Hij geeft wel eens een wangkusjequote:
Als je haar betaalt is het geen sletje maar een hoertje.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
3 jaar niet geneukt inderdaad.
ik regel nog vaak zat een sletje in de kroeg hoor, daar hoef je echt niet knap voor te zijn ofzo
regelen =/= neukenquote:
Ik regel elke dag 15 sletjes, neuk ze allemaal kapot. ik heb de laatste maand niet 4 uur droog gestaanquote:Op zondag 23 mei 2010 17:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
3 jaar niet geneukt inderdaad.
ik regel nog vaak zat een sletje in de kroeg hoor, daar hoef je echt niet knap voor te zijn ofzo
Dus hij is verder dan handjes vasthouden? Wat een baas!quote:Op zondag 23 mei 2010 17:21 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Hij geeft wel eens een wangkusje
Dat is hosselen
Wanner komt hij terug? kan ik daarvoor weer weg zijn?quote:Op zondag 23 mei 2010 17:20 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Jaa, ik wacht op mijn vriend tot die terug komt
hoe vaak heb je dat wel niet gezegdquote:Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:
wat zijn jullie echt kankertriest zegik ben weg hier, trieste kankerautisten
niet schelden met kanker... je eigen naam is al KKquote:Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:
Hihi, je noemde ons autisten.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:
Of ze heeft een piemelquote:Op zondag 23 mei 2010 17:21 schreef Dr.Stinson het volgende:
[..]
Als je haar betaalt is het geen sletje maar een hoertje.
De keer dat je met een sletje zoent, was het een weddenschap met haar vriendinnen
Uurtje ofzoquote:Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Wanner komt hij terug? kan ik daarvoor weer weg zijn?
De foto beweerd inderdaad het tegenoversteldequote:
Kom eraan, zwembroek mee of mag ook zonder?quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 17:23 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Kom eraan, zwembroek mee of mag ook zonder?
PM!quote:
natuurlijk niet van mn gezicht.. het ging om mijn onderstelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
Er kwam geen lachje van mijn gezicht manquote:
verwachhte ik al, daarom maak ik hier dezelfde grap!quote:Op zondag 23 mei 2010 17:27 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Er kwam geen lachje van mijn gezicht man
blijf gewoon.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:
En nu moet ik zelf huilenquote:Op zondag 23 mei 2010 17:27 schreef Zolcon het volgende:
[..]
verwachhte ik al, daarom maak ik hier dezelfde grap!
Wil je nu echt zien?
pm dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |