Klikken op eigen risico.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No one rules if no one obeys.
quote:Op zondag 23 mei 2010 17:02 schreef Zwabber_ het volgende:
[..]
Klikken op eigen risico.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
/carequote:
Bovenquote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 17:01 schreef bbaadd het volgende:
[..]
Op dat nummer heb ik wel eens met een ginger gezoend
* Disclaimer: ik ben niet aansprakelijk voor enig letsel aan ogen of andere lichaamsdelen.quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 17:02 schreef Zwabber_ het volgende:
[..]
Klikken op eigen risico.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wahahahaquote:Gingers hahahaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
quote:Op zondag 23 mei 2010 17:06 schreef Zolcon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Wahahaha
[..]
Gingers hahaha
Pizzaboyquote:Op zondag 23 mei 2010 17:06 schreef kutkabouter het volgende:
godsamme wat zijn jullie kankerkankertriest
Ik doe niksquote:Op zondag 23 mei 2010 17:06 schreef kutkabouter het volgende:
godsamme wat zijn jullie kankerkankertriest
Je lag topless te zonnen!quote:
jij nietquote:
Ik ben geen slet hoor, alleen met mij eigen vriend. Niks met zijn vrienden, halo zegquote:Op zondag 23 mei 2010 17:08 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Je lag topless te zonnen!![]()
met je vriend en zijn vrienden
Ik wel?quote:
Ok dan vind ik je gewoon koelquote:Op zondag 23 mei 2010 17:09 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Ik ben geen slet hoor, alleen met mij eigen vriend. Niks met zijn vrienden, halo zeg
quote:Op zondag 23 mei 2010 17:10 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik wel?
[..]
Ok dan vind ik je gewoon koel
Maar niet zo kk pesten heh...
neequote:Op zondag 23 mei 2010 17:12 schreef kutkabouter het volgende:
users die om mijn foto gaan zitten lachen en die in hun achterhoofd eigenlijk wel weten dat ze zelf fugly zijn en hiermee hun zelfvertrouwen omhoog proberen te krijgen_!
Kietelen ze ?quote:Op zondag 23 mei 2010 17:12 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
Hihihihiih de bubbels gaan aan (H)
Ik ben fucking geil man!quote:Op zondag 23 mei 2010 17:12 schreef kutkabouter het volgende:
users die om mijn foto gaan zitten lachen en die in hun achterhoofd eigenlijk wel weten dat ze zelf fugly zijn en hiermee hun zelfvertrouwen omhoog proberen te krijgen_!
bbaadd is ook geil, we zagen hem op camquote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 17:12 schreef kutkabouter het volgende:
Gast jij bent gewoon écht lelijk man, no offence maar ik lijk wel wat op Brad Pitt.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:12 schreef kutkabouter het volgende:
Jaquote:Op zondag 23 mei 2010 17:14 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Kietelen ze ?![]()
[..]
Ik ben fucking geil man!
[..]
bbaadd is ook geil, we zagen hem op cam
quote:
Word je kathedraal preiig?quote:
quote:
Stinson is de shitquote:Op zondag 23 mei 2010 17:15 schreef Dr.Stinson het volgende:
[..]
Gast jij bent gewoon écht lelijk man, no offence maar ik lijk wel wat op Brad Pitt.
Mag ik ook in bad..? mijn bad is kut. ik heb geen b ubbelsquote:Op zondag 23 mei 2010 17:15 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Ja
Lange leve fokken en baderen tegelijk
hij heeft roze vans en een skinny, kijk uitquote:
Picsquote:
ja vastquote:Op zondag 23 mei 2010 17:15 schreef Dr.Stinson het volgende:
[..]
Gast jij bent gewoon écht lelijk man, no offence maar ik lijk wel wat op Brad Pitt.
Moet je snel wezen, want hij staat buiten dus zodra de zon weg isquote:Op zondag 23 mei 2010 17:16 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Stinson is de shit
[..]
Mag ik ook in bad..? mijn bad is kut. ik heb geen b ubbels
quote:
Samen wordt het wel warmer! dat zei je eerder ook! maar ben je nog topless?quote:Op zondag 23 mei 2010 17:17 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Moet je snel wezen, want hij staat buiten dus zodra de zon weg is![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 mei 2010 17:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja vast![]()
en daarbij, als man hoef je niet eens knap te zijn, zeker niet in deze tijden.
Wat?quote:Op zondag 23 mei 2010 17:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja vast![]()
Kutkabouter enige topics terug:quote:Op zondag 23 mei 2010 17:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja vast![]()
Je eigen lelijkheid proberen kwijt te schelden.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja vast![]()
3 jaar niet geneukt inderdaad.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:18 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Kutkabouter enige topics terug:
" Ik sta al 3 jaar droog "
![]()
Had je er bij moeten zijnquote:Op zondag 23 mei 2010 17:17 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Pics
En vanwaar die haat zo plots allemaal naar kk ?
Jaa, ik wacht op mijn vriend tot die terug komtquote:Op zondag 23 mei 2010 17:18 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Samen wordt het wel warmer! dat zei je eerder ook! maar ben je nog topless?
que?quote:Op zondag 23 mei 2010 17:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
3 jaar niet geneukt inderdaad.
ik regel nog vaak zat een sletje in de kroeg hoor, daar hoef je echt niet knap voor te zijn ofzo
Je drogeert?quote:Op zondag 23 mei 2010 17:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
3 jaar niet geneukt inderdaad.
ik regel nog vaak zat een sletje in de kroeg hoor, daar hoef je echt niet knap voor te zijn ofzo
Dus toch niet knap, jammerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |