denk je niet dat het andersom is?quote:
Jij hebt een kleine piemelquote:
dat ding ligt toch mooi fftjes bruin te worden nuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 mei 2010 16:50 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
dat ding ligt toch mooi fftjes bruin te worden nu
editOk daar krijg ik het wel heet vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
van die spoiler niet...
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
je bedoelt:quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 16:50 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
dat ding ligt toch mooi fftjes bruin te worden nu
editSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'wat niet rekt, dat scheurt'
Ja kijk in je fobo... trollquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
nog een trollquote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 16:55 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ja kijk in je fobo... trollPizza bezorgerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___________!
Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:[/b]
wat zijn jullie echt kankertriest zeg :W ik ben weg hier, trieste kankerautisten
-na 4 minuut 25 terug-
Op dat nummer heb ik wel eens met een ginger gezoendquote:Op zondag 23 mei 2010 16:58 schreef RadiQal het volgende:
7,1 voor wiB 2008-II.... Klaar voor vandaag![]()
wie pizzabezorger?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |