Succes en laat KLB leuk.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:26 schreef Biogarde het volgende:
Zijn we klaar? Want we stoppen met het geven van FB als we steeds moeten graven en opschonen. Niet echt werkbaar vinden we niet? Dit topic is nu al meer dan 5 keer opgeschoond, en ik ben er klaar mee.
Dus wil je FB in de toekomst, kap dan met dat slowchatten/baggeren en richt een theekrans op.
Topicpointers kun je alleen per topic instellen, dus niet per subforum.quote:Op zondag 9 mei 2010 19:17 schreef banaantjeEE het volgende:
Het lijkt me een goed idee om het verbod op plaatjes te vermelden wanneer users een topic openen of gewoon posten, want velen lijken het te vergeten. Was daar geen nieuwe mogelijke speciaal daarvoor recent gecreëerd?
leef je maar uit danquote:Op maandag 10 mei 2010 01:03 schreef Fortitude het volgende:
buiteaarde wesens bestaan maar menzen geloven t niet
Neeeeeeeeeeeeeeeee, ik had grote plannen.
omdat je kuttopics maakt die over fok gaan, heb ik geen zin inquote:Op maandag 10 mei 2010 20:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Even serieus swarmahoer....
Waarom sluit je zowel mijn topic over fokradio als over stelletjes die ruzie maken en laat je meerdere tyfustopics open??
Voorbeeld
waar of niet waar..
Waar slaat betweter nou weer op gefrustreerde.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
omdat je kuttopics maakt die over fok gaan, heb ik geen zin in
en als je andere topics kut vind zet maar lekker tr's, betweter
Heb je een link? Ik ga niet Zovty's hele geschiedenis doorzoeken voor een topic.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:27 schreef Adelante het volgende:
Zovty had hier al een topic over, zoek maar op.
Ga ze eens volgen.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:32 schreef o.us het volgende:
Ade, wil je even kijken naar Nickdepick en Jason_? Die lokken zo veel uit.![]()
Hier een magistraal voorbeeld die ik niet tolereer: Mensen die melk drinken ipv bier
En de topic van Jason_ die je net slotte.
Ik ga het nalopen en verwijderen en heb volgens de Yvonnen norm een lange ban aangevraagd.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:43 schreef Trollface. het volgende:
Henrydg zit dit plaatje in elk topic dat ie tegenkomt te posten.
DAT DIT KAN OP FOK!! IK ZAL HET TOT DE BODEM UITZOEKEN!!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[KLB RUKKERS SC 2657] RUKKEN IS ONS LEVEN
TT was eerst KLB VOETBAL SC, VOETBAL IS ONS LEVEN
Welke sadling heeft dit veranderd?![]()
![]()
Verander de TT, dan hoef je niets uit te zoeken.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
DAT DIT KAN OP FOK!! IK ZAL HET TOT DE BODEM UITZOEKEN!!
Kun je zien wie het heeft gedaan? En wil je de tt weer teruzetten in [KLB VOETBAL SC 2657] VOETBAL IS ONS LEVENquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Ja ehj chef, wij moeten altijd maar normaal doen maar jullie zitten dit keer te trollenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
okquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:38 schreef L.no het volgende:
Kunnen jullie deze user eens bekijken. Het ruikt teveel naar een relkloon.
http://forum.fok.nl/user/history/302493
Hmm daar ben ik het niet helemaal mee eens, zeker als je ziet wat er wel open wordt gelatenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:44 schreef swarmahoer het volgende:
omdat als je ongeveer bij alle voetbaltopics de regel ''klacht: ....'' weghaalt het gewoon een neutraal topic is met totaal geen klaagwaarde, het is discussiewaardig en voetbal gerelateerd, vandaar dat er n speciaal subforum voor is
dan moet je een tr zetten als je t niet eens bent met andere topics die open blijvenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:45 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Hmm daar ben ik het niet helemaal mee eens, zeker als je ziet wat er wel open wordt gelaten
Ik ben blij dat je open staat voor vragen en bereid bent uitleg te gevenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan moet je een tr zetten als je t niet eens bent met andere topics die open blijven
Beter kap je gewoon even met die onterechte feedbacks.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:47 schreef Pieter-utd het volgende:
Dit bijvoorbeeld
Vriendin vind mijn serenade te vulgair.
Relatie klacht dus R&P?
Als je de klacht weghaalt blijft er enkel een zeer slecht grap over.
Ik zie geen verschil
is niet persoonlijkquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:54 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Beter kap je gewoon even met die onterechte feedbacks.
Treurig.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:56 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
is niet persoonlijkJouw topic stond gewoon even bovenaan, dus je was even populair. Zie het als een compliment
Ander voorbeeld:
De Badguy die nooit wint! (Films, boeken, enzovoorts...)
Kan deze dan niet naar TV, klacht gaat over films, daar is een subforum voor
Haal klacht weg en er is een normale discussie gaande
Klopt, van mij hoeven ze ook niet weg of dicht. Maar als deze open mogen blijven, waarom mag dan een zelfde type topic niet openblijven als het over voetbal gaatquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:14 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Treurig.
Er staat een klacht bij, dus is het een klacht![]()
Jij bepaalt dat niet!
Dat post die broodmongool met Google translate overal.quote:Op woensdag 12 mei 2010 01:43 schreef Jason__ het volgende:
Ik zat all about the chips toen je streste om je flippo's,
Mijn baard laat je denken aan kimbo
voor de zoveelste keer: het gaat niet om die topics, het is onmogelijk om alle topics aan te klikken en door te lezenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:15 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Klopt, van mij hoeven ze ook niet weg of dicht. Maar als deze open mogen blijven, waarom mag dan een zelfde type topic niet openblijven als het over voetbal gaat
die snap ik niet, laat ik ff voor ade open staanquote:Op woensdag 12 mei 2010 01:51 schreef porsche1 het volgende:
Adelante hier gaat die broodmongool weer:
[..]
Dat post die broodmongool met Google translate overal.
Bovenaan de vorige pagina, waar ade o.us quote. Dan snap je het misschien.quote:Op woensdag 12 mei 2010 02:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die snap ik niet, laat ik ff voor ade open staan
http://forum.fok.nl/user/history/292062quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:11 schreef Splutje het volgende:
Kunnen deze twee misschien een klooncheck krijgen?
http://forum.fok.nl/user/history/302493
http://forum.fok.nl/user/history/302314
Zou je misschien nog een keer even het topic kunnen checken.quote:
Die gozer spammed dat filmpje overal...quote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:14 schreef Adelante het volgende:
Pieter_utd, graag stoppen met TR dat alles naar VBL kan
Ik dacht even te helpen omdat Swarma dan ook alles waar een bal in voorkomt sluit met:quote:Op woensdag 12 mei 2010 02:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
voor de zoveelste keer: het gaat niet om die topics, het is onmogelijk om alle topics aan te klikken en door te lezen
als ik de nieuwe topiclijst doorneem en er een zie gaat ie dicht klaar
voor de rest is er de topirceport functie, succes ermee
Zeg dat dan even tegen je collega Swarma hoerquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:22 schreef Adelante het volgende:
Ook over voetbal kan worden geklaagd in KLB, net als over alle andere zaken.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:42 schreef Pieter-utd het volgende:
Waarom mag er nooit een voetbal gerelateerd topic worden geopend in KLB? Elke keer bij het slotje ook als motivatie: -> VBL
Maar waarom worden relatie gerelateerd klachten (die meestal nog een verzonnen zijn) niet naar R&P gestuurd of school klachten naar PUB?
Dat Ajax- Feyenoord topics gesloten worden oke, dat loopt sowieso uit op gezeik. Maar een topic over bijvoorbeeld dat Seedorf en Van Nistelrooy niet naar het WK gaan kan toch klachtwaardig zijn?
zijn excuus slaat echt nergens op, wat dat is bij bijna alle topics (zie voorbeelden op vorige pagina)quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:44 schreef swarmahoer het volgende:
omdat als je ongeveer bij alle voetbaltopics de regel ''klacht: ....'' weghaalt het gewoon een neutraal topic is met totaal geen klaagwaarde, het is discussiewaardig en voetbal gerelateerd, vandaar dat er n speciaal subforum voor is
Ok bedanktquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:12 schreef Adelante het volgende:
Je mag geen baggerplaatjes posten: o.a. met geshopte users, fipo, care, troll en ga zo maar even door. Maar in een topic over Lucille Werner mogen best pics van haar of andere invaliden staan.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:10 schreef Mopst3r het volgende:
Sam Galesloot
Waarom is dit dicht en waarom is dit triest?
Mag ik niet klagen over gehandicapten ofzo?
Mag je vinden en roepen, maar niet meer hier op op FOK!. Volgende keer mag je even nadenken over je posts.quote:Wat een achterlijk kind, schiet dat joch toch af, dat heeft toch geen kwaliteit van leven.
Hoezo dat is toch mijn mening?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 03:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
[..]
Mag je vinden en roepen, maar niet meer hier op op FOK!. Volgende keer mag je even nadenken over je posts.
Dank!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:57 schreef broodroostertje180 het volgende:
Kan er eens een admin naar Adelante kijken?
Moest Ade even weten, vond ik
Je bent echt achterlijk, is het niet. Mijn god. Volgende keer wanneer ik het van je zie ga je er gewoon vanaf. Punt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:33 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Hoezo dat is toch mijn mening?
Waarom zou ik zoiets niet mogen zeggen, waar staat in de policy of algemene voorwaarden dat ik zoiets niet mag zeggen? En waarom wordt het niet gewijzigd maar gelijk het topic dicht gegooid?
Adelante heeft het al getekend, hoor.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:42 schreef Metalfrost het volgende:
TEKEN DEZE PETITIE (DAT DIT KAN IN NL)ALBERTOPIC
petietiebijtekenaanvraagtopic, zieltjeswinnerij
mods kunnen dat niet, je kan met de fa's pmmen/mailenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:06 schreef banaantjeEE het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/302730
Kan iemand die user eens checken op klonen?
kap maar weer eens met je 100 nietszeggende topics per dag, en nee ik ga niet in discussiequote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:13 schreef RichCalibier het volgende:
Flikker op met je voetbal!
Waarom gesloten? Klacht was toch duidelijk dacht ik zo?
opgeruimd en terug open, ookal is het een trolltopicquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:42 schreef zovty het volgende:
Mannen die in vrouwenauto's rijden
Ik krijg de indruk dat hier een topic wordt gesloten om een persoonlijke vete te beslechten.
Een topic is niet van TS maar van ons allemaal.
Dat mag, al wil ik wel even zeggen dat je duidelijk niet mijn topics gelezen hebt, met je 'nietszeggend'. Van 1 topic kan ik het begrijpen, maar wat je nu doet vind ik ietwat overdreven. Jij denkt dat je de rechten hebt om users als mij zo neer te zetten, maar zelfs dat pik ik niet, en heb nu niet de zin en energie om er werk van te maken. Ik vind dit op zijn zachtst gezegd een flink botte reactie. En dat je al direct niet in discussie wilt, getuigd van extreme zwakte vind ik zelf.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kap maar weer eens met je 100 nietszeggende topics per dag, en nee ik ga niet in discussie
Zeer kwetsend.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:44 schreef TheKC het volgende:
Penisbaard baggert met "TS kijkt SBS6" in de SBS6 reeks. Is nu enkele keren voorgekomen, zeer kwetsend.
Voorbeeld: [SBS6] Undercover in NL + Reportage zondag 16 mei #13
Nog meer voorbeelden:quote:Op zondag 16 mei 2010 22:44 schreef TheKC het volgende:
Penisbaard baggert met "TS kijkt SBS6" in de SBS6 reeks. Is nu enkele keren voorgekomen, zeer kwetsend.
Inderdaad, en het is zo'n serieus topic, daar willen we geen gebagger in.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:44 schreef TheKC het volgende:
hij kan een nieuwe in vbl openenquote:Op maandag 17 mei 2010 13:40 schreef de_boswachter het volgende:
Willem II technisch falliet
Open graag met opschoning.
Actueel en TS heeft niets teveel gezegd.
het is een mededeling/nieuwsbericht, kan prima in vblquote:Op maandag 17 mei 2010 13:54 schreef de_boswachter het volgende:
Oh dus voetbalgerelateerde klachten mogen niet meer in KLB?
heeft ade al in gepost en je weet best dat we ze dan niet op slot flikkerenquote:Op maandag 17 mei 2010 14:11 schreef de_boswachter het volgende:
Mededeling/nieuwsbericht;
Willem II gaat failliet
Waarom ben je altijd boos/chagrijnig/gefrustreerd?quote:Op maandag 17 mei 2010 14:16 schreef swarmahoer het volgende:
leuk voor je, die topics ben ik net niet tegengekomen
Aha ik ben dus niet de enige die het opvalt. Zo bot cq. lomp deed hij eerder niet.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:33 schreef RichCalibier het volgende:
Waarom ben je altijd boos/chagrijnig/gefrustreerd?
Zo kom je over op mij in ieder geval
Ik heb je nog maar weinig op vriendelijke posts kunnen bespeuren sinds ik weer post.
Dat viel mij ook al op maar als ik dat zeg dan krijg ik een note of een andere mededeling met dat ik moet stoppen met baggeren.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aha ik ben dus niet de enige die het opvalt. Zo bot cq. lomp deed hij eerder niet.
Ben ik het mee eens, ..ik heb ook nog weinig zin om hier in FB een klacht te posten over iets dat me niet zint in KLB. Juist grotendeels door swarmahoer zijn vreemde voorspelbare postgedragquote:Op maandag 17 mei 2010 14:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aha ik ben dus niet de enige die het opvalt. Zo bot cq. lomp deed hij eerder niet.
En wanneer je hier een vraag of opmerking plaatst dan is het bij Swarma de laatste tijd met max. 1 zin afgedaan. Beetje jammer, dacht dat het hier FB was.
En dat terwijl de vragen toch anders zijn.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:31 schreef swarmahoer het volgende:
omdat het telkens dezelfde antwoorden zijn, wordt ik een beetje moe van
Tuurlijk wel niet zo overdrijvenquote:Op maandag 17 mei 2010 13:54 schreef de_boswachter het volgende:
Oh dus voetbalgerelateerde klachten mogen niet meer in KLB?
Klopt.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
een dergelijk topic past gewoon beter in voetbal.
met mate(mits leuk enzo, geen wildgroei) Als KLB er niet mee kan omgaan dan niet. Mijn mening hequote:
zijn al genoeg discussies die over het zelfde gaan hoor, doe je niemand n plezier mee ze telkens te startenquote:Op maandag 17 mei 2010 16:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klopt.
Maar het is, en dat begrijp ik, gewoon lastig om grenzen te trekken in deze voor jullie. Echter vind ik de reactie zoals Swarma hem gaf een non-argument, want dan kan je wel alles dichtgooien.
Maar goed. Het overdrijven doe ik ook om even een discussie te starten. Ook af en toe nodig
Zonder discussies roest de zooi hier vast
quote:Op maandag 17 mei 2010 16:53 schreef zquing het volgende:
[..]
met mate(mits leuk enzo, geen wildgroei)
Oh wacht, ik snap hem alquote:Op maandag 17 mei 2010 19:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]Maar waarom wordt heel soms mijn post geëdit als ik hendig sjieke 15 jarige sexy meisjes post?!
Ik snap hem niet.quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Oh wacht, ik snap hem alStelletje pedo's zijn jullie zeg! Geen wildgroei, bah!
quote:
Bedankt voor je support.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:03 schreef Skylark. het volgende:
Zou er wat aan het uitdagen van Lamon danwel zijn kloon Madridista gedaan kunnen worden? Dank.
Je zit er naast. Geen kloon of een kloon van Lamon.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:03 schreef Skylark. het volgende:
Zou er wat aan het uitdagen van Lamon danwel zijn kloon Madridista gedaan kunnen worden? Dank.
Okay. Ik blijf het suspicious vinden, maar ik vertrouw op Bio.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je zit er naast. Geen kloon of een kloon van Lamon.
Nee.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:34 schreef 2cv het volgende:
voller
Mag dit wanstaltige topic weer open en vervolgens naar ONZ met een linkje naar het topic leger ?
opgelost zo te zienquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:02 schreef Mr.Cooper het volgende:
Swarma waarom gooi je al mn Topix dicht? En dat terwijl al die friet discussies wel gwn open blijven.Sad.
precies wat ik bedoel, cooper komt hier al jaren meelezen, moet ik hem voor de zoveelste keer vertellen dat hij dan maar een tr moet zetten, en ik zijn topic toevallig voor mn neus had en die andere nietquote:Op maandag 17 mei 2010 15:31 schreef swarmahoer het volgende:
omdat het telkens dezelfde antwoorden zijn, wordt ik een beetje moe van
mischien moet ik maar een control c control v verhaaltje maken, scheelt elke keer weer typen
Net alsof alle tr's worden gelezenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
[..]
precies wat ik bedoel, cooper komt hier al jaren meelezen, moet ik hem voor de zoveelste keer vertellen dat hij dan maar een tr moet zetten, en ik zijn topic toevallig voor mn neus had en die andere niet
is toch ook om simpel van te worden
dat worden ze ja, alleen niet altijd opgevolgdquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Net alsof alle tr's worden gelezen
En ga nou niet ja zeggen want dat is opperste bullshit als je dat zegt!
Vaak genoeg een tr gedaan op een kuttopic.
Stop gewoon met modden als je het allemaal zo kut vindt
Ja of gewoon markeren als gelezenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat worden ze ja, alleen niet altijd opgevolgd
Ik lees iedere TR waar ik niet voor hoef te scrollen. De meeste zijn wel terecht, maar vaak ook niet en dan wordt er niet zo heel veel mee gedaanquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Net alsof alle tr's worden gelezen
En ga nou niet ja zeggen want dat is opperste bullshit als je dat zegt!
Vaak genoeg een tr gedaan op een kuttopic.
Stop gewoon met modden als je het allemaal zo kut vindt
Hij was slecht, beneden jouw niveauquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:01 schreef Maisnon het volgende:
Nouja zeg, topics over stiften zo maar sluiten, geen waardering voor Jiskefet hier! Ik zal eens vaker mijn energie in zo'n mooi stukje poëzie steken!
Ik kwam serieus vragen waarom het zonder pardon dicht washeb je een slechte dag yvonne
En mijn Runescape topic, een oude klassieker?quote:
Dabedoelik, oudquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En mijn Runescape topic, een oude klassieker?
Om nog maar te zwijgen over de vele poeptopics die ik zie.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:36 schreef yvonne het volgende:
Het is bar en boos, er is vrijwel geen enkel topic dat in Klaagbaak past, in geen enkel ander subforum eik, gewoon: nergens.
Je komt hier met een klacht
Niet met een of ander verzonnen kutverhaal.
Slowchatten doe je maar in het SC topic,
niemand heeft 20 klachten op 1 dag zoals sommigen hier.
We gaan het eens anders aanpakken..
Dat was dus wat ik dacht, maar jij haatte mijn TR'squote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:36 schreef yvonne het volgende:
Het is bar en boos, er is vrijwel geen enkel topic dat in Klaagbaak past, in geen enkel ander subforum eik, gewoon: nergens.
Schop die AP met zijn verzonnen verhalen dan ergens anders heen!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:36 schreef yvonne het volgende:
D'r staan nu geen AP top[ics meerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Schop die AP met zijn verzonnen verhalen dan ergens anders heen!
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:57 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Dat was dus wat ik dacht, maar jij haatte mijn TR's
TOuché, Yvonne, Touché.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:36 schreef yvonne het volgende:
Kan je de mods dan ook even de slotjes laten zien die je hebt gezet. Dan kunnen ze het in de toekomst zelf.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:55 schreef yvonne het volgende:
Ik ga een hoop slechte rommel sluiten, ze zijn zó slecht die topics dat ik iig niet de moeite neem een sluitekst te verzinnen....
Dat kunnen ze zelf zien, topichistorie.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan je de mods dan ook even de slotjes laten zien die je hebt gezet. Dan kunnen ze het in de toekomst zelf.
niet verzonnen, eerste klacht in maanden, een echte klacht, en ik mag meegenieten van deze klopjacht. Lekker is dat...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:36 schreef yvonne het volgende:
Moet ik soms bewijs leveren dat ik in Vegas was of zo?quote:
Goedzoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moet ik soms bewijs leveren dat ik in Vegas was of zo?
Laat maar, ik kon een paar maanden zonder KLB, denk dat ik het nog wel een paar maanden red
Relax relax.....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:34 schreef yvonne het volgende:
Topics die hier niet thuishoren gaan naar het goede subforum
En de rest gaat dicht,
en voor kuttopics ga ik toch echt geen sluitpost verzinnen.[/b]
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:34 schreef yvonne het volgende:
In de rebound:
Topics die hier niet thuishoren gaan naar het goede subforum
En de rest gaat dicht,
en voor kuttopics ga ik toch echt geen sluitpost verzinnen.
Waar kan ik me aanmelden voor de KLB-vakgroep die onderzoekt of topics waargebeurd danwel verzonnen zijn? Lijkt me leuk om te doen!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:36 schreef yvonne het volgende:
Schattebout, geef toe:quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:42 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik voel me verder niet aangesproken ofzo maar ik verzin geen dingen hoor.
Dat er rucksichtloss maar slotjes op mijn topics gaan is dan ook erg jammer.
En je weet zelf ook dat dit een maandje wordt volgehouden en dat het dan allemaal weer opnieuw begint.
Naja, ok. Het had even tijd nodig inderdaad.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Schattebout, geef toe:
Mensen die materialistisch zijn ingesteld.
Hij was euhm, niet best.
Je kunt beter.
Ik zet ze ondertussen op slot, en jij buigt je een maandje of 3 over de vraag of het echt of niet isquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waar kan ik me aanmelden voor de KLB-vakgroep die onderzoekt of topics waargebeurd danwel verzonnen zijn? Lijkt me leuk om te doen!
Als je me garandeert dat je ze opendoet wanneer ik tot de conclusie kom dat ze waarheidsgetrouw zijn, hebben we een deal.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zet ze ondertussen op slot, en jij buigt je een maandje of 3 over de vraag of het echt of niet is
Natte vingerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:52 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Naja, ok. Het had even tijd nodig inderdaad.![]()
Maar brengt bij mij toch de vraag naar boven hoe je gaat controleren of iets wel of niet gebeurd is.
Na 3 maanden onderzoek hè!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als je me garandeert dat je ze opendoet wanneer ik tot de conclusie kom dat ze waarheidsgetrouw zijn, hebben we een deal.
Ja, klaarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:54 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Gaat Fok nu ook een leugendetector aanschaffen om die verzonnen topics op te sporen?
Soms kan je nep niet van echt onderscheiden en andersom.
Oh, en ik ga ook weer een zooi klonen opruimen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:54 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Gaat Fok nu ook een leugendetector aanschaffen om die verzonnen topics op te sporen?
Soms kan je nep niet van echt onderscheiden en andersom.
Op z'n mínst een maandquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Minder kan ook natuurlijk, als ik het onderzoek dan reeds heb afgerond.
En wat nou als ik zo'n superieure onderzoeker ben die zijn onderzoeken in recordtempo weet af te ronden?quote:
http://forum.fok.nl/user/history/298602quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, en ik ga ook weer een zooi klonen opruimen.
Niet in KLB.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:06 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Mag Paul nu echt geen topics openen?
Ligt eraan of het een KLB topic is of een EXA topicquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:13 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
Kan ik hier klagen over examens of moet ik dat gewoon in EXA doen ?
Nou, mijn examen was te moeilijk, maar ik hou het wel in het SC topicquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ligt eraan of het een KLB topic is of een EXA topic
HAHA, mensen die buiten KLB komen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:38 schreef Ensaf het volgende:
Ik post eigenlijk enkel in ONZ, KLB en STA. Oké, sporadisch in C&H, Sport en GC, maar dan houdt het snel op. Dat houdt mijn posthistorie mooi overzichtelijk. Maar tegenwoordig worden er zoveel topics vanuit KLB verplaatst! Ik zie nu opeens allemaal enge fora in mijn lijstje staan. DEF, LIF, F&L en nu zelfs TRU! Wat moeten mensen wel niet denken als ze mijn posthistorie zien?
Machtsmisbruik, je bent een heldquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:39 schreef Adelante het volgende:
Dat is de opzet: kom eens buiten je vertrouwde grenzen op FOK!.
En anders gedraag je je even tegen de persoon die zich elke dag belangeloos inzet voor de goede zaak. De man die aardappelen en friet koud laat worden, zijn kant van het bed koud laat worden omdat er hoogoplopende ruzies zijn in KLB.quote:
Held was niet sarcastisch bedoeld hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:35 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
En anders gedraag je je even tegen de persoon die zich elke dag belangeloos inzet voor de goede zaak. De man die aardappelen en friet koud laat worden, zijn kant van het bed koud laat worden omdat er hoogoplopende ruzies zijn in KLB.
Beetje meer respect voor je medemens die wel zijn nek uit durft te steken.
mailen met forum at fok punt nlquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:10 schreef samsalabim het volgende:
Ik wil graag een ban voor 6 weken, mag dat?
Ik moet een beetje met school bezig, maar telkens die kleine verleiding om even naar Fok! te gaan...
Mvg,
Samsalabim
Terechte klacht. Ik sta potverdosie ineens in ESF.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:38 schreef Ensaf het volgende:
Ik post eigenlijk enkel in ONZ, KLB en STA. Oké, sporadisch in C&H, Sport en GC, maar dan houdt het snel op. Dat houdt mijn posthistorie mooi overzichtelijk. Maar tegenwoordig worden er zoveel topics vanuit KLB verplaatst! Ik zie nu opeens allemaal enge fora in mijn lijstje staan. DEF, LIF, F&L en nu zelfs TRU! Wat moeten mensen wel niet denken als ze mijn posthistorie zien?
Pas op want swarmahoer deelt notes uit als je hier post !quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:34 schreef zovty het volgende:
[..]
Terechte klacht. Ik sta potverdosie ineens in ESF.
In ESF!!!!![]()
Doe normaaaaaaaal.
Dat was 't ook volkomen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:16 schreef kikoooooo het volgende:
Wtf Adelante, waarom wordt mijn topic als bagger bestempeld?
Wtf man. Leg eens uit waarom het bagger is?quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:23 schreef Adelante het volgende:
De truth-o-meter geeft wat anders aan:
[ afbeelding ]
Lees het topic eens!quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:25 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wtf man. Leg eens uit waarom het bagger is?
Want ik zie het echt niet.
Ja, deels heb je een punt, maar omdat het over voedsel gaat is CUL ook gebaat bij een leuk topic.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:26 schreef Jahr00n het volgende:
Smerige bagger in zak Engelse drop (INCL PIC!!!!)
Het is een klacht. Hoort ie dan niet in klaagbaak?
Nee.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:30 schreef Fapperdefap het volgende:
Waarom mogen we geen anti-klachten meer, hoe lame ze dan ook mogen zijn?
En mag het wel als ik "tegenklacht" schrijf?
Anti-klachten slaan nergens op in KLB, ik bleef die rotzooi maar editten. Nu gaat gewoon het hele topic dicht, misschien dringt het dan sneller door dat ze niet gewild zijn.quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Anti-klachten slaan nergens op in KLB, ik bleef die rotzooi maar editten. Nu gaat gewoon het hele topic dicht, misschien dringt het dan sneller door dat ze niet gewild zijn.
Idiootquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:55 schreef Vermecelli het volgende:
Mijn pokemon topic waar een slotje op zit.
De eerste pokemon gym in Pokemon Yellow
Reden is me wel bekend, dat soort topics horen niet meer in de KLB thuis, maar kan hij niet naar de onzin fora worden verplaatst?
dank
quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:57 schreef postmortum het volgende:
rtl gemist in quicktime waarom is deze dicht eigenlijk?
mijn eerste serieuze klacht in maanden , is er nieuw beleid ?quote:
Idd, als ik naar dat pagina ga krijg ik op Chrome een foutmelding. Rete-irritant.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:03 schreef Juicyhil het volgende:
UPC
Ze lopen daar allemaal grote plaatjes te posten. Mag toch niet
Waar de fuck hang jij uit mang?quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:01 schreef postmortum het volgende:
[..]
mijn eerste serieuze klacht in maanden , is er nieuw beleid ?
Nope.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:01 schreef postmortum het volgende:
[..]
mijn eerste serieuze klacht in maanden , is er nieuw beleid ?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:51 schreef Farenji het volgende:
Wordt er nog iets aan die plaatjes van het UPC topic gedaan? Mijn firefox vreet binnen enkele seconden 100% geheugen op (3GB in totaal!) als ik het open en ik moet FF dan killen. Ik zie dat er al topics over geopend zijn maar die zijn alweer zonder reden gesloten. Waar slaat dit beleid op?
Aldus Fiets.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:24 schreef RitseB het volgende:
Nope
anders dan open je dat topic gewoon niet!quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:56 schreef Farenji het volgende:
Het is dat er waarschijnlijk binnen een minuut een slot op gepleurd wordt door fiets zelf, anders had ik een klaagtopic over hem geopend. Wat een kutmod.
Het is een kut topic.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:10 schreef Skylark. het volgende:
Surveillance-Fiets..
WAT?
Ik heb netjes een OP uitgetypt, zelfs een legenda erbij om gezeur vóór te zijn en jij gooit hem op slot? Het is gewoon een serieuze klacht hoor.
het gaaaaat nergens over.......quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:10 schreef Skylark. het volgende:
Surveillance-Fiets..
WAT?
Ik heb netjes een OP uitgetypt, zelfs een legenda erbij om gezeur vóór te zijn en jij gooit hem op slot? Het is gewoon een serieuze klacht hoor.
quote:
Sowieso niet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:13 schreef Skylark. het volgende:
Het is wel gewoon een serieuze klacht, ik maak het alleen wat detailrijker en ik schrijf niet oersaai.
Ik denk niet dat iemand blij wordt van:
"Was in stad, veel mooie meisjes 's nachts weinig.
Klacht: te weinig mooie meisjes 's nachts."
Dan leest toch niemand het? Waarom mag je je klacht hier niet leuk verpakken? Ik weet zeker dat >70% van KLB zo'n topic liever heeft dan een of ander kuttopic over egaal blauwe spijkerbroeken of dat er teveel zon is.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Sowieso niet.
Als je wil schrijven moet je dat maar lekker in je dagboek doen.
En deze reply is natuurlijk al helemaal te treurig voor woorden. Ik neem aan dat je zelf ook wel inziet dat dit echt kant noch wal raakt? Zet het dan in íeder topic neerquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als je wil schrijven moet je dat maar lekker in je dagboek doen.
Omdat het onzinnig is dat je je klacht moet aankleden met onzin.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dan leest toch niemand het? Waarom mag je je klacht hier niet leuk verpakken? Ik weet zeker dat >70% van KLB zo'n topic liever heeft dan een of ander kuttopic over egaal blauwe spijkerbroeken of dat er teveel zon is.
En zo kan ik wel bij elke klacht zeggen: Schrijf maar in je dagboek.
Die klacht is duidelijk, het topic loopt goed. geen onzin over kwark... JE moet nu niet alle topics gaan vergelijken.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:22 schreef Otis2.0 het volgende:
Op zich prima dat je topics sluit wanneer ze nergens over gaan, maar dan moet je dat bij alle topics doen die nergens over gaan. En dan begrijp ik nog wel dat je dat niet redt, om álle topics die nergens over gaan te sluiten, maar kies dan in ieder geval topics uit die niet leuk zijn geschreven. Skylark is één van de weinigen die moeite in zijn OP's stopt om het een beetje leuk leesbaar te houden.
Neem nu bijvoorbeeld dit topic. Dit is natuurlijk een topic met net zoveel inhoud als die van Skylark. Alleen deze is in twee zinnen geschreven en blijft dan wel open. Ik weet zeker dat als Skylark een topic met hetzelfde onderwerp had gemaakt als die in het door mij genoemde topic maar dan een vergelijkbare OP met die in zijn gesloten topic, dat die op slot gegaan zou zijn.
Is het de bedoeling dat alle KLB-topics bestaan uit twee zinnen met daaronder nog in vier woorden de klacht uitgelegd? Lijkt me niet toch?
Dus duidelijkheid is de norm?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die klacht is duidelijk, het topic loopt goed. geen onzin over kwark... JE moet nu niet alle topics gaan vergelijken.
Neuj,,quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
En deze reply is natuurlijk al helemaal te treurig voor woorden. Ik neem aan dat je zelf ook wel inziet dat dit echt kant noch wal raakt? Zet het dan in íeder topic neer.
Dit kun je niet menenquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Neuj,,
alleen bij topics waar we geen fuck mee kunnen en lekker leuk geschreven zijn omdat de 'klacht' alleen ook al reden is voor een slotje
Nee, er is geen norm of vaste set aan regels....quote:
zeg, ga je die ogen gebruiken of blaat je gewoon maar wat.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:39 schreef Farenji het volgende:
Surveillance-fiets, jij wandelend zwaktebod, makkelijk zjin die mod-rechten he, kun je gewoon alles editen wat niet in je straatje past. Hoef je je ook niet te verantwoorden. Loser.
opzouten, het was een kuttopicquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:43 schreef Otis2.0 het volgende:
Dus zo is het wel goed, S-F? Zonder kwark, een duidelijke klacht, geen details.
's Middags meer mooie meisjes dan 's avonds.
Ik maak geen fout hier!quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dit kun je niet menen.
Omdat ik details beschrijf heeft mijn topic geen bestaansrecht? Meen je dit serieus? En omdat jij mijn klacht niet herkent?
Geef je fout gewoon toe man, dit is echt een argumentatie van niks.

Nogmaals, waarom is dit topic van Skylark een kuttopic en dit topic niet? S-F zegt dat het komt omdat de klacht in dat topic duidelijk is en omdat het goed loopt.quote:
swarmahoer, jij bent voor rede vatbaar. Het was serieus geen kuttopic, maar omdat ik iets - zoals jullie altijd vragen - iets van de OP maak en er even tijd in steek wordt hij gesloten? Dit klopt toch niet.quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:42 schreef Farenji het volgende:
Ik heb niks meer met jou te bespreken. Ik ben bereid om er een project van te maken om jouw uit de crew te schoppen, waardeloze nageboorte.
Het UPC topic dat computers laat crashen - mods doen niks
Dus je wil serieus dat topics zo worden geschreven? Puur zakelijk, zonder ook maar enige vorm van humor of entertainment?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik maak geen fout hier!![]()
[ afbeelding ]
Dan was het een heeeeel ander topic geweest.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik maak geen fout hier!![]()
[ afbeelding ]
Dan was het een heeeeel ander topic geweest.
eerlijkheidshalve heb ik beter topics van je voorbij zien komen hoorquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
swarmahoer, jij bent voor rede vatbaar. Het was serieus geen kuttopic, maar omdat ik iets - zoals jullie altijd vragen - iets van de OP maak en er even tijd in steek wordt hij gesloten? Dit klopt toch niet.
Neeeeheeeeeee.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dus je wil serieus dat topics zo worden geschreven? Puur zakelijk, zonder ook maar enige vorm van humor of entertainment?
En dan zeggen dat er users zijn die KLB verpesten...
En die waren allemaal op een leuke, uitgebreide en gedetailleerde manier geschreven.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
eerlijkheidshalve heb ik beter topics van je voorbij zien komen hoor
Ik zal ook niet zeggen dat het m'n beste is, maar ik kwam vanmiddag in de stad en daar viel me dat op. Ik kan wel een leuker topic verzinnen maar ik post liever een waargebeurde.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
eerlijkheidshalve heb ik beter topics van je voorbij zien komen hoor
Kom op nou zeg. Details en humor is toch juist wat een KLB-topic leuk maakt? S-F, als mensen jou vragen naar de leukste KLB-topics, denk jij dan aan topics als die van Maikuuul, BrauN, De_Ananas of de_boswachter met een uitgebreide grappige OP, of denk jij dan aan topics als:quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Neeeeheeeeeee.
Ik wil niets.
Als meer dan de helft van de tekst in de OP onzin is... gaat er gewoon wat mis. Je kan je verhaal wel leuk schrijven. Maar hou het gewoon ontopic... en ga niet van je kwark naar meisjes... alleen als je je kwark op of in dat meisje hebt gekwakt.
quote:de zon schijnt en ik heb liever regen.
klacht: de zon schijnt.
Teveeel onzin. Je op is niet te lang. Teveel onzin.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zal ook niet zeggen dat het m'n beste is, maar ik kwam vanmiddag in de stad en daar viel me dat op. Ik kan wel een leuker topic verzinnen maar ik post liever een waargebeurde.
En volgens S-F's logica had geen van mijn topics gemogen, omdat er 'teveel details' in staan, m'n OP te lang is en 'als ik wil schrijven een dagboek moet kopen'.
Ja! en de famfare!quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Kom op nou zeg. Details en humor is toch juist wat een KLB-topic leuk maakt? S-F, als mensen jou vragen naar de leukste KLB-topics, denk jij dan aan topics als die van Maikuuul, BrauN, De_Ananas of de_boswachter met een uitgebreide grappige OP, of denk jij dan aan topics als:
[..]
Ja, dit dus.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:56 schreef kwiwi het volgende:
Ik lees ook liever die uitgebreide OP'sEn de KLB'ers schijnbaar ook want ik krijg er zelf vaak leuke reacties op, zelfs via PM
Is toch leuk dat mensen tijd en humor in de OP steken?
Ja maar jij bent juicy, mensen vinden alles leuk van jouquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:57 schreef Juicyhil het volgende:
Mijn 1-zins topics waren anders wel hartstikke populair altijd.
Het gaat erom dat het geen leuk topic is.... het is geen leuk geheel. Geen leuk verhaal. Gewoon een boel onzin om dan over totaal iets anders te beginnen. En daar dan niet heel duidelijk in te zijn.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:59 schreef Otis2.0 het volgende:
Neem nou dit topic: 16-jarig smatje probeert me te verleiden in m'n eigen huis.
Iedereen die er komt vindt het een fantastisch topic en anderhalf jaar nadat de OP is geschreven is het nog steeds een populair topic. Dit soort topics vinden veel KLB-bezoekers leuk.
Als jij toen mod was geweest, S-F, had je hem meteen gesloten omdat er 'teveel onzin' in staat, dat weet ik zeker. En dat vind ik erg jammer. Dat soort dingen maken OP's juist leuk.
Ik snap het wel. Je moet je medemod blijven backen, ook al vind je het zelf onzin. Hij gaat nu toch niet meer open, fouten toegeven blijft moeilijk voor sommige mensen. Ik vind S-F in ieder geval een waardeloze mod, ook hoe hij dat met Farenji doet. Ongelofelijk onprofessioneel.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:02 schreef swarmahoer het volgende:
hij blijft dicht, volgende keer beter
Wtf is dit voor post danquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:02 schreef swarmahoer het volgende:
hij blijft dicht, volgende keer beter
Dat is toch net leuk?quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het geen leuk topic is.... het is geen leuk geheel. Geen leuk verhaal. Gewoon een boel onzin om dan over totaal iets anders te beginnen. En daar dan niet heel duidelijk in te zijn.
Welke, waar?quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:05 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
Nou, laat ik het voor de allerlaatste keer maar proberen.....
Waarom wordt mijn post verwijderd?
Daar verschillen de meningen overquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is toch net leuk?Mijn topics waar ik tijd in steek gaan ook nergens over, behalve de laatste zin waar de klacht in staat. En toch wordt dat juist als leuk gezien. Misschien moet je eens wat objectiever modden?
Andersom gebeurd dat niet gelukkig. Toevallig komen je sc vrienden je steunen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Je moet je medemod blijven backen, ook al vind je het zelf onzin.
Ik heb je nou al tig keer verteld hoe je topic wel open zou blijven. Maar als het jou alleen om die onzin gaat. Zeik dan niet zo!quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Je moet je medemod blijven backen, ook al vind je het zelf onzin. Hij gaat nu toch niet meer open, fouten toegeven blijft moeilijk voor sommige mensen. Ik vind S-F in ieder geval een waardeloze mod, ook hoe hij dat met Farenji doet. Ongelofelijk onprofessioneel.
Dezequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |