Ja,quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:42 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Kwart voor 6 uitverkocht?![]()
Eigenlijk moet ik dus een nacht doorhalen?
misschien vind je hier iets leuksquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:03 schreef Dipkip het volgende:
Hmmm. Misschien kan ik dan beter over een paar weken om 7 uur proberen ofzo.
En op zich is het geen unieke jurk die witte, ik heb alleen verder nog weinig leuke witte zomerjurken gezien (hint hint).
Heuj, wat is die code van die blazerquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:41 schreef Linnie20v het volgende:
Ja, dat zag ik
Gelukkig niets voor mij, hoewel het grijze leren jasje is wel mooi!
Dit staat nu in bestelling
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat dit broekje ervoor zorgt dat geen vent meer met je naar bed wil, werkt preventief dusquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:55 schreef pinquit het volgende:
hoe is dit against aids???
[ afbeelding ]
mehehe daar dacht ik ook al aan jaquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:49 schreef Miffy1 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit broekje ervoor zorgt dat geen vent meer met je naar bed wil, werkt preventief dus
Het ziet eruit als een condoom....quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:55 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]
Tis een broek, als je die aanhoudt verminder je de kans op HIV/AIDSquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:55 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]
Tenzij je zelf een vent bent natuurlijk, dan heeft het wel een uitstraling van come and get itquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:49 schreef Miffy1 het volgende:
Ik denk dat dit broekje ervoor zorgt dat geen vent meer met je naar bed wil, werkt preventief dus
;o wat is de code van dat laatste shirtjequote:Op donderdag 20 mei 2010 10:41 schreef Linnie20v het volgende:
Ja, dat zag ik
Gelukkig niets voor mij, hoewel het grijze leren jasje is wel mooi!
Dit staat nu in bestelling
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
No pro, hoop dat je De Jurk vindt! En asos is echt een fijne winkel, goeie spullen en prima bezorging e.d.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:19 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oooh ja ik zie twee mooiedankjewel!!!
dankje welquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:46 schreef Linnie20v het volgende:
Das een jurkje uit de preview collectie
76-9893
Wat leuk! Dat komt idd niet vaak voorquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:50 schreef Tyler-Girl het volgende:
Voor het eerst in tijden dat mijn H&M bestelling goed is. Alles past en alles is leuk.....:D T zijn geen wauw spullen maar gewoon leuk voor de heb. Zeer tevreden dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |