Ik denk ook katoen met voering.. me wants!quote:Op maandag 17 mei 2010 21:50 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik weet dat het een preview is, maar hebben jullie enige idee of deze jas een beetje dik is? Of is het alleen katoen met voering..
[ afbeelding ]
Nou, het zijn ook meerdere kettingenquote:Op maandag 17 mei 2010 21:45 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Haha, eigenlijk een compleet andere ketting dusMaar ik zat warm.
Hmm dan hebben ze het pakketje aangemeld bij de post, maar dan hebben ze het daar nog niet geloof ik. Maar meestal als de pakketjes zijn voorgemeld heb je het zeker wel binnen een week. Ik meestal wel in ieder gevalquote:Op maandag 17 mei 2010 23:20 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik heb voor t eerst niet via mn moeder besteld, maar met mn eigen account..
Wat betekent 'zending is voorgemeld' ? Wanneer krijg ik het dan?
Ja nu ik ze zo in het echt zie vind ik ze ook super tof (misschien een heel smerig verkooptrucjequote:
Ja is goed. Ligt hier ook nog wat voor jou. Volgende week ofzo doordeweeks een keer afspreken?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:21 schreef P.F het volgende:
Ik denk het wel? Maar je mag hem gewoon passen en als hij niet past geef je hem weer terug?
Ik ookquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:32 schreef tliciouz het volgende:
Gelukkig denken andere er net zo over toen ik het las
Normaalgesproken wel hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:25 schreef Lauuwtje het volgende:
Op Track and Trace staat dit:
17.05.2010:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
18.05.2010:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
18.05.2010:
Chauffeur is onderweg
Misschien nog hoop dat het vandaag komt!
Zit het dan niet in je winkelmandje?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:37 schreef Diconnected het volgende:
Grr, had ik gister dus dat bestelformulier ingevuld voor de herfstcollectie, klik ik op bestellen is heul die bestelling weg
Nope, ben nu maar bezig alles opnieuw in te vullenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |