn werk en die hebben een gare internetbrowser. Doorzichtig is geen probleem, ik heb onderjurkjes.quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:58 schreef alors het volgende:
[..]
je moet nog verder klikken tot je het plaatje voor je hebt en je zeg maar je maat kunt kiezen. Op dat plaatje moet je rechtsklikken en wat er achter URL staat kopieren en tussen [ [url= en ]afbeelding[/url] ] zetten.
[ afbeelding ]
deze toch? Volgens mij zijn die wel hartstikke doorzichtig.
Ik zie hem regelmatig,quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:16 schreef keepwalking het volgende:
Na 3 keer op tijd op staan heb ik hem nog steeds niet.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb 'm, maar hij verschuift steeds verderquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:16 schreef keepwalking het volgende:
[ afbeelding ]
52-6665quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:44 schreef Whiskers het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand het nummer bij deze tas in taupe doorgeven? Ik kan het net niet lezen op de previewpagina's van het vorige topic... tnx
Ik had vandaag om kwart voor 7 gekeken, morgen maar wekker om 6 uur zetten dus.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zie hem regelmatig,?
Maar ik ben dan ook een paar keer rond 6u gaan kijken,.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:17 schreef Enfermera het volgende:
Nou, nog even van mij een samenvatting wat ik nou heb gehouden uit die enorme doos (moest ie nog in de OP trouwens? XD)
Doos:
[ afbeelding ]
Haha, maakt niet uit hoor! Leuk!quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:57 schreef alors het volgende:
[..]![]()
ik ben em helemaal vergeten, ga het in orde maken
![]()
Issie wel mooi? Toevallig een foto van de wassing?quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:01 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb deze gisteren binnen gekregen, is mooi maar de wassing is meer dan op de foto
Klacht indienen bij TNT, dan krijg je misschien wel een nieuwe bezorger op de route.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:16 schreef Lauuwtje het volgende:
Wat is TNT toch een kut bedrijf.. gister chauffeur onderweg staat er later 1e poging mislukt 2e poging volgt. Er was niemand aan de deur geweest ben de hele dag thuis geweest.
Vandaag kom ik aanlopen rijd TNT net weg dus ik dacht YES pakketje! Nou dat viel tegen toen ik in de brievenbus keek! Er lag een brief, betekend dus dat er niemand thuis was.. maar er was wel degelijk iemand thuis!
De chauffeur had dus niet aangebeld en ook niet bij de buren en gewoon die brief in de bus geflikkerd en niet eens aangebeld! Laat staan t briefje goed ingevuld optie A en B staat aangekruist en verder niks! Dus of ik m nu morgen moet ophalen op t postkantoor of dat ie nog eens langskomt.. wat een balle firma!
Ja heb meteen een klacht ingediend.. dit slaat echt alles, niet aanbellen en gewoon een brief erin gooien dat ie aan de deur is geweestquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klacht indienen bij TNT, dan krijg je misschien wel een nieuwe bezorger op de route.
Ja sorry helemaal vergetenquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:44 schreef Debsterr het volgende:
Hellooooo ladies! Niet eens een naamtopic? Toch jammer hoor.
Vind ik ook lievquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ja sorry helemaal vergetenMaar wel een eervolle vermelding in de OP
ik ben 1,75 en toch wel redelijk smal.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:44 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Issie wel mooi? Toevallig een foto van de wassing?
hoe lang ben je? Welke maat heb je normaal?
Ik heb namelijk de twee grootste maten besteld.
Sorry voor de vragen
TNT wordt echt met de dag slechter jaquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:16 schreef Lauuwtje het volgende:
Wat is TNT toch een kut bedrijf.. gister chauffeur onderweg staat er later 1e poging mislukt 2e poging volgt. Er was niemand aan de deur geweest ben de hele dag thuis geweest.
Vandaag kom ik aanlopen rijd TNT net weg dus ik dacht YES pakketje! Nou dat viel tegen toen ik in de brievenbus keek! Er lag een brief, betekend dus dat er niemand thuis was.. maar er was wel degelijk iemand thuis!
De chauffeur had dus niet aangebeld en ook niet bij de buren en gewoon die brief in de bus geflikkerd en niet eens aangebeld! Laat staan t briefje goed ingevuld optie A en B staat aangekruist en verder niks! Dus of ik m nu morgen moet ophalen op t postkantoor of dat ie nog eens langskomt.. wat een balle firma!
Die trui heb ik nog wel eens in het wit gezien, hoor! Heel vroeg in de ochtend (uur of 6)!quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:17 schreef Enfermera het volgende:
Nou, nog even van mij een samenvatting wat ik nou heb gehouden uit die enorme doos (moest ie nog in de OP trouwens? XD)
Doos:
[ afbeelding ]
Wat ik nog in de bestelling heb staan, voor eind mei:
[ afbeelding ]
En dan nog mn nieuwe collectie bestelling (met de trui die ik eigenlijk in het wit wilde, mja)
[ afbeelding ]
Komt volgensmij eind juli.![]()
Vanmorgen stond ie er ook nog heel even op in maat 40.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die trui heb ik nog wel eens in het wit gezien, hoor! Heel vroeg in de ochtend (uur of 6)!
Over dat jurkje, ik heb normaal een 38 maar met deze zat een 36 goed.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:16 schreef keepwalking het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt voor de tip! Wel een goeie want twijfelde al tussen 34 en 36 vanwege boobies.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:16 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Over dat jurkje, ik heb normaal een 38 maar met deze zat een 36 goed.
Dan weet je dat. Overigens hangen ze gewoon in de winkel dus misschien kun je beter even langsgaan.
Oke prima. Dan moet het mij ook wel passenquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:54 schreef electronique het volgende:
[..]
ik ben 1,75 en toch wel redelijk smal.
nietecht een gigantische voorgevel en het jasje zit gewoon goed, om je een idee te geven
zal morgen een foto maken van de wassing
Dan bestel je er nog wat bij wat je later weer terugstuurtquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:56 schreef MilanILF het volgende:
Ik wil dus een shirt van 15 euro bestellen.
"Minimum bestelwaarde na verrekening van evt. korting is 19,-"
Wat een fucking onzin, zeg.
Heb nu de laatste S van het eerste shirt besteld en toch maar een lange mouwenvariant van een ander shirt dat ik in korte mouwen wilde hebben erbij gedaan, waarschijnlijk houd ik ze dan maar allebei.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:02 schreef alors het volgende:
[..]
Dan bestel je er nog wat bij wat je later weer terugstuurt
Als je iets per se wilt dan kan je het best zo vroeg mogelijk opstaan. Soms kan 7u, maar ik ben ook wel eens om kwart voor 6 gaan kijken en dan was het net uitverkocht toen ik het aanklikte of nadat ik iets gekocht had bleek dus dat ik het laatste item had.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:30 schreef Dipkip het volgende:
Oooooh ik wil wil wil twee jurken uit die fashion against aids lijn, helpt het dan als ik morgenochtend vroeg op sta? Hoe vroeg zouden jullie zeggen? Die witte zou best eens De Jurk kunnen zijn namelijk
Kwart voor 6 uitverkocht?quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Als je iets per se wilt dan kan je het best zo vroeg mogelijk opstaan. Soms kan 7u, maar ik ben ook wel eens om kwart voor 6 gaan kijken en dan was het net uitverkocht toen ik het aanklikte of nadat ik iets gekocht had bleek dus dat ik het laatste item had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |