thankssssquote:Op zondag 23 mei 2010 14:02 schreef ThaTim het volgende:
Je eerste pas?
En je doet altijd zo je best...
gefeliciteerd!
quote:Op zondag 23 mei 2010 14:03 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
Kankergezwel ben je pianoman, met je gelapo
Maar ik ben weer in mijn tuintje , doeeeeeeeeeeei
quote:Op zondag 23 mei 2010 14:05 schreef Zwabber_ het volgende:
Het moet natuurlijk wel een echt EXA SC topic worden:
[ afbeelding ]
zo hoort dat!quote:Op zondag 23 mei 2010 14:05 schreef Zwabber_ het volgende:
[ afbeelding ]
Boeiend ik zou haar hosselen als ze naast me stondquote:Op zondag 23 mei 2010 14:09 schreef ThePianoMan het volgende:
wacht maar totdat ze 16 is. godveredomme.
quote:Op zondag 23 mei 2010 14:05 schreef Zwabber_ het volgende:
[ afbeelding ]
Is hij ook weerquote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 14:30 schreef bbaadd het volgende:
In dit topic is iedereen homo (behalve mij ik)
jullie zijn allebei heldenquote:
Daar ging ik ook van uit.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:44 schreef LimboFan het volgende:
BaasD is toch de homo? En de rest valt toch allemaal op vrouwtjes?
2008-IIquote:Op zondag 23 mei 2010 15:03 schreef RadiQal het volgende:
al een 5 voor wiskunde met nog 3 opgaves tegaan (waarvan 1 bewijzen, dus 2 opgaven )
En ik! maar bbaadd waar ben je? uitbrakken of leren?quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 23 mei 2010 15:08 schreef Zolcon het volgende:
[..]
En ik! maar bbaadd waar ben je? uitbrakken of leren?
Het is dood hier, wat hulp nodig met spammen
Ik heb het helemaal gekeken. En er gebeurde niks. Ik dacht wel even dat ik Deadmau5 op de achtergrond hoorde maar dat zal wel niet zo zijn geweest...quote:
je mocht om 3 uur al stoppen... ik heb geen zin meer kan me niet concentreren en hier is het doodquote:
Ja het was buiten zo lekker.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:26 schreef Zolcon het volgende:
[..]
je mocht om 3 uur al stoppen... ik heb geen zin meer kan me niet concentreren en hier is het dood
Jij hebt ook nopg niks gedaanquote:
Vanochtend wel een vervelend gevoel voor 15 minuten ofzo,quote:Op zondag 23 mei 2010 15:31 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Jij hebt ook nopg niks gedaan
Zal ik dan ook nog een keer proberen?
Gevaarlijkeman heb je hoofdpijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 mei 2010 15:32 schreef bbaadd het volgende:
Geil!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
Pics!quote:
idd, mensen die naar buiten gaan met mooi weerquote:
Neequote:
quote:
Trutquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
quote:Op zondag 23 mei 2010 15:44 schreef Zolcon het volgende:
[..]
TrutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
TrutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
TrutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
[..]
TrutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No one rules if no one obeys.
Waar woon jequote:Op zondag 23 mei 2010 15:46 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
Hoezo pics ?
Pak een ladder en klim over mijn thuinhek heen
Wassenaar, succes met zoekenquote:
quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 15:48 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Wassenaar, succes met zoeken
quote:Op zondag 23 mei 2010 15:52 schreef Zwabber_ het volgende:
[..]
In een van de vorige topics staat de straatnaam
quote:Op zondag 23 mei 2010 15:52 schreef Zwabber_ het volgende:
[..]
Mensen die dingen onthoudenquote:Op zondag 23 mei 2010 15:52 schreef Zwabber_ het volgende:
[..]
Hersensquote:Op zondag 23 mei 2010 15:53 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Mensen die dingen onthouden
Toedelssss
Hoe denk je anders dat ik op het vwo komquote:Op zondag 23 mei 2010 15:53 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Toedelssss
quote:Op zondag 23 mei 2010 15:53 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Toedelssss
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom naar chat! daar ben je al 3 keer nuquote:Op zondag 23 mei 2010 15:54 schreef kutkabouter het volgende:
net poging 4 om te leren in de tuin gefaald, ik geef het op
quote:
quote:
Jij was toch de enige?quote:
kom naar de chat! we missen jequote:
quote:
quote:
waarom heb jij geen foto'squote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 16:42 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Daarom niet.
Nooit gehad ook in m'n fobo.
waarom ben jij niet in de chat?quote:
omdat de chat faaltquote:
denk je niet dat het andersom is?quote:
Jij hebt een kleine piemelquote:
dat ding ligt toch mooi fftjes bruin te worden nuquote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 16:50 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
dat ding ligt toch mooi fftjes bruin te worden nu
editOk daar krijg ik het wel heet vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
van die spoiler niet...
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
je bedoelt:quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 16:50 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
dat ding ligt toch mooi fftjes bruin te worden nu
editSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'wat niet rekt, dat scheurt'
Ja kijk in je fobo... trollquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
nog een trollquote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 16:55 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ja kijk in je fobo... trollPizza bezorgerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___________!
Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:[/b]
wat zijn jullie echt kankertriest zeg :W ik ben weg hier, trieste kankerautisten
-na 4 minuut 25 terug-
Op dat nummer heb ik wel eens met een ginger gezoendquote:Op zondag 23 mei 2010 16:58 schreef RadiQal het volgende:
7,1 voor wiB 2008-II.... Klaar voor vandaag![]()
wie pizzabezorger?quote:
Klikken op eigen risico.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No one rules if no one obeys.
quote:Op zondag 23 mei 2010 17:02 schreef Zwabber_ het volgende:
[..]
Klikken op eigen risico.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
/carequote:
Bovenquote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 17:01 schreef bbaadd het volgende:
[..]
Op dat nummer heb ik wel eens met een ginger gezoend
* Disclaimer: ik ben niet aansprakelijk voor enig letsel aan ogen of andere lichaamsdelen.quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 17:02 schreef Zwabber_ het volgende:
[..]
Klikken op eigen risico.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wahahahaquote:Gingers hahahaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
quote:Op zondag 23 mei 2010 17:06 schreef Zolcon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Wahahaha
[..]
Gingers hahaha
Pizzaboyquote:Op zondag 23 mei 2010 17:06 schreef kutkabouter het volgende:
godsamme wat zijn jullie kankerkankertriest
Ik doe niksquote:Op zondag 23 mei 2010 17:06 schreef kutkabouter het volgende:
godsamme wat zijn jullie kankerkankertriest
Je lag topless te zonnen!quote:
jij nietquote:
Ik ben geen slet hoor, alleen met mij eigen vriend. Niks met zijn vrienden, halo zegquote:Op zondag 23 mei 2010 17:08 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Je lag topless te zonnen!![]()
met je vriend en zijn vrienden
Ik wel?quote:
Ok dan vind ik je gewoon koelquote:Op zondag 23 mei 2010 17:09 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Ik ben geen slet hoor, alleen met mij eigen vriend. Niks met zijn vrienden, halo zeg
quote:Op zondag 23 mei 2010 17:10 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik wel?
[..]
Ok dan vind ik je gewoon koel
Maar niet zo kk pesten heh...
neequote:Op zondag 23 mei 2010 17:12 schreef kutkabouter het volgende:
users die om mijn foto gaan zitten lachen en die in hun achterhoofd eigenlijk wel weten dat ze zelf fugly zijn en hiermee hun zelfvertrouwen omhoog proberen te krijgen_!
Kietelen ze ?quote:Op zondag 23 mei 2010 17:12 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
Hihihihiih de bubbels gaan aan (H)
Ik ben fucking geil man!quote:Op zondag 23 mei 2010 17:12 schreef kutkabouter het volgende:
users die om mijn foto gaan zitten lachen en die in hun achterhoofd eigenlijk wel weten dat ze zelf fugly zijn en hiermee hun zelfvertrouwen omhoog proberen te krijgen_!
bbaadd is ook geil, we zagen hem op camquote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 17:12 schreef kutkabouter het volgende:
Gast jij bent gewoon écht lelijk man, no offence maar ik lijk wel wat op Brad Pitt.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:12 schreef kutkabouter het volgende:
Jaquote:Op zondag 23 mei 2010 17:14 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Kietelen ze ?![]()
[..]
Ik ben fucking geil man!
[..]
bbaadd is ook geil, we zagen hem op cam
quote:
Word je kathedraal preiig?quote:
quote:
Stinson is de shitquote:Op zondag 23 mei 2010 17:15 schreef Dr.Stinson het volgende:
[..]
Gast jij bent gewoon écht lelijk man, no offence maar ik lijk wel wat op Brad Pitt.
Mag ik ook in bad..? mijn bad is kut. ik heb geen b ubbelsquote:Op zondag 23 mei 2010 17:15 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Ja
Lange leve fokken en baderen tegelijk
hij heeft roze vans en een skinny, kijk uitquote:
Picsquote:
ja vastquote:Op zondag 23 mei 2010 17:15 schreef Dr.Stinson het volgende:
[..]
Gast jij bent gewoon écht lelijk man, no offence maar ik lijk wel wat op Brad Pitt.
Moet je snel wezen, want hij staat buiten dus zodra de zon weg isquote:Op zondag 23 mei 2010 17:16 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Stinson is de shit
[..]
Mag ik ook in bad..? mijn bad is kut. ik heb geen b ubbels
quote:
Samen wordt het wel warmer! dat zei je eerder ook! maar ben je nog topless?quote:Op zondag 23 mei 2010 17:17 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Moet je snel wezen, want hij staat buiten dus zodra de zon weg is![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 mei 2010 17:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja vast![]()
en daarbij, als man hoef je niet eens knap te zijn, zeker niet in deze tijden.
Wat?quote:Op zondag 23 mei 2010 17:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja vast![]()
Kutkabouter enige topics terug:quote:Op zondag 23 mei 2010 17:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja vast![]()
Je eigen lelijkheid proberen kwijt te schelden.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja vast![]()
3 jaar niet geneukt inderdaad.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:18 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Kutkabouter enige topics terug:
" Ik sta al 3 jaar droog "
![]()
Had je er bij moeten zijnquote:Op zondag 23 mei 2010 17:17 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Pics
En vanwaar die haat zo plots allemaal naar kk ?
Jaa, ik wacht op mijn vriend tot die terug komtquote:Op zondag 23 mei 2010 17:18 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Samen wordt het wel warmer! dat zei je eerder ook! maar ben je nog topless?
que?quote:Op zondag 23 mei 2010 17:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
3 jaar niet geneukt inderdaad.
ik regel nog vaak zat een sletje in de kroeg hoor, daar hoef je echt niet knap voor te zijn ofzo
Je drogeert?quote:Op zondag 23 mei 2010 17:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik regel nog vaak zat een sletje in de kroeg hoor, daar hoef je echt niet knap voor te zijn ofzo
Dus toch niet knap, jammerquote:
Hij geeft wel eens een wangkusjequote:
Als je haar betaalt is het geen sletje maar een hoertje.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
regelen =/= neukenquote:
Ik regel elke dag 15 sletjes, neuk ze allemaal kapot. ik heb de laatste maand niet 4 uur droog gestaanquote:Op zondag 23 mei 2010 17:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dus hij is verder dan handjes vasthouden? Wat een baas!quote:Op zondag 23 mei 2010 17:21 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Hij geeft wel eens een wangkusje
Dat is hosselen
Wanner komt hij terug? kan ik daarvoor weer weg zijn?quote:Op zondag 23 mei 2010 17:20 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Jaa, ik wacht op mijn vriend tot die terug komt
hoe vaak heb je dat wel niet gezegdquote:Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:
wat zijn jullie echt kankertriest zegik ben weg hier, trieste kankerautisten
niet schelden met kanker... je eigen naam is al KKquote:Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:
Hihi, je noemde ons autisten.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:
Of ze heeft een piemelquote:Op zondag 23 mei 2010 17:21 schreef Dr.Stinson het volgende:
[..]
Als je haar betaalt is het geen sletje maar een hoertje.
De keer dat je met een sletje zoent, was het een weddenschap met haar vriendinnen
Uurtje ofzoquote:Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Wanner komt hij terug? kan ik daarvoor weer weg zijn?
De foto beweerd inderdaad het tegenoversteldequote:
Kom eraan, zwembroek mee of mag ook zonder?quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 17:23 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Kom eraan, zwembroek mee of mag ook zonder?
PM!quote:
natuurlijk niet van mn gezicht.. het ging om mijn onderstelquote:
Er kwam geen lachje van mijn gezicht manquote:
verwachhte ik al, daarom maak ik hier dezelfde grap!quote:Op zondag 23 mei 2010 17:27 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Er kwam geen lachje van mijn gezicht man
blijf gewoon.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:
En nu moet ik zelf huilenquote:Op zondag 23 mei 2010 17:27 schreef Zolcon het volgende:
[..]
verwachhte ik al, daarom maak ik hier dezelfde grap!
Wil je nu echt zien?
pm dan
incluis jezelfquote:Op zondag 23 mei 2010 17:29 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
En nu moet ik zelf huilen
Waarom schaamt iedereen zich hier zo erg voor hun uiterlijk ?
Schamenquote:Op zondag 23 mei 2010 17:29 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Jij bent vetquote:
We zitten op internet....quote:Op zondag 23 mei 2010 17:29 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb wel aan een paar mensen laten zien wie ik benquote:
En jullie zitten kabouter wel in de grond te kankeren, maar zodra ik om een van jullie picas vraag is het angstvallig stilquote:
Niet aan mijquote:Op zondag 23 mei 2010 17:31 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb wel aan een paar mensen laten zien wie ik ben
omdat mensen hier als argument om een discussie te beslissen iemands uiterlijk gaan bashenquote:Op zondag 23 mei 2010 17:29 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Kom zelf dan ook met die picsquote:Op zondag 23 mei 2010 17:31 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
En jullie zitten kabouter wel in de grond te kankeren, maar zodra ik om een van jullie picas vraag is het angstvallig stil
vaatwas pm't haar foto aan mensen die ze wel normaal vindt, jullie kans is dus bij voorbaat al verkekenquote:
Zo gaat dat op internet. Mensen zijn anoniem.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:31 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
En jullie zitten kabouter wel in de grond te kankeren, maar zodra ik om een van jullie picas vraag is het angstvallig stil
leer nou is lezen.quote:
Wat jammer nouquote:Op zondag 23 mei 2010 17:33 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
vaatwas pm't haar foto aan mensen die ze wel normaal vindt, jullie kans is dus bij voorbaat al verkeken
hint: fobo. Nu verwacht ik wel een PM natuurlijkquote:Op zondag 23 mei 2010 17:34 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
leer nou is lezen.
Ik kanker kabouter niet in de grond, jullie wel.
Als jullie nou knapper zijn, dan mag het.
Om te weten of jullie knap zijn heb ik een pica nodig.
Mijn PM staat open en de eerste is al binnahh
Dat was mijn anus die je in je inbox had...quote:Op zondag 23 mei 2010 17:34 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
leer nou is lezen.
quote:Op zondag 23 mei 2010 17:34 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
leer nou is lezen.
quote:Op zondag 23 mei 2010 17:35 schreef Zwabber_ het volgende:
[..]
hint: fobo. Nu verwacht ik wel een PM natuurlijk
Dit dus. Je iets aantrekken van wat mensen op fok vindenquote:Op zondag 23 mei 2010 17:36 schreef ThePianoMan het volgende:
ik post wel een foto, kunnen jullie mij lekker dissen![]()
ehm cuz i dunt fuckin care?
ik gaf er ook niks om, anders had ik hem niet op fobo gezet, maar als ze er 3 fucking pagina's mee doorgaan wordt het vrij irritantquote:Op zondag 23 mei 2010 17:36 schreef ThePianoMan het volgende:
Oke, wa r waitingggquote:Op zondag 23 mei 2010 17:36 schreef ThePianoMan het volgende:
Elk bericht van jou doet me aan kanker denken.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:32 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
omdat mensen hier als argument om een discussie te beslissen iemands uiterlijk gaan bashen![]()
ze denken ongeveer zo: "kut, ik ben uitgeluld, nu ga ik een lelijke foto van diegene posten en daar constant over doorgaan, dan vindt iedereen me vast wel weer tof"
Indonesiëquote:Op zondag 23 mei 2010 17:39 schreef Dr.Stinson het volgende:
[..]
Elk bericht van jou doet me aan kanker denken.
Begrijp het nou, je bent écht lelijk. Het is niet de foto, maar jijzelf.
quote:Op zondag 23 mei 2010 17:39 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
Komt de picaPM nog pianovaatwas of is dit weer een loos dreigement ?
WTF zeg jij steeds?quote:
ik hecht geen waarde aan jouw mening. daarbij zal iemand die niet eens een foto erop durft te zetten vast heel knap zijn jaquote:Op zondag 23 mei 2010 17:39 schreef Dr.Stinson het volgende:
[..]
Elk bericht van jou doet me aan kanker denken.
Begrijp het nou, je bent écht lelijk. Het is niet de foto, maar jijzelf.
Ik ga stuk !!!quote:
Jaquote:Op zondag 23 mei 2010 17:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik hecht geen waarde aan jouw mening. daarbij zal iemand die niet eens een foto erop durft te zetten vast heel knap zijn ja
Lees jij mijn berichten wel ?quote:
Daar heb je geen 4 uur voor nodigquote:Op zondag 23 mei 2010 17:42 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Lees jij mijn berichten wel ?
Ik zei : ik heb 4 uur de tijd om te bepalen wie knapper is.
En daar zult u het mee moeten doen
ECHJT HE GEWOON SO ERG OMG GEWOON IK LIEP EN IK ZAG DAT TOEN EN IK DACHT OOK GEWOON ZO VAN WTF BewwhhehehHWHEHEHREHWHHRH >.< CXd XPquote:
Huhquote:Op zondag 23 mei 2010 17:43 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
ECHJT HE GEWOON SO ERG OMG GEWOON IK LIEP EN IK ZAG DAT TOEN EN IK DACHT OOK GEWOON ZO VAN WTF BewwhhehehHWHEHEHREHWHHRH >.< CXd XP
Waarom zou ik een foto vanzelf posten op Fok.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik hecht geen waarde aan jouw mening. daarbij zal iemand die niet eens een foto erop durft te zetten vast heel knap zijn ja
Waarschijnlijk knapper dan jij, en als hij lelijker is dan is hij iig aardig genoeg om het ons te besparenquote:Op zondag 23 mei 2010 17:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 mei 2010 17:42 schreef Zwabber_ het volgende:
[..]
Daar heb je geen 4 uur voor nodig![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 mei 2010 17:43 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
ECHJT HE GEWOON SO ERG OMG GEWOON IK LIEP EN IK ZAG DAT TOEN EN IK DACHT OOK GEWOON ZO VAN WTF BewwhhehehHWHEHEHREHWHHRH >.< CXd XP
aan de drugs?quote:Op zondag 23 mei 2010 17:43 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
quote:
Mij hier aan :quote:
We hebben je mening nodig in onze discussie!:quote:
quote:
vals alarm, ben te onzekerquote:Op zondag 23 mei 2010 17:39 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
Komt de pica nog piano of is dit weer een loos dreigement ?
quote:
Lelijk natuurlijk, maar dat is niet erg. 80 % van de Nederlande bevolking is echt lelijk. Ik raad hem alleen niet aan om naar Japan te gaan.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:47 schreef Zolcon het volgende:
[..]
We hebben je mening nodig in onze discussie!:
[ afbeelding ]
Knap of lelijk?
Ze wachten al een week op een pic van jou in skinnyquote:
quote:
leg uit? dat 2e dan hequote:Op zondag 23 mei 2010 17:49 schreef Keeskacheltje het volgende:
[..]
Lelijk natuurlijk, maar dat is niet erg. 80 % van de Nederlande bevolking is echt lelijk. Ik raad hem alleen niet aan om naar Japan te gaan.
houden ze dan wel goed vol hequote:Op zondag 23 mei 2010 17:49 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ze wachten al een week op een pic van jou in skinny
zeg nou maarquote:Op zondag 23 mei 2010 17:50 schreef Keeskacheltje het volgende:
[..]
Geen verband, japanners zijn gewoon raar
Zeer goed. Heb je nog lekker vlees langs zien lopen vanuit je gluurhut?quote:
NVMquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat een faal ninja-editquote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 17:52 schreef Dr.Stinson het volgende:Dat ben jij of wie is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 23 mei 2010 17:22 schreef kutkabouter het volgende:[/b]
wat zijn jullie echt kankertriest zeg :W ik ben weg hier, trieste kankerautisten
-na 4 minuut 25 terug-
in ieder geval een wannabee-pauper zo te zienquote:
ik wou aardig blijven... beetje respect mag ook wel somsquote:
Oke, uitslag komt zoquote:Op zondag 23 mei 2010 17:53 schreef Dr.Stinson het volgende:
[..]
Ja, is op vakantie Renesse vorig jaar gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |