mijne ook nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:39 schreef Tegan het volgende:
Mijn pakketje van eind mei is nog steeds niet in behandeling.
Moet je morgenvroeg vroeg opstaan! Dan is 'ie er vast wel!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:34 schreef MilanILF het volgende:
Ik zag een nice shirt, maar die is al uitverkocht in SKijk ik wat later, is ook de M weg. Hoe achterlijk snel gaat dat?
Die van mij ook nog niet door een combinatie van laat retouren en te laat betalenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:39 schreef Tegan het volgende:
Mijn pakketje van eind mei is nog steeds niet in behandeling.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik had toch minstens een TT met 'witte legging' erin verwacht!
Mijn laatste dingen zijn verwerkt rond begin mei, en mijn saldo is dus al heel lang 0quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:43 schreef alors het volgende:
[..]
Die van mij ook nog niet door een combinatie van laat retouren en te laat betalenAlles is nu verwerkt dus ik hoop dat ze een beetje opschieten nu...
Inderdaadquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:17 schreef MaLo het volgende:
Wat een hoop anti-witte legging mensen. Ik heb zelf geen witte legging maar ik vind het bij een zomerjurkje dus wel leuk staan
.
Ooh, vanochtend stond ie er nog op rond een uur of 8!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:07 schreef Opdekop het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben hem nog steeds niet tegengekomen, zelfs een keer om zes uur opgestaan! Zou je mij aaaaalsjeblieft het artikelnummer kunnen geven?
Spijkerrokjes en caprileggings vind ikquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:45 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
InderdaadIk was juist zo enthousiast, krijg ik allemaal van dit soort reacties.
Maar jij maakt het goed, dankje
Edit: oh en mocht het nog helpen voor de legginghaters, het is een lange legging he, geen 3kwart. Toen jullie over dat spijkerrokje begonnen zag ik een 3kwart legging voor me, maar zo erg is het nog niet
Ja nu wil ik dan ook wel een outfit waarin een witte legging wél leuk is zienquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:45 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
InderdaadIk was juist zo enthousiast, krijg ik allemaal van dit soort reacties.
Maar jij maakt het goed, dankje
Edit: oh en mocht het nog helpen voor de legginghaters, het is een lange legging he, geen 3kwart. Toen jullie over dat spijkerrokje begonnen zag ik een 3kwart legging voor me, maar zo erg is het nog niet
Precies mijn gedachte! Bewijs ons het tegendeel!!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:59 schreef EvaZaha het volgende:
[..]
Ja nu wil ik dan ook wel een outfit waarin een witte legging wél leuk is zienHup, fooootoooo's!
Neee ben het kabeltje van mijn camera kwijt. Kan niks uploadenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:59 schreef EvaZaha het volgende:
[..]
Ja nu wil ik dan ook wel een outfit waarin een witte legging wél leuk is zienHup, fooootoooo's!
Picsquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:34 schreef Tassiepassie het volgende:
Bestelling van eind mei kwam vandaag binnen![]()
Waren maar 2 paar schoenen, de rest wordt half juni nageleverdquote:
Ahh okayquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:47 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Waren maar 2 paar schoenen, de rest wordt half juni nageleverd![]()
Deze heb ik meteen aangedaan want ze zitten heerlijk![]()
crappy camshot maarja:
[ afbeelding ]
Het andere paar zijn die uit de sale met de touwtjes en kwastjes voor 14,95 die net zo lekker zitten (wel iets lastiger met aandoen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:51 schreef alors het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
teh horrorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zag ze trouwens toen ik even ging google'n voor leuke plaatjes, maar ik durfde niet. straks was het een foto van een user![]()
![]()
witquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:51 schreef saaw het volgende:
Is er nog een werkende kortingcode trouwens?
Oh en heb deze aan mn bestelling toegevoegd
[ afbeelding ]
Vind witte leggings trouwens ook verschrikkelijk maar hou sowieso niet zo van witte kleding.
nee nog niet besteldquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:58 schreef Tamashii het volgende:
Leuke bestelling? pumpkinsoup! Ik heb dat spijkerjurkje, maar ik heb het idee dat mijn cup daar eh te groot voor is. xD en met die lange jurken weet ik nooit wat ik precies moet.
[ afbeelding ]
Komt er aan. Plus een andere toffe bikini.
Lijkt denk ik maar zo omdat ik mijn been optilquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:51 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ahh okay
Zijn ze niet een beetje te groot? Lijkt alsof je nog veel ruimte heb voor bij je tenen..
iiieeeewl!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:58 schreef saaw het volgende:
Op zoek naar foto's van witte leggings kwam ik dit tegen![]()
![]()
![]()
'Didi's knettergeile gedragen slipjeswinkel'quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:58 schreef saaw het volgende:
Op zoek naar foto's van witte leggings kwam ik dit tegen![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |