mijne ook nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:39 schreef Tegan het volgende:
Mijn pakketje van eind mei is nog steeds niet in behandeling.
Moet je morgenvroeg vroeg opstaan! Dan is 'ie er vast wel!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:34 schreef MilanILF het volgende:
Ik zag een nice shirt, maar die is al uitverkocht in SKijk ik wat later, is ook de M weg. Hoe achterlijk snel gaat dat?
Die van mij ook nog niet door een combinatie van laat retouren en te laat betalenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:39 schreef Tegan het volgende:
Mijn pakketje van eind mei is nog steeds niet in behandeling.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik had toch minstens een TT met 'witte legging' erin verwacht!
Mijn laatste dingen zijn verwerkt rond begin mei, en mijn saldo is dus al heel lang 0quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:43 schreef alors het volgende:
[..]
Die van mij ook nog niet door een combinatie van laat retouren en te laat betalenAlles is nu verwerkt dus ik hoop dat ze een beetje opschieten nu...
Inderdaadquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:17 schreef MaLo het volgende:
Wat een hoop anti-witte legging mensen. Ik heb zelf geen witte legging maar ik vind het bij een zomerjurkje dus wel leuk staan
.
Ooh, vanochtend stond ie er nog op rond een uur of 8!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:07 schreef Opdekop het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben hem nog steeds niet tegengekomen, zelfs een keer om zes uur opgestaan! Zou je mij aaaaalsjeblieft het artikelnummer kunnen geven?
Spijkerrokjes en caprileggings vind ikquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:45 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
InderdaadIk was juist zo enthousiast, krijg ik allemaal van dit soort reacties.
Maar jij maakt het goed, dankje
Edit: oh en mocht het nog helpen voor de legginghaters, het is een lange legging he, geen 3kwart. Toen jullie over dat spijkerrokje begonnen zag ik een 3kwart legging voor me, maar zo erg is het nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |