Hier ook. Ik wil een preview catalogus, maar die zal wel niet meer komen. Waarom krijgen sommigen die wel en anderen (lees: ik) niet?quote:
je moet genoeg bestellen en mazzel hebben.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:08 schreef Envoi het volgende:
[..]
Hier ook. Ik wil een preview catalogus, maar die zal wel niet meer komen. Waarom krijgen sommigen die wel en anderen (lees: ik) niet?![]()
Whehe met dat genoeg bestellen zit het hier wel snorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:10 schreef alors het volgende:
[..]
je moet genoeg bestellen en mazzel hebben.
Ik heb hem nog maar 1 keer niet gehad.
Nou heb ik die blazer ook in het beige besteld en dat witte shirtje ookquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:31 schreef Diconnected het volgende:
Besteld, eind juli levering:
[ afbeelding ]
Haha, wat is er mis met een witte legging?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:04 schreef P.F het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar de foto, ik vind hem een beetje een tafelkleed (die BH zo heb ik zelf, maar dat is maar een klein stukje stof) en dan een witte legging er bij.. Hmmm..
Maar wie weet!
allesquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:58 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Haha, wat is er mis met een witte legging?
Nog meer bestellen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:10 schreef alors het volgende:
[..]
je moet genoeg bestellen en mazzel hebben.
heeft iemand die ook nog ergens in de winkels zien hangen? Of is hij alleen nog maar via internet te krijgen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 07:48 schreef Eva4Evah het volgende:
[ afbeelding ]
Ladiess ik heb deze gister binnengekregen.Hij is echt fa-bu-lous. Ik ben er helemaal verliefd op
I.c.m. een witte legging, zwarte schoentjes en evt zwarte blazer is echt <3 Ik ben het kabeltje van mijn camera kwijt, maar zodra ik die vind, maak ik wel wat aanfoto's. Hij is echt
![]()
![]()
En?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb dat corset, eindelijk!
Nu hopen dat 'ie past.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 07:48 schreef Eva4Evah het volgende:
[ afbeelding ]
Ladiess ik heb deze gister binnengekregen.Hij is echt fa-bu-lous. Ik ben er helemaal verliefd op
I.c.m. een witte legging, zwarte schoentjes en evt zwarte blazer is echt <3 Ik ben het kabeltje van mijn camera kwijt, maar zodra ik die vind, maak ik wel wat aanfoto's. Hij is echt
![]()
![]()
Ik vind een dunne witte legging niet kunnen, dat het huidkleurig doorschijnt en je ieder putje en bobbeltje ziet. Zelfs als je geen putjes of bobbeltjes hebt krijg je er rare pootjes vanquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:58 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Haha, wat is er mis met een witte legging?
Dat caprimodel maakt het juist nog tien keer erger. Een witte legging is echt horror,quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:17 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik vind een dunne witte legging niet kunnen, dat het huidkleurig doorschijnt en je ieder putje en bobbeltje ziet. Zelfs als je geen putjes of bobbeltjes hebt krijg je er rare pootjes van.
Maar een witte legging van dikkere witte stof kan wel prima staan, mits caprimodel.
Oh sorry, deze is zonder boobs,quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:44 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
En?
Ben wel benieuwd of dat HMcorsetten qua boobies een beetje zitten
Dat, mijn ogen doen altijd pijn als ik het bij mensen van boven de 12 zie.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat caprimodel maakt het juist nog tien keer erger. Een witte legging is echt horror,.
Idd.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:23 schreef alors het volgende:
[..]
Dat, mijn ogen doen altijd pijn als ik het bij mensen van boven de 12 zie.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Idd.
Het liefst met een vormloos spijkerrokje erboven!
Ahaha klopt,quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:25 schreef alors het volgende:
[..]
echt he
en dan van die seksloze sportieve scapino ballerina's eronder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |